Skocz do zawartości

Słychać zawory :(((


Chopek

Rekomendowane odpowiedzi

popychacze sie zuzywaja juz powoli w silniku-normalka w M40-nie przejmuj sie, jesli silnik cichnie po odpaleniu to jest jeszcze dobrze. ( popychaczy jest 8 kazdy kosztuje okolo 30zł), Edytowane przez czestek1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ni ekoniecznie..........to najbardziej optymistyczna opcja. Gorsza to uszkodzenie wynikajace z zurzycia sie walka ( koszt nowego "nie pytaj " jakies 600-700zł) Ale malo tego, znam sytuacje ze facet wlasnie zrobilo popychacze po mu halasowalo cos w siniku, okazalo sie ze i walek trzeba wymienic-wywalil 1000zł i dalej nic............okzaalo sie ze pierscienie na tlokach............i tak w kolko "jak nie urok, to rozwolnienie" ustal dobrze zebys nie wpedzal sie w koszty
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak zawory grechoczą to i wałek do wymiany. Jak będziesz kupować nowe to zapłacisz majątek, ale wystarczy że się wysilisz i po szrotach pojeździsz. Ja ostatnio robiłem i wyszło mnie 250zł wszystko, ale sam wymieniałem ( pół dnia roboty ) Teraz chodzi jak pszczółka.

 

Zresztą jak coś to mam dwa wałki takie jeszcze do założenia.

Było:

BMW 525i E34 sedan

BMW 525i E34 sedan +szpera

BMW 518i E34 kombi

Jest:

BMW 740iA E38



http://img96.imageshack.us/img96/2268/podpisqh.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hydrosztosy powinno wymienić się wszystkie od razu, ale praktycznie, jak trzeba zaoszczędzić, można pokusić się o znalezienie tych najbardziej przytkanych i wymienić tylko je... To takie trochę gównozjadztwo, no ale czasem trzeba oszczędzać jak się da...

pzdr

http://img484.imageshack.us/img484/852/logo04cq1.jpg

BMW E39 525 TDS, BMW E10 2002' 1972

Ducati 900 Monster, KTM 520 EXC Racing

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no wiadomo że wszystkie, ja kupiłem dzwikienki w komplecie 8x 15zł + 130zł wałek. A pieski czy jak to się nazywa gość dorzucił mi za darmo. Po wymianie przyrost mocy +40% tylko u mnie to już była tragedia i nie chodził powyżej 4.5 tys obrotów ;)

Było:

BMW 525i E34 sedan

BMW 525i E34 sedan +szpera

BMW 518i E34 kombi

Jest:

BMW 740iA E38



http://img96.imageshack.us/img96/2268/podpisqh.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I to tylko tyle? 8x30zł i gitara?

 

no ... nie zupełnie , poczytaj co piszą posiadacze M 40 :

 

http://autobmwklub.triger.com.pl/forum/viewtopic.php?t=38899&highlight=%B3a%F1cuch&sid=20ddfb595e60b9eb431a5eb1b3757b0d

 

ale to już czarny scenariusz , oby klekotał tylko przez chwilkę po zapaleniu - to zgęstniały olej ...

* - w zależności od typu i wyposażenia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.