Skocz do zawartości

Błotniki co zrobic


hutek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich serdecznie

Mam pytanko co lepiej zrobic czy kupic na alegro blotniki nowe takie za 90 zł do malowania

czy moze lepiej naprawiac te ktore sa na aucie (pojawiły sie bomble)

I jeszcze czy moze ktos polecic dobry warsztat lakierniczy we Wrocławiu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeżeli Twoim jedynym problemem są purchle na błotniku to wiadomo, że najlepsze będzie odświeżenie obecnych błotników:)

przede wszystkim wyjdzie Ci to TANIEJ:)

 

pomyśl - przesyłka ALLEGRO, robocizna za zdjęcie, robocizna za założenie, zmatowanie(upraszam o wybaczenie jeżeli herezje piszę - chodzi o oczyszczenie elementu i przygotowanie do lakierowania) i polakierowanie

 

w porównaniu

 

z oczyszczeniem i polakierowaniem Twojego ...

 

zostaw swoje. będa oryginalne, a nie przekładane.

 

 

dajmy na to przy sprzedaży... lakiernik się pozna (znajomy kupującego), że zdejmowany był błotnik (no jest spora szansa).

 

lepiej po prostu lakieruj na swoim.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiedz gdzie masz te bable, bo jesli na dole na przedluzeiu progow to wytnij i wspawaj ta czec., chodzi mi o dolna czesc blotnika ja tak miaklem i rok jezsdze i nic nie ma zero bablow, ale prysnalem barankiem najpierw a pozniej ladnie w kolor i jest okej, tak samo zrobilem z progami ktore cale wycialem i wspawalem nowe i tez baranek i kolor i ladnie wszystko wyglada
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiedz gdzie masz te bable, bo jesli na dole na przedluzeiu progow to wytnij i wspawaj ta czec., chodzi mi o dolna czesc blotnika ja tak miaklem i rok jezsdze i nic nie ma zero bablow, ale prysnalem barankiem najpierw a pozniej ladnie w kolor i jest okej, tak samo zrobilem z progami ktore cale wycialem i wspawalem nowe i tez baranek i kolor i ladnie wszystko wyglada

 

Sluchaj mi wlasnie wyskoczyly na zakonczeniu blotnika, dokladnie na tym progu, ja niestety nie mam jednolitego koloru, tylko tam jest szary baranek...babli nie ma, ale rdza juz za gleboko weszla...nie do zeszlifowania prawie...tez moge sie podratowac wspawaniem tej koncowki??

Pozdro Krzysiek

B M W..............Bardzo Małe Wydatki


www.bmw-3city.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe, troszke sie boje gdyz, jak bede dalej tak scieral szczota czy to sztota na wiertarce to porobie dziury...tak wiec zoataje mi chyba kupno nowego :/, ale to na wiosne dopiero...

Pozdro Krzysiek

B M W..............Bardzo Małe Wydatki


www.bmw-3city.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe, troszke sie boje gdyz, jak bede dalej tak scieral szczota czy to sztota na wiertarce to porobie dziury...tak wiec zoataje mi chyba kupno nowego :/, ale to na wiosne dopiero...

 

Wlasnie cynowanie i olow po to jest

pozdrawiam

Mi powyskakiwaly bomble\parchy na tym zagieciu z tylu na blotniku, czyli nie ma tak latwo aby wymienic blotnik bo to coupe. zapodam zdjecie jutro, czy jak cale te zawiniecie jest juz przezarte to raczej ta metoda w gre nie wchodzi? bo moze sie okazac ze cale te zawiniecie jest juz sama rdza. A trudno to sprawdzic nie rozkruszajac tego. No nic zapodam fote i bede czekal na wasza opinie.

http://www.bmwpasja.pl

Nowe foty w galerii


BMW EuroTrip (46 BMW Club Europatreffen )

http://pl.youtube.com/watch?v=R2BJ8VX0qto

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe, troszke sie boje gdyz, jak bede dalej tak scieral szczota czy to sztota na wiertarce to porobie dziury...tak wiec zoataje mi chyba kupno nowego :/, ale to na wiosne dopiero...

 

Wlasnie cynowanie i olow po to jest

pozdrawiam

Sluchaj Belgus, a to sie da zrobic domowymi sposobami, czy kurde do jakiegos specjalisty trzeba jechac??

Pozdro Krzysiek

B M W..............Bardzo Małe Wydatki


www.bmw-3city.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiscie ,ze sie da :P

Potrzeba do tego paste specjalna odtluszczajaca do cyny,palniczek,kawalek tlustego drewienka albo skory.Cyna 20 lub olow w laskach.

Czysc8isz do zywego nakaladasz paste i ladujesz cyne lub olow ,potem wygladzasz isciagasz nadmiar drewienkiem,oczywiscie podgrzewajac.

Nastepnie docierasz mechanicznie i dajesz podklad a dalej juz wiesz.

Sposob niezawodny i skuteczny na bardzo dlugie lata.Mozna tez wypelniac w ten sposob wszystkie trudnodostepne wgniecenia,ktorych nie mozna wyklepac.

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiscie ,ze sie da :P

Potrzeba do tego paste specjalna odtluszczajaca do cyny,palniczek,kawalek tlustego drewienka albo skory.Cyna 20 lub olow w laskach.

Czysc8isz do zywego nakaladasz paste i ladujesz cyne lub olow ,potem wygladzasz isciagasz nadmiar drewienkiem,oczywiscie podgrzewajac.

Nastepnie docierasz mechanicznie i dajesz podklad a dalej juz wiesz.

Sposob niezawodny i skuteczny na bardzo dlugie lata.Mozna tez wypelniac w ten sposob wszystkie trudnodostepne wgniecenia,ktorych nie mozna wyklepac.

pozdrawiam

 

Wow :shock: , nie wiedzialem...ale mam jeszcze taki glupie pytanie...gdzie dostane tyle cyny albo ten olow?? :oops:

Pozdro Krzysiek

B M W..............Bardzo Małe Wydatki


www.bmw-3city.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiedz gdzie masz te bable, bo jesli na dole na przedluzeiu progow to wytnij i wspawaj ta czec., chodzi mi o dolna czesc blotnika ja tak miaklem i rok jezsdze i nic nie ma zero bablow, ale prysnalem barankiem najpierw a pozniej ladnie w kolor i jest okej, tak samo zrobilem z progami ktore cale wycialem i wspawalem nowe i tez baranek i kolor i ladnie wszystko wyglada

 

Sluchaj mi wlasnie wyskoczyly na zakonczeniu blotnika, dokladnie na tym progu, ja niestety nie mam jednolitego koloru, tylko tam jest szary baranek...babli nie ma, ale rdza juz za gleboko weszla...nie do zeszlifowania prawie...tez moge sie podratowac wspawaniem tej koncowki??

 

JEsli masz tylko na zakonczeniu blotnikow na samym dole na przedluzeniu progu, bez problemu wspawaj nowy kawalek, tylko dobrze zabezpiecz i przygotuj odpowiednio. Dobry lakiernik będzie wiedział co i jak zrobić, ja polecam, u mnie jak na E-36 co nie ma zbyt trwałej blachy, jest wszystko okej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.