Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

Słychać u mnie zawory, ale z tego co mi wiadomo tam są jakieś hydropopychacze i tego sie nie da ustawić :/ Jak sie posypie to około 2000PLNów, czy można to jednak jakoś zrobić? Silnik M40.

Pozdrawiam

Opublikowano (edytowane)
popychacze sie zuzywaja juz powoli w silniku-normalka w M40-nie przejmuj sie, jesli silnik cichnie po odpaleniu to jest jeszcze dobrze. ( popychaczy jest 8 kazdy kosztuje okolo 30zł), Edytowane przez czestek1
Opublikowano
no ni ekoniecznie..........to najbardziej optymistyczna opcja. Gorsza to uszkodzenie wynikajace z zurzycia sie walka ( koszt nowego "nie pytaj " jakies 600-700zł) Ale malo tego, znam sytuacje ze facet wlasnie zrobilo popychacze po mu halasowalo cos w siniku, okazalo sie ze i walek trzeba wymienic-wywalil 1000zł i dalej nic............okzaalo sie ze pierscienie na tlokach............i tak w kolko "jak nie urok, to rozwolnienie" ustal dobrze zebys nie wpedzal sie w koszty
Opublikowano

Jak zawory grechoczą to i wałek do wymiany. Jak będziesz kupować nowe to zapłacisz majątek, ale wystarczy że się wysilisz i po szrotach pojeździsz. Ja ostatnio robiłem i wyszło mnie 250zł wszystko, ale sam wymieniałem ( pół dnia roboty ) Teraz chodzi jak pszczółka.

 

Zresztą jak coś to mam dwa wałki takie jeszcze do założenia.

Było:

BMW 525i E34 sedan

BMW 525i E34 sedan +szpera

BMW 518i E34 kombi

Jest:

BMW 740iA E38



http://img96.imageshack.us/img96/2268/podpisqh.jpg

Opublikowano

Hydrosztosy powinno wymienić się wszystkie od razu, ale praktycznie, jak trzeba zaoszczędzić, można pokusić się o znalezienie tych najbardziej przytkanych i wymienić tylko je... To takie trochę gównozjadztwo, no ale czasem trzeba oszczędzać jak się da...

pzdr

http://img484.imageshack.us/img484/852/logo04cq1.jpg

BMW E39 525 TDS, BMW E10 2002' 1972

Ducati 900 Monster, KTM 520 EXC Racing

Opublikowano
Nie no wiadomo że wszystkie, ja kupiłem dzwikienki w komplecie 8x 15zł + 130zł wałek. A pieski czy jak to się nazywa gość dorzucił mi za darmo. Po wymianie przyrost mocy +40% tylko u mnie to już była tragedia i nie chodził powyżej 4.5 tys obrotów ;)

Było:

BMW 525i E34 sedan

BMW 525i E34 sedan +szpera

BMW 518i E34 kombi

Jest:

BMW 740iA E38



http://img96.imageshack.us/img96/2268/podpisqh.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.