Skocz do zawartości

Analogowe zegary + pełen komputer OBC


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, ktore funkcje beda dzialac (lub jest duze prawdopodobienstwo ze beda dzialac)jezeli podlacze pełen OBC (w tej chwili mam ten ubogi :), na licznik (predkosciomierz, obrotomierz itd) mam bez wyswietlacza LCD i przydalo bysie troche informacji (np spalanie itd). Kostke (ta ktora wczesniej szla do anologowego zegarka) ma pelna (tzn okolo 22 przewody z 26). E34 z 90r, automat (elektryczne przednie szyby i lusterka + klima).
Opublikowano
... jeżeli twoje autko bylo wyp. oryginalnie w mały kom . to do dużego może brakować czujników i montując duży możesz nie uzyskać pożądanych efektów / informacji / - sama wiązka to nie wszystko - muszą być czujniki - przed kupnem dobrze było by podmienić od jakiegoś kolegi pełny i jeżeli będzie działał to możesz kupić dla siebie ale wątpię żeby to chodziło - jak potrzebujesz instr. do pęłnego do daj maila na PW - ja prześlę Ci skan jego bsługi ( pełnego ) .... w innym przypadku szkoda kasy na parę guzików więcej które nie działają - no chyba ze .....
* - w zależności od typu i wyposażenia
Opublikowano
Nie mam od kogo pozyczyc zeby sprawdzic, oryginalnie na 100% nie bylo pelnego obc, jezeli wiazka jest pelna to kable sa wszedzie pociagniete? wystarczy ewentualnie podlaczyc czujniki? jakich czujnikow np moze brakowac?
Opublikowano
wyjmij budzik i zobacz ile masz przewodów w kostce, jeśli masz (chyba, jeśli dobrze pamiętam) 25 sztuk, to masz całe okablowanie do pełnego kompa. Jeśli mniej to daj sobie spokój, narobisz się, a i tak komp nie będzie hulał. :cool2:
Opublikowano
Ja ostatnio podmieniłem sobie ten mały komputerek koło radia. Miałem zegarek z termometrem a teraz mam pełny komputerek. Podłączyłem tylko wtyczkę i wszystko hula bez problemu. Pozdr
Opublikowano

Marcin - musisz poprubować czy wyświetli ci pod zegarami a robisz to tak : dźwignie kierunków naciśnij pionowo wzdłuż jej osi w kierunku kolumny i przytrzymaj przez 3 sekundy - powinien wyskoczyć na desce napis : Prog 1 / odpowiednik P1 na kompie / wciskasz S/R na kompie i potem przywołujesz komunikaty - jak wyświetlasz sobie na desce to komunikaty z deski są niezależne od tych z kompa tz. że na kompie wyświetlaczas albo " cuś " a na desce będzie pokazywało co innego np. zużycie - kasowanie z deski przyciskiem CC -

 

wyświetlanie nie działa w 520i 524td 525td - w 525 tds w zależności od wersji - a to już napisali w instrukcji - nie moja wina :oops: :mrgreen:

* - w zależności od typu i wyposażenia
Opublikowano
No właśnie wstawiłem sobie takie coś do mojej 525i 24V,w komputerze wszystko działa.Ale chyba u mnie nie będzie się dało wyświetlić w CHECK CONTROL tego-jakoś nie dało mi się wcisnąć tego kieunku(próbowałem wczoraj,też tak przeczytałem w instrukcji na temat wciskania kierunkowskazów)
Opublikowano
ja u mnie po wymianie zauważyłem że gdy spadła temperatura poniżej 3 stopni to na desce wyskoczył napis co wcześniej nie miało miejsca a co do wduszania dźwigni to nie próbowałem ale odrazu po pracy biorę się za sprawdzenie
Opublikowano

panowie przecież to forum to kopalnia wiedzy na temat jak podłączyć obc 4 sam to zrobiłem dzięki temu forum... a na cyferblacie żeby ci wyświetlało te funkcje, które chcesz to musisz mieć dźwignie kierunkowskazu z bmw, które miało pełen komp normalnej nie da rady wcisnąć, ma taki napis BC poszukaj na allegro, ja zakupiłem pełen obc i dzwignie do kompa i wszystko działa, jeżeli twoje auto to 525 w góre i masz te dwadzieścia pare przewodów we wtyczce to obc będzie działał odrazu po włożeniu jeżeli auto ma oryginalny alarm BMW, jeżeli nie ma to trzeba sprawdzić czy jest 12v na pinach juz nie pamiętam którtych chyba 6 ,8, 9, 17 i przewaznie nie ma na 17 u mnie tak bylo wlasnie wtedy tnie sie przewód 17 łączy z 9 i obc dzialła! wpisz w szukaj obc e34 i wszystko tam jest.

 

sam poszukałem tu jest jak zrobić żeby działało w 520

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=24572&postdays=0&postorder=asc&highlight=obc+e34&start=0

 

a tu masz jak zamienić na duży obc jest tam opisane co i jak z tymi kabelkami

http://www.bmwe34.net/e34main/upgrade/OBC.htm

 

aha zapomnialem dodać ze ramka ta która trzyma zegarek jest inna od taj dla obc 4 dlatego albo ramka nowa od dużego kompa albo możne brzeszczocikiem i pilnikiem wyciac tyl tam gdzie osadzona jest kostka, gniazdo ja tak zrobiłem i jest dobrze, duży obc wskakuje w to samo mocowanie co mały tylko że jest dłuższy dlatego trzeba wyciąć tył

http://img410.imageshack.us/img410/9554/m5hire1nt1.gif
Opublikowano

Jeśli trzeba tylko zmienić dźwignię kierunkowskazów,to trzeba będzie się za tym porozglądać.Wczoraj zauważyłem,że wyświetal mi się w CHECK CONTROL: godzina(ale co godzinę)temperatura(jęsli spadnie o te 3st) SPEED LIMIT jak się przekroczy.

Jak podłączałem komputer odrazu wymieniłem też ramkę i wszystko mi działa,porócz właśnie tego z dźwignią kierunkowskazów.

 

Jeśli wystarczy to zmienić-to potwierdźcie to jeszcze.

Tamta będzie pasowała bez problemu w miejsce starej?

Opublikowano

będzie pasowała bez problemu, powinna mieć szeroką białą wtyczke, małą czarną zdaje się na trzy tzw. suczki, mase i przekaźnik taki żółty ale możesz go przełożyć od swojego kierunka, różnica jest tylko w tej małej czarnej wtyczce na trzy suczki hehe bo wtyczka na aucie ma 3 aktywne piny a twój stary kierunek ma 3 suczki, ale 2 aktywne a jeden wolny, a kierunek z kompem ma 3 aktywne, a odróżniasz go z zewnątrz po napisie BC na allegro bywają często.

 

aha bez tego kierunku oprucz tego co napisaliście że się wyświetla to jeszcze wyświetla, że się osiągnęło cel, jak się ustawi dystans.

 

aha po raz drugi hehe, jeżeli jest pełna wiązka przewodów to nie trzeba sie martwić o czujniki bo wszystko jest, chyba że ktoś zamienia z analogowego zegarka to tylko musi sobie zakupić czujnik temp zewnętrznej bo będzie ciągle -37 stopni pokazywał, gniazdo jest koło lewego halogenu, patrząc z produ na auto to prawego hehe, podróbka 14 zika na allegro

http://img410.imageshack.us/img410/9554/m5hire1nt1.gif
  • 1 rok później...
Opublikowano
Koledzy a ja w swojej 520 24v mam kompa z 6 guzikami, termometr w zdeżaku jest i złoncze 26 pin-owe pod kompem. Dla czego ktoś pisał że do 520 nie podejdzie??? Manetka kierunkowskazów nie jest wciskana i na początek nie zmieniał bym jej. Jest sens przekładać na pełnego "kompa"???????

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.