Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

wymieniam czwarte tarcze i nie wytrzymują. wszystko jest cacy dopoki nie wyhamuje ze 160 - 200km/h do 60 juz rzucają. bmka jak w opisie.

zakladałem juz oryginaly 4 hamowania wytrzymują

brembo jedno

lucas/trw kilka

ate- 4 hamowania

WIEC CO KUPIC??

odpowiedzi typu wolniej jezdzic darujcie sobie.

pozdro.

e39 3.0D
Opublikowano

Zastanawia mnie tylko jedno jak traktujesz tarcze od razu po założeniu bo jeśli dajesz od razu w palnik i raptowne hamowanie to żadna nie wytrzyma takiego traktowania.Tarcza potrzebuje około 100km aby się dotarła i przez ten okres powinno się ją traktować bardzo delikatnie.

W swoim cosworthie też miałem Brembo i Ats nacinane i nie mniałem żadnych problemów nawet przy prędkościach rzędu 200-240km/h i raptowne hamowanie i nie było żadnych bić przy ponownym hamowaniu nawet po przejeżdzie przez kałuże z rozgrzanymi tarczami.

Może wypróbuj tarcze firmy TEXTAR może one w gońcu zadziałają.

 

Pozdrawiam

Opublikowano

mam ten sam problem, mama juz 3 komplet tarcz, tez juz bija, ja juz jestem glupi. A staralem sie delikatnie z nimi obchodzic. Moze moja bmka ma jakas wade? Jak kupilem miala zastale hamulce bo troche stala, wymienilem na nowe jurid, po 10 tys do wyrzucenia, teraz kupilem brembo , 1000 km bice. Ile mozna kasy wydawac na tarcze. Bmka to nie moj 1 samochod, ale takich jaj z tarczami to jeszcze nie mialem.

Jak wyglada sprawa z tarczami o m5?

Była E34 M50 2.5 24v :) czerwona

Była Lancia Lybra 2.4 jtd SW lx 2000

Jest Citroen c5 2.2 hdi 2001 exclusive

Jest E34 524 td 1991

1997 YZF 750R (4hd)- sold- nastepny sezon juz hayabusa

http://img244.echo.cx/img244/9103/podavatar6bx.jpg

Opublikowano

Witam,

może panowie macie jakieś luzy w zawieszeniu, bądź kołą nie wyważone ... :idea:

marzenie : E34 M5

http://img266.imageshack.us/img266/9927/540podpisnj4.jpg

Opublikowano (edytowane)

model e34?

Polecam tarcze ZIMMERMANN, najlepsze tarcze hamulcowe na świecie.

Edytowane przez bumblebee
Post niezgodny z zasadami forum.

Prowadzę sklep z częściami do samochodów.

[email protected]

www.czescidobmw.pl

  • 3 lata później...
Opublikowano
nie polecam Zimmermannów, dwa komplety mi sie pokrzywiły. Aby wszystko grało upewnić sie czy nie ma luzu w zawieszeniu, zwłaszcza zerwana tuleja na wahaczu górnym przednim. Sprawdzić też czy bicie nie pochodzi od piasty. Miałem sporo problemów w poprzedniej E39, po wymianie tarcz na oryginały i założeniu nowiutkich piast problem ustapił. NIc nie było czuć na kierownicy podczas hamowania. Bardzo ale to bardzo ważnym jest prawidłowy montaż. Piaste należy oczyścić na lusterko i tarcze przykrecić na piaste bez smarowania piasty niczym. Nic nie powinno sie znalexć między piasta ani tarcza. tarcze przykręcamy z zalecanym momentem. Umiarkowanie z wyczuciem ale też nie za mocno. tarcza trzyma si ena śrubach od koła a nie na tej jednej śrubie ustalajacej jedynie położeni tarczy. Przez pierwsze 300 km traktować hamulce delikatnie, sukcesywnie rozgrzewajac i pozwalajac im sie schłodzić.

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.