Skocz do zawartości

PawelM8008

Zarejestrowani
  • Postów

    60
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    było: E30 320i;E34 525TDS;E34 520i;E39 523i; E39 525d;
    jest E61 530d
  • Lokalizacja
    Cz-wa/Sosnow
  • Zawód
    Handlowiec

Osiągnięcia PawelM8008

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Witam Możecie polecić sensownego elektryka do BMW E60/E61. Mam problem z "samorozładowywaniem" akumulatora podczas postoju. Wg. poprzednika M-Auto w Katowicach poległo na tym problemie. Sosnowiec-okolice dzięki
  2. witam .... brak zainteresowania...... ??
  3. BrAwo Dla Cypis-a, no to jest nas dwóch ;) pozdrawiam i zapraszam Paweł
  4. .... kurcze piątek dla "starych" ludzi pracujących to jest wyzwanie. Osobiście jestem za jakimś weekendowym spotkaniem, Propozycja ( bo jak nie ma konkretów to nic z tego nie będzie) niedziela 8 wrzesień 2013r godz. 11. 00 miejsce Parking PLEJADA Sosnowiec, ul. Staszica, część Park. w okolicy stacji Carefour. - aby się nie szukać... Myślę, że takie kilkugodzinne spotkanie pasjonatów przed niedzielnym obiadem poprawi apetyty ;) pozdrawiam Paweł p.s.: Proponuję aby warunkiem zadziałania spotu była deklaracja spotkania min. 5 aut ....jedno już jest.
  5. Witam Wróciłem do mojej ukochanej marki, więc mimo że nie jestem już młodzianem ;) może jakieś spotkanie pasjonatów w okolicach Katowic ?? pozdrawiam Paweł
  6. PawelM8008

    ...

    podłączam się do pytania E39 11/2002 ? Sosnowiec - okolice ?
  7. a ja z pełną premedytacją polecam: Tomka czyli TOBI CARS 602-269-062 Dąbrowa Górnicza Józefa Wybickiego 1a Dlaczego ? - Rzetelny fachowiec od BMW - Spokój , opanowanie + fachowa wiedza pozwala mu na naprawę niemożliwego... a przy tym szanuje nasz czas i portfel....
  8. Nie kupuj - ODRADZAM Nie myślę o tym konkretnym, ale wogóle o TDS !!! Miałem i nie polecam - Nowy owszem, ale ten silnik z tym przebiegiem, to może się zdarzyć wszystko!! Nie sprawdzisz na oko turbo,ani głowicy,ani tymbardziej pompy wtryskowej(najdroższa zabawka z w.w wymienionych) Po co jeździć ze świadomością, że te elementy szybko padają w TDS-ie. Mój TDS palił średnio 10 - 11l/100, silnik chodził idealnie, nie kopcił, nie brał oleju itd. ale jak pompa zaczęła siadać to cyrk był i nerwy no i wizja naprawy za 2,5-3 tys zł, Dalej: kolega posiada TDS-a 95/96r. w combi przebieg 170tys.km (realny) ostatnio wrócił z Pragi na lawecie ;( przyczyna padła pompa Vacum - podciśnienia) a pompę wtryskową ma taką, że musi kręcić 5-8sek na ciepłym żeby odpalić ;( Lepiej kup z tego roku 2,5 benz.+sekwencja i przynajmniej poczujesz BMW pozdrawiam
  9. Może to mimo wszystko jakieś elektroniczne zabezpieczenie ?? Może podjedź jeszcze raz do "magika" - na kompie wszystko OK ?? pozdrowienia Paweł BMW E34 2.0 ( sonda lambda ;)) ) Katowice
  10. Katowice, ul Warszawska 60, serwis zajmuje się tylko marką BMW, obsługa fachowa (szczególnie P. Krystian), bardzo mnie mile zaskoczył za pierwszym razem i to wrażenie nie zostało "zmyte" przy żadnej z kolejnych odwiedzin. Ceny na poziomie "Kowalskiego", a nie "bambra" z bmw - hehe. Co najważniejsze nie zrywa kasy jak tylko się da, lecz wręcz przeciwnie jeśli nic nie zrobi nie bierze złotówki - mimo że wpina kompa, poświęca czas i wiedzę !!!! Zdecydowanie POLECAM Pawel M
  11. Jedź i oglądaj Ja kupiłem swoje E34 520 95r. za 10,400zł i autko też super stan !!! A cenami TDS-a się nie sugeruj, nie dość że droższy to jeszcze same kłopoty!! Jak nie Turbo to głowica, a jak nie to przesławna pompa wtryskowa - przerabiałem to to wiem... pzdr.
  12. Podpinam się pod temat Mój model to E34 520i 95r, Sonda Siemensa 5V, proszę o namiary na maila pawmar8008@poczta.onet.pl pzdr
  13. witam nikt nie ma pomysłów?? autko unieruchomione, co nie musze mówić - dół dla właściciela ;( pozdr.
  14. Witam Mam taki problem, otóż podjechałem normalnie pod sklep, zamknąłem autko, szybkie zakupy, wsiadam do autka i .... cisza. Czynności: wkładam kluczyk do stacyjki, przekręcam na I wiadomo "nic" na drugiej pozycji zapalają się kontrolki - standard, no i teraz przekręcam na moment rozruchu i CISZA, ani tyknięcia ani przygaśnięcia kontrolek, totalnie nic, nie ma kręcenia rozrusznika no nic. Pomyślałem że to może szczotki na rozruszniku, ale znalazł się miły gość, który mnie "szrpnął" więc mówię looz,ale jakie było moje zdziwienie kiedy na drugim/trzecim biegu silnik niby pracował ale, jak tylko na luz to zero pracy, tak jakby siadło coś w elektronice...może miał ktoś coś takiego ???? Czy tylko elektryk poratuje, czy może jakiś bezpiecznik.przekaźnik?? Acha moje auto to E34 520i bez gazu, 95 rok, kluczyk zwykły bez elektronicznych blokad, acha nie mam komputera, jest tylko zegarek elektroniczny, term/data. Serdeczne dzięki za pomoc PawelM
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.