Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mysle o kupieniu BMW - chcialbym aby byl to model E30 bo jest stosunkowo tani

Mam auto ktorym poruszam sie na codzien - Audi A3 1.8T a BMW stanowilo by auto do zabawy - troszke jakies lokalne wyscigi no i zabawa z tylnim napedem na lotnisku.

 

Z tego co widze mozna kupic E30 do 5tys zl. - im taniej to lepiej naturalnie.

Interesuje mnie silnik 2.5 - bo chyba wiekszego nie montowali w tym modelu? On ma 170KM tak? Jak najwieksza moc...

Teraz zauwazylem ze ta ma 192KM - http://moto.allegro.pl/item160202720_bmw_e_30_325_24v_192_km_gaz_cena_do_negocjacji.html

Czemu? Pomijam fakt LPG bo tego nie chce

 

Na jakie koszta sie szykowac gdy auto ma sluzyc do takich celow? Sprzeglo, przegoby?

 

A np. to: http://moto.allegro.pl/item160023766_bmw_325_szpera.html

Gosc pisze ze auto ma szpere - to seryjnie montowane bylo?

 

Duza roznica w wadze i osiagach jest miedzy coupe/sedane a kombi?

 

Sa jakies typowe bolaczki modelu E30 na ktore trzeba zwracac uwage?

 

Dziekuje za odpowiedzi :)

Opublikowano

Pierwszy link ma 192 a nie 170 km bo jest 24V a nie 12V jest swap.. w E34 po którymś tam roku były już silniki M50.

Tak były też seryjnie ze szpera.

Myśle ze do driftu touring bedzie najlepszy... i moim zdaniem najładniejszy :)

...nieważnie dokąd jedziesz,ważne ze bokiem...
Opublikowano

do wyjasnienia- szpera to opcja!

zdecydowanie polecam! -e30 z m20b25 to miód w czystej formie!

nie patrz na przebieg i rocznik, szukaj zadbanego egzemplarza i bedziesz zadowolony

-typowe bolączki tego modelu: szybko zużywające się opony :D

pozdro

Nordschleife... 20,8km w 9:38s
Opublikowano

A jakos w kodzie wyposazenia czy po vinie da sie poznac ze jest szpera?

 

Kombi od zawsze mi sie podobaly - takie marzenie z dzieciecych lat :)

Opublikowano
A jakos w kodzie wyposazenia czy po vinie da sie poznac ze jest szpera?

 

Kombi od zawsze mi sie podobaly - takie marzenie z dzieciecych lat :)

 

 

w ASAP'ie wywali Ci, czy auto posiada szperę czy nie. ja zawsze wyciągam od sprzedających 7 ostatnich znaków, sprawdzam wyposażenie fabryczne i porównuję z tym, co twierdzą sprzedający. sam na tym skorzystałem, ze dwóch znajomych również. :twisted:

 

a touring ze szperą na glebie - nic lepszego nie potrzeba... :cool2:

18.11.2006

Forza evil!

Opublikowano

(A)rturo powiedz jakie cię interesują zabawy związane z tym autem . W Klubie rozgrywamy Chamipionship e30stkami 2,0l. i mamy przygotowane auta do tego celu . Natomiast zwykłym seryjnym autem możesz się przyłączyć i powalczyć.

 

Tu masz link do mojej strony rajdowej . Są tu opisy spotkań w których brałem udział .

 

Jeżeli będziesz miał parę pytań to wal śmiało: www.rajdowy.pl

Opublikowano

Felix - BMW Klub Polska: Jeszcze sam nie wiem.

Ale sadze ze pewnie poczatki driftu moze jakies amatorskie rajdy? I ew. lokalne 1/4 aby loic dupsa astra - choc to robie moim audi :)

Wiem ze jak cos jest do wszystkiego to jest do dup* - ale na tym etapie mi sie trudno okreslic. W moje okolicy zadnych takich ala KJS nikt nie rozgrywa

Mam pod nosem spore nie uzywane lotnisko i napewno tam chcialbym zaczac sie bawic i podnosic 'umiejetnosci'

 

O i wkop mamy fajny:

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//arturo.a3-club.net/galeria/FOTOGRAFIE/zwaly_16czerwca/P1010566.jpg

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//arturo.a3-club.net/galeria/FOTOGRAFIE/zwaly_16czerwca/P1010554.jpg

  • Członkowie klubu
Opublikowano

Twierdzenie że jak jest coś do wszystkiego to jest do dup*... wcale tak nie jest, jestem jednym z klubowiczów który ma profesjonalnie przygotowaną E30 do zabawy i jedyna opcja której nie mogę robić to szutry (ale jak bym się uparł hehehe... :norty:) Co do 1/4 to z taką mocą wiele nie zawojujesz, chyba że rekreacyjnie...

 

Obecnie robie swap na 3l benzyna 231 KM + może czips :norty: na 250, 260 koniaczy... :twisted:

Pozdrawiam

Rafał F.

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Feda a my to co seryjne mamy E30. Już niedługo będzie klatka i będę mógł się nazywać profesjonal tak jak ty :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: .

 

Ja to będę EXTREMAL hehehe... Będziemy łoić dupska subarakom, miśkom i M-ką hehehe... :twisted: Oczywiście jak zapanuję nad trakcją... :whistle:

 

Normalnie po nocach mi się Felix sni moja kara, ale to budzie maszinum... :diabel_faja:

 

P.S.

Felix keysser mi pokazywał jaką klatkę chcesz zbudować... Nie przesadzasz co do zaawansowania, normalnie WRC... :?: :?:

Pozdrawiam

Rafał F.

Opublikowano
Felix - BMW Klub Polska: Jeszcze sam nie wiem.

Ale sadze ze pewnie poczatki driftu moze jakies amatorskie rajdy? I ew. lokalne 1/4 aby loic dupsa astra - choc to robie moim audi :)

Wiem ze jak cos jest do wszystkiego to jest do dup* - ale na tym etapie mi sie trudno okreslic. W moje okolicy zadnych takich ala KJS nikt nie rozgrywa

Mam pod nosem spore nie używane lotnisko i napewno tam chcialbym zaczac sie bawic i podnosic 'umiejetnosci'

 

 

Nie namawiam cie do przystąpienia do BMW klub Polska na wstępie tylko mówię ci , że mógłbyś sobie taką przygotować BMW i śmigać po torze w Kielcach tak jak my to robimy jak tylko są organizowane Super Oesy . Do tego Umawiamy się w Ułężu gdzie naprawdę można się wyjeździć do ostatniego punktu kontrolnego na oponie :mrgreen:

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img252.imageshack.us/img252/3430/u322ezzdj281ciekf4.jpg

 

Po co hetać soje auto które wozi nas na co dzień do pracy i po bułki jak można polatać taką e30stką po czymś takim jak widać na zdjęciu .

Opublikowano
Feda a my to co seryjne mamy E30. Już niedługo będzie klatka i będę mógł się nazywać profesjonal tak jak ty :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: .

 

Ja to będę EXTREMAL hehehe... Będziemy łoić dupska subarakom, miśkom i M-ką hehehe... :twisted: Oczywiście jak zapanuję nad trakcją... :whistle:

 

Normalnie po nocach mi się Felix sni moja kara, ale to budzie maszinum... :diabel_faja:

 

P.S.

Felix keysser mi pokazywał jaką klatkę chcesz zbudować... Nie przesadzasz co do zaawansowania, normalnie WRC... :?: :?:

 

 

Feda mam zamiar startować w poważniejszych imprezach niż KJS więc jeżeli popełnię błąd i nie będę miał solidnej klatki to tylko raz popełnię , przy tak rozbudowanej klatce człowiek będzie się czuł bezpieczniej ( w miarę ). Kesser nawet nie zadzwonił , więc już mi nawet o nim nie przypominaj. :|

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Feda a my to co seryjne mamy E30. Już niedługo będzie klatka i będę mógł się nazywać profesjonal tak jak ty :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: .

 

Ja to będę EXTREMAL hehehe... Będziemy łoić dupska subarakom, miśkom i M-ką hehehe... :twisted: Oczywiście jak zapanuję nad trakcją... :whistle:

 

Normalnie po nocach mi się Felix sni moja kara, ale to budzie maszinum... :diabel_faja:

 

P.S.

Felix keysser mi pokazywał jaką klatkę chcesz zbudować... Nie przesadzasz co do zaawansowania, normalnie WRC... :?: :?:

 

 

Feda mam zamiar startować w poważniejszych imprezach niż KJS więc jeżeli popełnię błąd i nie będę miał solidnej klatki to tylko raz popełnię , przy tak rozbudowanej klatce człowiek będzie się czuł bezpieczniej ( w miarę ). Kesser nawet nie zadzwonił , więc już mi nawet o nim nie przypominaj. :|

 

Więc jak myślisz o prawdziwym ściganiu to ja na Twoim miejscu zainwestował bym w klatkę z prawdziwego zdarzenia, czyli z homologacją FIA a nie spawaną po jakis halach i garażach...

Pozdrawiam

Rafał F.

Opublikowano
Feda Homologowana klatka z FIA kosztuje jakieś 10 tys zł a może i więcej . By ścigać się np w PZMocie wystarczy klatka zrobiona zgodnie z załącznikiem "J" Kesser nie ma czasu więc muszę szukać kogoś innego . Okazuje się że u nas w Białymstoku jest koleś który robi klatki. Jego konstrukcje śmigają w Pzmocie więc uważam że koleś się zna .
  • Członkowie klubu
Opublikowano
Feda Homologowana klatka z FIA kosztuje jakieś 10 tys zł a może i więcej . By ścigać się np w PZMocie wystarczy klatka zrobiona zgodnie z załącznikiem "J" Kesser nie ma czasu więc muszę szukać kogoś innego . Okazuje się że u nas w Białymstoku jest koleś który robi klatki. Jego konstrukcje śmigają w Pzmocie więc uważam że koleś się zna .

 

Felix życie masz tylko jedno, a homologacja czemuś służy...

 

Na bezpieczeństwie się nie oszczedza...-zapamiętaj :!:

 

Ja zmieniam silnik i samochód ma mi służyć do zabawy, ale bezpiecznej zabawy wię zleciłem minimalną rozbudowę klatki...

Pozdrawiam

Rafał F.

Opublikowano

Jeszcze raz ci powtarzam że klatka którą bede miał będzie zbudowana zgodnie z załącznikiem J. Budowa klatki wg załącznika ma na celu zapewnienie pełnego bezpieczeństwa jak i dopuszczenia do startu przez komisję robiącą przed startem Badania Kontrolne . Mam gdzieś że klatka zrobiona będzie w Garażu w hali czy w lesie jak będzie zrobiona zgodnie z załącznikiem J ( czyli poprawne nie szlifowane spawy , budowa podstawy pod skręcenie klatki i takie tam . ) to to mi wystarczy :P

 

Widziałeś jaką chcę klatkę to nie jest moja wydumka . Podwójne przestrzały na kielichy przednie jak i pojedynczy przestrzał na tył . Krzyże z boku + wspornik nad głową .

 

Takie coś jest w załączniku J nazywa się to klatka bardziej rozbudowana :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :roll2: :roll2: :roll2: :roll2:

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Ta klatka to przeżyje tą bemę hehe... Klatka jest maksymalnie rozbudowana... moja wygląda przy tej jak szałas :mrgreen:

Pozdrawiam

Rafał F.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.