Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam filtr stozkowy K&N chcialem go zainstalowac w mojej Buni ale mam pare pytan:

 

1.Czy warto go zakladac??

2.Gdzie najlepiej go umiescic??

3.I czy bede musial jakos regulowac na nowo gaz po zalozeniu stozka??

 

Korci mnie zeby go zalozyc bo podobno lepszy o wiele jest dzwiek R6 ze stozkiem... :?:

Magia trzech liter - BMW
Opublikowano
Jeśli chodzi tylko o dźwięk to ja bym odpuścił. Szkoda przepływki i silnika.
Wyłącz światła w dzień - wróć do normalności !!!
Opublikowano

Pepe:

Sprzedaj ten filtr i zainwestuj w nowy filtr powietrza oraz filtr gazu i świece a nastepnie w regulację gazu a na pewno odniesiesz z tego lepszy pożytek. A jak będziesz miał chwilę czasu to poczytaj na forum jakie ludzie mają zdanie o filtrach stożkowych.

Opublikowano
Jestem dokładnie tego samego zdania co kolega wyzej ;) sam stożek nic nie da , i krąza o nim jakies nie stworzone historie ..... nie słuchaj ludzi co mówią że zamiast powietrza napompuja HELU do kól i maja lepsze przyspiesznie itp POZDRO
Opublikowano
:lol: dobra spoko. filtr dostalem w zasadzie za friko dlatego zapytalem. Dzieki Wam :!: a na stozka juz mam jelenia od paru dni :D
Magia trzech liter - BMW
Opublikowano
Jeśli chcesz poprawić osiągi auta doprowadż je do stanu fabrycznego a zobaczysz co potrafi twoje autko a jak będzie ci mało to wtedy pomyśl o zmianach
Gregor
Opublikowano
W E32 stożki najczęściej się montuje w V12 przy montażu gazu (bo wtedy jest więcej miejsca, dzięki temu). Jak chcesz podepnij stożek na krótki czas i zobacz jak brzmi auto.
Opublikowano
Jeśli chcesz poprawić osiągi auta doprowadż je do stanu fabrycznego a zobaczysz co potrafi twoje autko a jak będzie ci mało to wtedy pomyśl o zmianach

 

No chcialem usunac LPG na dluzszy czas albo i na stale. Podobno przez sama instalke gazu mam o wiele gorsze osiagi :x

Magia trzech liter - BMW
Opublikowano
Coś za coś nic nie ma za darmo chciales zaoszdzedzić na jezdzie zamotowales LPG tym samym sposobem straciles moc , sama instalaka zabiara 30% mocy na starcie...... DOBRE ROZAWIĄZANIE PROBLEMU Z UTRATA MOCY SEKWENCJA (na niej mamy znikome utratu mocy ) pOzDrO :8)
Opublikowano

Po pierwsze to z tego co mowił poprzedni własciciel i tak jak ktoś wyżej wspomniał to był montowany gaz i dla zwiększenia miejsca i obawa przed strzałem. Po drugie to trzeba o niego dbać, tzn czyścić go nawilżać specjalnymi środkami - ogolnie zawracanie sobie głowy i wyrzucanie pieniędzy. Po trzecie problem był z regulacją gazu. A po czwarte to niby moc miała być, ale napewno ja jej nie odczułem.. Założyłem oryginalny i nie było problemu. Dźwięk był napewno lepszy, ale nic poza tym :) Wydaje mi sie ze każdy musi przejść w zyciu tą chorobe na "stożek", ja tez sie cieszyłem jak kupowałem auto to mowie - stożek to bedzie chodziło.. Ogolnie jak sie kto szybko zaraził, to niech sie szybko wyleczy...

 

Takie jest moje zdanie :)

 

Pozdarwiam

Opublikowano
kup strumienice Michael Tunig (strumienice Naddzwiękową) i do tego wpindol K&N niech nie pindolą że przeplywonież załatwisz bo to jest pindolenie , gaz bym wy.... :P strumienica i dobry dolot daje ładny niższy ton silnika zacznie bardziej buczeć :twisted: po założeniu takiego filtra (oczywiście K&N) przepływomierz bedzie dawał info do kompa o większej ilości zasysanego powietrza a strumienica Naddzwiękowa bedzie ładnie odprowadzać , w szybszym tępie spaliny :twisted: i to zrobi robote :D pzdr dla kumatych Bimmerów :lol:

M y F a v o r i t e ? O n l y B l a c k ...



B l a c k - M i g h t y - W o n d e r f u l

Opublikowano
Po pierwsze to z tego co mowił poprzedni własciciel i tak jak ktoś wyżej wspomniał to był montowany gaz i dla zwiększenia miejsca i obawa przed strzałem. Po drugie to trzeba o niego dbać, tzn czyścić go nawilżać specjalnymi środkami - ogolnie zawracanie sobie głowy i wyrzucanie pieniędzy. Po trzecie problem był z regulacją gazu. A po czwarte to niby moc miała być, ale napewno ja jej nie odczułem.. Założyłem oryginalny i nie było problemu. Dźwięk był napewno lepszy, ale nic poza tym :) Wydaje mi sie ze każdy musi przejść w zyciu tą chorobe na "stożek", ja tez sie cieszyłem jak kupowałem auto to mowie - stożek to bedzie chodziło.. Ogolnie jak sie kto szybko zaraził, to niech sie szybko wyleczy...

 

Pozdarwiam

AD1 CZy z normalnymi puszkami od filtra parowniki Ci się mieszczą ? (jakieś foto masz ?)

AD2 tia trzeba czyścic, A zwykły filtr wymieniać koszty te same, czyszczenie parę chwil zajmie. Można też czyścić tańszym sposobem

Ad3 Jak problem z regulacją ? U mnie po przeczyszczeniu filtrów nawet rególować nie trzebam, bo jest bdb.

Ad4 Stożek w V12 predzej Ci ujmnie niż doda mocy, bo będzie zasysał ciepłe powietrzez komory silnika, trzebaby to jakoś oddzielić przegrodą termiczna (czy jakos tak), ale to duża rzeźba a miejsca mało.

Opublikowano

Mowie ze miałem filtr w poprzednim aucie w renault i tam któs takie dziwne modyfikacje porobił, ale z miejscem był problem, teraz gazu nie mam.. Z gazem miałem problemy, zależy jaki gaz i do jakiego auta, kto załkadał i jak sie na tym zna, dlatego mowie ze miałem problem a miedzy innymi przez stożek. Poza tym tak jak piszesz, trzeba to odpowiednio zrobić, tzn odseparowac go w miarę możliwości od ciepłego powietrza itd.

 

Takze jeżeli już robić, to robić to porządnie np tak jak tu:

http://www.logun.org/AA%20CAI.htm

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.