Skocz do zawartości

E32 '89 735 automat skrzynia nie działa ...


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć.

 

Dziś w Warszawie wjechałem na krawężnik i po zjeżdzie z krawężnika żaden bieg do przodu nie chce działać - tzn działa ale tak jak by było spalone sprzęgło w nanualnu.

 

Wsteczny jest OK i ciągnie. Dojechałem na Drive do najbliższego parkingu, zostawiłem i co teraz ? . Da się to jakoś naprawić własnoręcznie ? Ponoć można to holować 50 km/h na "D" ale czy siuę cośbardziej nie zniszzy ?. Może dałoby się toto naprawić na miejscu ?

 

PS.

Żadna kontrolka się nie świeci .. olej w zbiorniczku ATO jest ..

aha.. na spodzie bloku silnika widać olej ( jakby skdś się wylał ) - może to też coś oznacza ?

 

Pozdrawiam

Chomik735

Opublikowano
Mi pekła rurka od oleju ta co wchodzi do chłodnicy i wszystko uciekło, na początku jechał jeszcze kawałek na 1 i staną. No ale piszesz,że olej jest. Jak ja sprawdzałem to na bagnecie jeszcze było min a na ulicy już ze 2 litry sobie spoczywało. Teraz myślę jak dobrać taki przewód i jak go zacisną aby się nie zsuną.
Opublikowano
Poziom oleju w ASB sprawdza się miarką (w tym roczniku), a nie w zbiorniczku ATF (to wspomaganie). W E-32 z 1989 roku to powinna być miarka żółta taka mniej więcej jak od oleju (pod zbiornikiem wyrównawczym płynu chłodzącego). Możę być też czarna bez uchwytu (taka jakby zaślepka). Poziom się sprawdza na pracującym silniku. Te objawy świadczą właśnie o braku oleju, komunikat w takiej sytuacji nie pojawi się. Prawdopodobnie uszkodziłeś przewody chłodzące oleju.
Opublikowano
jak jest olej jest a do przedu nie chce jechac , to pewnie podczas wjezdzania na kraweznik wykonczyles skrzynie - tzn jezeli tak sie stalo t pewnie i tak juz byla na wykonczeniu , a kraweznik ja dobil

To nie mozna wjezdzac na krawezniki? :shock:

Opublikowano
Dołączę się. Ja właśnie uszkodziłem przewody przy chłodnicy, pytałem w moim miasteczku i nikt nie chce się podjąć sprowadzenia. Może ma ktoś pomysł jak to wykonać samemu i to bezpiecznie. Dokładnie mam przerwany przewód przy chłodnicy ten co się łączy z przewodem metalowym wychodzący z niej.
Opublikowano

Samemu bedzie trudno.

Nie ma tam u ciebie jakiegos zakladu hydrauliki cisnieniowej?

Przeciez teraz kazda maszyna drogowa potzrebuje wezy cisnieniowych1

pozdrawiam

Opublikowano
Pierwsze co. Wymien olej i filtr. Wyciekl - moze byc go malo.... jesli stac Cie na zaryzykowanie tych +- 200 pln na wymiane oleju (D2-D3) to tak zrob. WIELE przypadkow z tego forum wyleczylo sie po zmianie - dolaniu oleju. Zycze aby i u Ciebie tak bylo. Objawy identyczny nie chce jechac, spalone sprzeglo (tak jakby) etc.

http://img571.imageshack.us/img571/7404/logotds.jpg

Naj.... forum o TDS-ach http://www.bmw-diesel.pl

Opublikowano
fajnie... jutro sprawdze.

 

A moze mi ktos powiedziec gdzie się wlewa olej do automatu ?:)

 

Pozdrawiam

Chomik735

 

Zazwyczaj przez korek wlewowy ;D

ewentualnie przez bagnet.

Wszystko zalezy od tego jaka masz skrzynke.

http://img571.imageshack.us/img571/7404/logotds.jpg

Naj.... forum o TDS-ach http://www.bmw-diesel.pl

Opublikowano

Do pio999. Jeśli masz uszkodzone przewody gumowe to zobacz średnicę wewnętrzną i zewnętrzną i dobierz takie w sklepie z tego typu przewodami. Ja wymieniałem kiedyś w Vectrze automat i założyłem przewody po 5 zł chyba za metr i do dziś chodzi. Jeśli masz uszkodzone metalowe to dorobią w zakładzie zajmującym się hydrauliką do maszyn.

Rozgarnięty mechanik powinien wiedzieć gdzie to zrobić.

Opublikowano

mozna wjezdzac na krawezniki , ale jak skrzynia jest juz na wykonczeniu i staniemy prz krawezniku i chcemy na niego wjechac bez "rozpedu" to moze sie to wlasnie tak skonczyc ....

 

 

olej - mozesz wymienic , filtr tez ... tylko powiedzcie mi - dlaczego do przedu nie jedzie a do tylu jezdzi ??

 

mialem takie same objawy u siebie - i to byly zuzyte tarczki :mad2:

 

ale sprawdz to dokladnie - moze u Ciebie to co innego ..

Opublikowano
mozna wjezdzac na krawezniki , ale jak skrzynia jest juz na wykonczeniu i staniemy prz krawezniku i chcemy na niego wjechac bez "rozpedu" to moze sie to wlasnie tak skonczyc ....

 

 

olej - mozesz wymienic , filtr tez ... tylko powiedzcie mi - dlaczego do przedu nie jedzie a do tylu jezdzi ??

 

mialem takie same objawy u siebie - i to byly zuzyte tarczki :mad2:

 

ale sprawdz to dokladnie - moze u Ciebie to co innego ..

 

Xsilver - masz oczywiscie racje ze i w tym przypadku tarczki sie przy wysilku ostatnim "dopalily" i pozamiatane...

Ale nie ma co jeszcze plakac. Niech autor wymieni, doleje oleju i wtedy sie zobaczy.

http://img571.imageshack.us/img571/7404/logotds.jpg

Naj.... forum o TDS-ach http://www.bmw-diesel.pl

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.