Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Co może być powodem wypadania tych zaplonów? Na 4 i 6 cylindrze 

Screenshot_20250817_113733_com.ymobd.uniapp.jpg

Screenshot_20250817_113738_com.ymobd.uniapp.jpg

Screenshot_20250817_115105_com.ymobd.uniapp.jpg

Edytowane przez T3chn1K
Błąd w opisie
Opublikowano

Cieżko pomóc nie mając tak podstawowych danych jak chociażby silnik... 

Opublikowano

W silniku została wymieniona nowa pokrywa zaworów, ponieważ odma była cała zniszczona. Po takim zabiegu silnik dalej gubił zapłony na 4 i 6 cylindrze. Przed wysyłaniem wtryskiwaczy zalałem go jeszcze 98 + czyściwo do układu i przestał gubić zapłony. Teraz wyskoczyły nowe błędy. Wcześniejszych jednak brak. Co jeszcze proponujecie sprawdzić? Screenshot_20250819_144731.thumb.jpg.66a47013548e21e5e641d6ecf15e1552.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Musisz mieć inpa I kabel kdcan. Bez tego ani rusz. Jak cos moge pomoc lub zapraszam stacjonarnie 

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Ps: popełniłeś najgorsze błędy w n53 jakie można zrobic. Po pierwsze wysłałeś wtryski do pseudo czyszczenia (zapomnij...) po drugie wlałeś dodatek.. dawno juz takiego combo nie widziałem.

Edytowane przez lukaszewski

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

Opublikowano
4 godziny temu, lukaszewski napisał(a):

Musisz mieć inpa I kabel kdcan. Bez tego ani rusz. Jak cos moge pomoc lub zapraszam stacjonarnie 

No a twoim zdaniem może to być wina Sondy lambda? Jeśli mieszanka jest zbyt uboga to chyba za dużo powietrza dostaje? Jak to jest 

Opublikowano
4 godziny temu, lukaszewski napisał(a):

Ps: popełniłeś najgorsze błędy w n53 jakie można zrobic. Po pierwsze wysłałeś wtryski do pseudo czyszczenia (zapomnij...) po drugie wlałeś dodatek.. dawno juz takiego combo nie widziałem.

A co z tym dodatkiem nie tak? 

Gdzieś tutaj na forum pisali by zalewać nawet.. 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Rob jak uważasz:-) ja zajmuję się tymi silnikami na codzień, a sam jestem posiadaczem od 12 lat silnika n53 🙂

 

Tak, sonda widzi uboga mieszankę, ale to nie ona jest problemem..  🙂

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

Opublikowano

To w takim razie albo wtryskiwacze zapchane albo coś innego zapodaje dużo powietrza. Mam to bmw już kilka lat ale zawsze zlecalem komuś naprawę. Od 5 lat nie byłem wgl u mechanika i teraz trochę tam się nazbierało 

Opublikowano

Potrzebowałbym też pompę wody bo odmówiła posłuszeństwa 

I podobno map sensor też ale to wystarczy wymienić czy trzeba programować? Ja się nie znam za bardzo 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Masz zajechany samochod. Chcesz wiedziec co w trawie piszczy to zapraszam.

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
3 godziny temu, T3chn1K napisał(a):

To w takim razie albo wtryskiwacze zapchane albo coś innego zapodaje dużo powietrza. Mam to bmw już kilka lat ale zawsze zlecalem komuś naprawę. Od 5 lat nie byłem wgl u mechanika i teraz trochę tam się nazbierało 

BZDURA. Zapchane wtryski w n43 i n53.. mhm 😅

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

Opublikowano

Przecież lukaszewski dał Ci podpowiedź - zaprasza do siebie na diagnostykę.

 

Innej sensownej podpowiedzi nie dostaniesz. Bez dobrej diagnostyki naprawa nie ma sensu, szczególnie w N53. 

  • Dziękuję 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.