Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

rozwierczasz świece aby wyglądała i działała jak rurka... wkręcasz w głowice zakładasz na nią wąż od spreżarki i pchasz na maksa powietrze (chodzi o to aby zawór się nie przesunął jak go rozbrojsz od góry) potem rozkładasz i wymieniasz pokoleji uszczelniacze. pamiętaj o zabezpieczeniu frezu na zamek bo jak przesuniesz po nim uszczelniacz to możesz go rozwalić i apiać od nowa.

 

@xsilver to dział "zrób to sam" a nie "wiem ale nie powiem" :jawdrop:

Opublikowano (edytowane)

 

@xsilver to dział "zrób to sam" a nie "wiem ale nie powiem" :jawdrop:

tictac to dzial zrob to sam a nie pytania na temat bmw lub dzial mechaniki wiec gosc po pierwsze zle trafil wiec nie dziwie sie ze nikt mu nie odpowie i sam bym mu powiedzial ''zapraszam do dzialu mechanika''

Edytowane przez szwedu

http://www.bmwpasja.pl

Nowe foty w galerii


BMW EuroTrip (46 BMW Club Europatreffen )

http://pl.youtube.com/watch?v=R2BJ8VX0qto

Opublikowano
podepne sie bo chciabym tez sie poratowac wymiana uszczelniaczy, bierze mi 0.5l oleju na 1000km,czy da sie bez sciagania glowicy wymieic uszczelniacze w m52b20??zaory opra sie o tlok odpowiednio zeby dalo sie zapiac zawor spowrotem??
przednie kola sluza do kierowania, a tylne do napedzania
Opublikowano

Przepraszam, macie racje porządek musi być.

 

Przy zablokowaniu zaworu nie chodzi o to aby zablokować go w pozycji góra dół tylko w takiej pozycji aby nie obrocił się wokół własnej osi, poto właśnie spręzone powietrze. Jak zawór obroci się w gnieździe to trzeba go potem dopasować do gniazda, zdjąć głowice, nałożyć paste i doszlifować.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.