Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
prosze o namiary na kolege - gdzie co i jak, no i mam nadzieje że to real bo mechanik stwierdził że to nie naprawialne.

 

pozdrawiam

 

Kolega jest z moich okolic - Pszczyna, śląsk. Regularnie serwisuje moje wszystkie beemki jakie miałem.

Napisz jakie masz objawy uszkodzenia i na jakiej podstawie mechanior zdiagnozował głowiczkę. Postaram się z nim szybko skontaktować.

~~Oby nasze dzieci miały bogatych rodziców~~

Pozdrawia Elwis

E34 525tds '95 touring executive

http://stud.wsi.edu.pl/~elwis/e34bok.jpg

Opublikowano
Zastanawia mnie fakt ze jezeli to tak felerny silnik to czemu byl tak dlugo montowany (nawet w e-39)?? Prosze o opinie na ten temat

pozdro

 

no i ja mysle, ze sam sobie odpowiedziales na swoje pytanie

100% racji mial kolega, ktory pisal, ze narzekanie na TDS wynika przewaznie z faktu, ze te, ktore posiadamy maja setki tys km na licznikach (albo gorzej: na licznikach malo ale w kolach duzo)

 

ja juz zdecydowalem: moj TDS bedzie ze mna do smierci (czyjej tego nie wiem) ;)

zh
Opublikowano

Objawy:

 

Auto zapala dobrze ciepły/zimny silnik,

 

objawy:czasem jest OK- zawsze na początku czyli pierwsze 15-20km,do momentu jak się silnik dobrze nie rozgrzeje. Potem w oczach słabnie - objawia się to tym że nie ma mocy od 1000 do ok 2000obr, potem w górnym zakresie jak włącza się turbina w miarę ciągnie, ale to nie jest TO!! , czasem "dusi" się tak 1 km, 2, 5, 15km i potem się oddławia czyli prawie wraca do normy, a czasem nie.

 

Co jeszcze podczas tego "zdławienia" jak go zgaszę to potem (1-2min) też niby zapala za pierwszym razem ale silnik się "wspina" na obroty,czyli łapie go tak na 400/500obr. i dopiero po chwili wchodzi na 750/800.

 

Skąd diagnoza: silnik został podpięty na komputer przez mechanika, sprawdził on tam skład mieszanki było ubogo - więc zaczął to obserować i według niego skład nie powinien ulegać zmianie tzn. góra 0,1 , 0,2 czegś tam ;) tymczasem u mnie szaleństwo raz 10 raz 5 raz 22, dla wtajemniczonym im niższy ten parametr tym bogatsza mieszanka, więc jak jest 22 to jest strasznie ubogo, a jak 3-4 to zaś bogato. Według niego 5 to jest takie optymalne dla tych silników.

Noi wracając ponieważ u mnie "gubiła" się ta mieszanka stweirdził że głowiczka wytarta i traci się sygnał i stąd te wachnięcia. Oczywiście podregulował mi od razu ale powiedział że może to pomóc na tydz. miesiąc .... Dlatego szukam głowiczki. Nr mojej pompy to 0 460 406 995. Ponoć pasuje z TD.

PawełM
Opublikowano

Do Elvis:

 

I co tam słychać narobiłeś mi nadziei i cisza ;) ;(

Daj znać co tam ustaliłeś w sprawie mojego TDS-a - będę wdzięczny.

 

pozdrawiam

PawelM

PawełM

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.