Skocz do zawartości

Mieszane myśli co do wyboru BMW


witux

Rekomendowane odpowiedzi

Borykam się z tym w co się pakować, czy w 6-cyl. 325i czy w 4-cyl. 318is. 320i odpada ponieważ piszecie że jak już 6-cyl. to zaczynać od 325i.

W sumie co się dowiedziałem z tego forum to że:

Na PLUS dla 318is jest:

- mniejsze spalanie

- niższe opłaty

- tańsza eksploatacja

Na MINUS dla 318is jest:

- gorszy dźwięk silnika

- gorsza kultura pracy

 

Hmm, czy naprawdę wielka jest różnica pomiędzy nimi ?

Do 14tyś to co mogę kupić ?

 

Ps. Auto nie jest mi potrzebne do kręcenia się, palenia gum itp. Ale musi to się dać na tym zrobić :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mietsze zawieszenie :8)

mietsze to chyba od mietosic, czyli glaskac , sciskac, sciskac i dotykac-formowac cos co jest plastyczne , mieciutkie i przyjemne w dotyku ( np. piersi kobiety).......ma sie to nijak jednak do zawieszenia samochodu :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

różnica w spalaniu 320i a 318is około 1,5 litra, miałem 320 a teraz jest is,

w coupe jakość wykonania jest lepsza,

6 cylindrów naprawde super chodzi, chciałbym do tego wrócić ale na razie nie stać mnie na utrzymanie takiego autka, mam inne ważniejsze sprawy.

ale powiem że is daje rade, kultura pracy troche gorsza na wysokich obrotach,

ale przy płynnej spokojnej jeżdzie na trasie nie mam problemu żeby sie zmieścić w 7 litrach, nie chce gazu a benzynka za droga aby bujać sie 6 garami jak dla mnie.

:roll2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja nie czuje aby moje 325 miało miękki zawias ale mniejsza o to

wracając do sprawy to ja bym polecał 325i

spalanie wcale nie jest takie duze

w cyklu mieszanym spala mi 10l

w miescie ok 12 - 12,5 l

(przy jeździe też mieszanej)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:duh: widocznie nie miałeś przyjemności skończyć szkoły podstawowej :dance:

 

 

Ho, ho...

 

Rozbawiłeś mnie.

 

 

Od kiedy przymiotnik "Miękki" stopniuje się w sposob: Miękki -> miekszy -> najmiekszy? A w Twoim przypadku: Miętki -> mietszy -> najmiętkszy...

 

 

:duh:

 

 

Mnie uczono że "Miękki" stopniujemy tak: Miękki -> Bardziej miękki -> Najbardziej miękki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:duh: widocznie nie miałeś przyjemności skończyć szkoły podstawowej :dance:

 

 

Ho, ho...

 

Rozbawiłeś mnie.

 

 

Od kiedy przymiotnik "Miękki" stopniuje się w sposob: Miękki -> miekszy -> najmiekszy? A w Twoim przypadku: Miętki -> mietszy -> najmiętkszy...

 

 

:duh:

 

 

Mnie uczono że "Miękki" stopniujemy tak: Miękki -> Bardziej miękki -> Najbardziej miękki.

 

Nie zrozumiałeś kolegi - słowo miętszy jest widocznie bardzo popularne w podstawówkach - no ale skoro już dawno się podstawówkę skończyło, to kto by pamiętał :lol: chyba, że na świeżo po... ;)

 

 

A do 14 tys szukałbym zadbanego is, albo 320i - to fakt, że lepiej 325 niż 320, ale przy tej cenie łatwiej zadbane 320 trafić. Różnica w opłatach, to też zależy od ubezpieczyciela - is ma 1895cm - więc nie jest tak duża różnica od 320 który ma 1991cm...

 

Tak naprawdę, to jak znajdziesz 318is i 320i, to weź tego w lepszym stanie - to odradzanie 320i bierze się z podobnego spalania jak 325i, ale faktem jest, że 320i to już w miarę mocny i ładnie brzmiący silnik, który na pewno będzie lepszy od isa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

polecam 323i :modlitwa:

Był BMW E30 316i 09/90 inslandgruen

Był BMW E36 323i 10/95 arktissilber

Był BMW E36 320i 03/98 ascotgruen

Był BMW E39 525i 11/00 cosmoschwarz

Był BMW E46 320i 08/02 sapphireblack

Był BMW E61 530D 05/04 alpinweiss III

Był BMW E61 530D 02/08 spacegrau

Jest BMW F11 520D 06/13 havanna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gaz w 325 E36 ...jakby to powiedziec... zle wygląda. Jak juz go chcesz to w niej tylko sekwencyjny wtrysk gazu ratuje sprawe.

 

Powiem Ci po sobie ,że jak nie miałem zadnego BMW to jeszcze wtedy zwracałem uwage na mniejsze pojemnosci ale teraz jak juz w to wszedłem zadne IS mnie nie interesują. Od 2,0 zabawa sie zaczyna bo tam dopiero silnik ma granie :norty: Jak sie takich R6 nie męczy to spalania sa zblizone do R4. Dopiero jak przydepniesz widac kontrast w tym temacie. Jesli chcesz ekonomie postaw na IS - jak chcesz potworka szukaj 325

Jeden z kolegów dobrze napisał ze łatwiej kupic niezjechane 320 jak 318IS albo 325.

Jazda BMW to podobnie jak jazda TIRem tylko zapas miejsca zostawiam po stronie zewnetrznej

http://img389.imageshack.us/img389/8589/obraz037editedeg8.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.