Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Niewiele z tego wynika. Volvo przynajmniej zostało na torze jazdy i ogólnie jest uznawane za bardzo bezpieczny samochoód. E34 miałem 1 dzwona i wyszło też nieźle.

Tak naprawdę to te wszystkie elektroniczne cuda działają do 40-60 km/h. Jak się jedzie szybko to tylko utrudniają sprawę. Po jaką cholerę zostwawć na wózku w postaci jarzyny?

"Aerodynamika jest dla tych, którzy nie potrafią budować silników" - Enzo Ferrari
Opublikowano
moze mi ktos z tego jezyka ICHEGO na NASZ przelozyc co jest puenta tego zderzenia?

 

Puenta tego zdaryenia jest stwierdzenie ze nikt, nawet z tylu by nie przezyl :)

Opublikowano

Kolo mówi: nawet airbag by nikomu nie pomógł i że silnik się obkręcił w taki sposób że przednie koło wepchnoł w drzwi kierowcy co wyrządziło by poważne rany, W BMW nie ma wogole przestrzeni na tylnej kanapie, ale konstrukja RWD sprawia że szkielet jest twardszy i daje duże szanse na przeżycie.

A na koniec to co kolega napisał: jak bedziesz jechał ekspresową drogą to pamietaj ten eksperyment i booom.

 

Mnie sie wydaje że da rade przeży takie coś.

http://www.toya.net.pl/~yeahman/00/bmw4.jpg
Opublikowano
pare miesięcy temu, na drodze krajowej nr.1 na odcinku PYCHY-PSZCZYNA kolega w E34 535 przy predkości około 120km/h uderzył w prostopadle stojąca VECTRE B. E34 do kasacji, kierowcy i pasażerce(oboje jechali bez pasów) nic groźnego się nie stało, pasażerka ma pare blizn na twarzy od uderzenia głową w przednią szybę, kolega ma cos z kolanem, ale zagrożenia życia nie było. E34 to bezpieczny wóz. pzdr
Opublikowano
Zalew:
stary odcinek top gear z moralem 'nie przezyjesz crashtestu czolowego przy normalnej podroznej predkosci'?
:nienie: FIFTH GEAR

 

zgadza sie :mrgreen:

:8)

Opublikowano
pare miesięcy temu, na drodze krajowej nr.1 na odcinku PYCHY-PSZCZYNA kolega w E34 535 przy predkości około 120km/h uderzył w prostopadle stojąca VECTRE B. E34 do kasacji, kierowcy i pasażerce(oboje jechali bez pasów) nic groźnego się nie stało, pasażerka ma pare blizn na twarzy od uderzenia głową w przednią szybę, kolega ma cos z kolanem, ale zagrożenia życia nie było. E34 to bezpieczny wóz. pzdr

 

Przy 120 uderzyli w drugi samochód byli bez psaów i tylko się trochę potłukli ??? Coś mi się nie chce wierzyc w takie bajki...

Opublikowano
Witam. Do testu wzięli volvo serii 9 . Dla porównania z bmw 5 powinno być raczej 7. Bartek napisał że volvo zostało na jezdni. A przecież to bmw stoi na kołach. :cool2: :cool2: :cool2: :lol: :lol: :lol:
Opublikowano
pare miesięcy temu, na drodze krajowej nr.1 na odcinku PYCHY-PSZCZYNA kolega w E34 535 przy predkości około 120km/h uderzył w prostopadle stojąca VECTRE B. E34 do kasacji, kierowcy i pasażerce(oboje jechali bez pasów) nic groźnego się nie stało, pasażerka ma pare blizn na twarzy od uderzenia głową w przednią szybę, kolega ma cos z kolanem, ale zagrożenia życia nie było. E34 to bezpieczny wóz. pzdr

 

Przy 120 uderzyli w drugi samochód byli bez psaów i tylko się trochę potłukli ??? Coś mi się nie chce wierzyc w takie bajki...

cuda sie zdarzaja, najgorzej gdy potem zamiast miec nauczke ludzie propaguja jazde bez pasow.. jeden koles u mnie na uczelni walnal czolowke czymstam i sobie tylko zlamal nos o kierownice, potem chodzil i z uniesiona glowa sie chwalil ze jazda w pasach jest do dupy bo przeciez nic mu sie nie stalo a paru kmiotow mu przytakiwalo i wymienialo jakies przypadki ze tez bez pasow sie udalo.. to ze 99% takich leci przez szybe i w drzewo a pasazer moze okaleczyc cala zaloge samochodu to niewazne...

Opublikowano

ja siedziałem z tyłu, nie miałem zapiętych pasów, a efekt to złamany nos, rozbita głowa, i ogólnie się strasznie poobijałem, mało brakowało a bym przeleciał do przodu :cry2:

teraz zawsze każe pasażerom zapinać pasy, jak ktoś nie chce zapiąć to mówię że jak chce jechać ze mną to ma dwa wyjścia: albo zapina pasy, albo wysiada :twisted:

Opublikowano

Nie zapinanie pasów ma logiczne wytłumaczenie. Jeżeli pod dobrym kątem wyleci się przez przednią szybę, to w czasie lotu można wytracić prędkość i przez to odnieść niewielkie obrażenia przy lądowaniu. Jedyny problem to trafienie w przeszkodę w którą się uderzyło, lub zderzenie z innym lotnikiem po czołówce.

 

Na filmiku niestety niewiele widać - ale oglądałem to w TV i już było lepiej - nie jestem pewien, czy nowe samochody sprawiły by się dużo lepiej. I zepsuli E34 :cry:

Opublikowano
Nie zapinanie pasów ma logiczne wytłumaczenie. Jeżeli pod dobrym kątem wyleci się przez przednią szybę, to w czasie lotu można wytracić prędkość i przez to odnieść niewielkie obrażenia przy lądowaniu. Jedyny problem to trafienie w przeszkodę w którą się uderzyło, lub zderzenie z innym lotnikiem po czołówce.

 

odpowiednim katem.. w skrocie nazwalem to cudem... ostatnio jakis pijany gosc wypadl z 9 pietra i przezyl, wiec jak pod odpowiednim katem na altanke sie skoczy to sie nic nie stanie, skaczmy z okien...

niezapinanie pasow moze pomoc przy bocznych uderzeniach, bo masz szanse byc odrzuconym w bok zamiast huknietym prosto w miednice podczas bycia przyblokowanym; ale jesli ktos ma watpliwosci co do niezapinania ogolnie to polecam filmik z kursow uzupelniajacych punkty.

Opublikowano
niezapinanie pasow moze pomoc przy bocznych uderzeniach, bo masz szanse byc odrzuconym w bok zamiast huknietym prosto w miednice podczas bycia przyblokowanym

a co to ma za znaczenie?? zapomniałeś o BEZWłADNOŚCI !! I tak będziesz walnięty zanim Cię odrzuci.

nie ma starych BMW, są tylko zaniedbane...
Opublikowano
krzywo uderzyli ??

 

nie wiem czy wiece ze ok 70-80 % zderzen czolowych na drodze to zderzenia 2/3 - podobnie testyje sie nowe samochody - zobaczcie testy - a to uderzenie bylo +/- 2/3 ...

 

 

Dokładnie! Najprostszym przykładem może być bezmyślne wyprzedzanie.

Kierowcy w ostatniej chwili często próbują się ratować zjeżdżając (przecież nikt nie będzie specjalnie jeszcze celować żeby uderzyć centralnie) - ze względu że jest już wtedy za późno całość kończy się takim dzwonem - 2/3.

 

brr.. strasznie skasowało te autka, Volvo padło na dach więc za dużo nie było widać, ale becia... :jawdrop:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.