Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Podpisuje się obydwoma rękoma pod inicjatywą Nikodemona.

 

Sam kiedys miałem Chevy Beretta oraz Camaro i "wychowałem" się na amerykańskiej motoryzacji. Po drugie sam mam 7er z jedynym słusznym motorem w tej karoserii więc V12 rządzi!

 

Trzymam kciuki sukces swapu

BMW E60 530d

Gdyby Bóg był za przednim napędem - wszyscy chodzilibyśmy na rękach ....

  • Odpowiedzi 56
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
ogolnie projekt super - ale zastanow sie czy nie lepiej bedzie wsadzic V8 - to mniej amaryjne silniki, prostsze i tansze w obsludze i nie tak paliwozerne - stare V12 w BMW zbyt udane nie byly .... wystarczy poczytac forum zeby zobaczyc ilu ludzi na nie narzeka - w porownaniu do V8 :)

 

Mniej awaryjne? Pierwsze slysze, jak na razie to wlasnie o V8 czytalem ze lubia sie rozsypac, doslownie. Poza tym V8 z BMW ma jak dla mnie zbyt mala pojemnosc, moment, ilosc garow i potencjal rozwojowy :8) ...

 

A o centralnym umieszczeniu silnika powaznie myslalem, bylaby to rzezba stulecia ale mozliwa do wykonania, niestety to jeszcze nie czas na takie projekty, moze kiedys :roll: ...

Opublikowano
To jeszcze nie jest efekt końcowy bo trzeba ten przód obudować bo nawet dragstery mają imitacje karoserii z laminatu. Filmik pokazuje ze taki silnik i to jeszcze doładowany w E30 to nadmiar mocy i ani przy przyspieszeniu jej się nie wykorzysta ani tym autem nie pojedzie tyle na ile będzie je stać. Takie auto to niezła zabawka do robienia efektów specjalnych i do nauki pokory dla kierowcy co do niego zasiądzie.
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witam kolegę z Lęborka.

 

To dla mnie zaszczyt żyć w mieście w którym mamy tak wybitnego konstruktora i budowniczego pojazdów o których innym się nawet nie śniło.

 

 

Projekt V12 jest idealny, biorąc pod uwagę coraz niższe ceny częsci używanych do aut z zagranicy.

 

Sam chciałem przeprowadzać podobny manewr ale z silnikiem 3.0 24V z Opla Senatora B, ale dałem sobie spokój, jedynie go lekko odnowie, zrobię głowicę, wymienia uszczelnikacze, uszczelki itp. Znam kolesi którzy są w trakcie zakładania turbo i gruntownej przebudowy tego 3.0 ale moim zdanie mnie warto, lepiej to zrobić w 5.0 wówczas efekty bedą nieporównainie lepsze.

Też wolę jak już to brać się za wiekszy silnik a ten M70 to cud nad Wisłą dla ludzi takich jak my.

 

Sam rok temu byłem o włos od zakupu swojego pierwszego BMW 750iL E32 z roku 1989 za 2500 zł, ale był problem z silnikiem, koleś nie miał płynu chłodzącego w silniku, jak odpalił to coś w nim strasznie stukało, mówił, ze to wydech, a fura była ściągnieta w okresie wczesnej wiosny tamtego roku w fali mrozów akurat, więc łatwo się domyśleć co się mu stało. Szkoda tej bryki miała nawet fabryczne przednie foltele Recaro ( żadkość). I tyle miałem wspólnego z BMW. Czekam dozbieram i poszukam czegoś jeżdzącego o własnych siłach. A ceny tych E32 V12 są coraz niższe, ludzie oczywiscie większosć coś niechcą jeździć takimi maszynkami, to nawet dobrze bo ich popyt leci i łatwiej zakupić coś w rozsądnej cenie.

 

Słuchaj.

 

Mój znajmomy też w Lęborku ma E30 i chciał się zemną zamienić na moją Corsę 1992 w tamtym roku. Chce sprzedać to BMW pewnie tanio odda, praktycznie wogóle nim nie jeździ. Nie chce już nawet inwestować w zawieszenie, gumy itp.

 

 

Jeżeli jeszcze nie masz budy to zobaczę co się da z niego wycisnać(właściciela E 30), w końcu to E30 ma stać się czymś maksymalnie odjechanym to nie bedzie szkoda zmarnować całego sprawnego auta.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.