Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

mam pytanie tego typu,co jest przyczyna stukow z tylu na dziurach,nierownosciach itp.??czy to amorki czy jakies tuleje w zawieszeniu??

jeszcze jeden problem przy zmiane biegow czuc takie stukniecie z tylu.

Opublikowano

Stuki tego typu w tylnym moscie sa spowodawane zuzyciem "jablka" w moscie. Nie naprawia sie tego bo to nie jest grozne a koszty moglby byc duze.

 

Stuki zawieszenia tylnego moga pochodzic z silentblockow tylnych wahaczy jednak najczesciej sa wina zuzycia tuleji na tylnej belce

Opublikowano
Wydaje mi sie ze moze to byc grozne jesli ktos nie umie jezdzic i szarpie przy zmianie kazdego biega za kazdym razem dosyc ostro. Kumpel tak szarpal moja furka to sie zdenerwowalem i z nad morza wrocilem sam, nie moglem sluchac jak mi rzeznikuje auto.
Opublikowano

Jesienią robiłem zawieszenie tylne w moim TDS-ie. Też stukało na nierównościach.

W opinii mechanika źródłem hałasu były poduszki amortyzatorów. Ale ponieważ amorki były już słabe, to wymieniłem też same amortyzatory.

Teraz jest cichutko.

 

Poduszki tylnej belki były wcześniej wymienione, ale jeszcze stukało. Porwana guma w poduszkach tylnej belki objawiała się raczej stukaniem przy ruszaniu i hamowaniu - po prostu belka przesuwała się do tyłu / do przodu.

E61 530d '04 (2015-?), E34 525TDS touring '95 (2006-2016), E30 325i '89 (1996-2006)
Opublikowano
stuki przy zmianie biegow juz zlikwidowane,wydawalo sie ze to cos z mostem a to tylko glupi tlumik ktory oberwal sie na gumie i na koncowym zaczepie,teraz ich nie slychac ale w zawieszeniu chyba beda do wymiany silentbloki i poduszki amorow,amory sprawdzalem i maja po 80%TYLNIE I PONAD 70% także chyba wporządku, jaki moglby byc koszt wymiany silentblokow,tulei i tych poduszek amorow i czy duzo z tym roboty??pozdrawiam i dziekuje za porady.
Opublikowano

podepne sie pod topic. u mnie trzaska cos z tylu tylko przy gwaltownym ruszaniu no i jak skrecam ruszajac,

 

zapewne czeka mnie wymiana czego :P

 

ale czego ?

pozdro ... kiko

www.cwaniak.pl


chcesz troszke miejsca w sieci ? daj znac ..........

Opublikowano

Kiedy zobaczylem post - wiedzialem ze musze wkroczyc. Przerobilem wszystko w mojej poprzedniej skarbonce bez dna.

Mialem irytujace stukniecia przy ruszaniu czy gwaltownym odjeciu gazu na niskim biegu itp.

Mam zle wiesci wynikajace z przerabiania tematu. Jest duzo elementow ktore moga powodowas stukanie, silentbloki belki (lacznie 4), okulary lub osemki (2), mocowania amortyzatora (chyba nie czesto) wreszczie luz na przegubach. Nie obejdzie sie bez wjazdu na kanal gdzie kazdy przecietnie zdolny mechanik wylapie ktory element ma luz. 10 punktow i lyzka, troche szarpania. A teraz te zle wiesci - moze cie czekac wymiana wszystkiego po kolei choc rozlozona w czasie. Rzecz w tym, ze jak zidentyfikujesz ktory element padl (i jesli juz jakis czas tak pracowal= stukla) to znaczy, ze ten luz sie przenosil na inne elementy. Wymienisz, w tym miejscu usztywnisz, za jakis czas luz przeniesie sie na inny element. Oczywiscie obym nie mial racji...

Opublikowano
wiem wiem. mialem taki problem z przodem , na poczatku tylko mala tulejka. a wczoraj wymienialem 4 wahacze i drazek srodkowy, jeszcze zostaly koncowki drazka .

pozdro ... kiko

www.cwaniak.pl


chcesz troszke miejsca w sieci ? daj znac ..........

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.