Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Cześć, rozstaję się z autem - zapraszam do kontaktu

Garść podstawowych informacji:

* produkcja 2024; rejestracja kwiecień 2024

* EDIT: przebieg 27 tys km

* wyposażenie kompletne, poza panoramą, hakiem i opcjami, które wymagają panoramy

* samochód jest pedantycznie zadbany 

* na całym nadwoziu jest folia PPF (XPEL Ultimate) i powłoka ceramiczna GYEON (kładziona przez ShineFactory, a tam robią to dobrze jak mało kto)

* fotele M z wentylacją bez masażu (najwygodniejsze fotele oferowane przez BMW i wyglądają jak milion $)

* zawieszenie adaptacyjne M (bardzo komfortowe i jednocześnie nie buja)

* dodatkowo do samochodu oferuję komplet kół zimowych (koła kupiłem za gotówkę, nie są finansowane w ramach leasingu)

* samochód jest finansowany przez mLeasing, zostały 3 lata kontraktu, można wykupić po drugiej rocznicy, czyli w maju 2026; po cesji można całkowicie zmienić kontrakt (zmienić najem na leasing operacyjny, zmniejszyć wartość wykupu i zwiększyć raty, zwiększyć limit kilometrów, wydłużyć lub skrócić okres finansowania); w dowolnym momencie można zrobić dowolną nadpłatę

* EDIT: odstępne 95 000 zł netto (na fakturę VAT)

 

Więcej informacji i zdjęcia ogłoszeniu na Facebook Marketplace

Kontakt do mnie przez Messenger z ogłoszenia lub wiadomość na forum

Edytowane przez maciek_w

Pierwsze prawdziwe M, do tego kombi

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d; G05 M60i)

Opublikowano
15 godzin temu, maciek_w napisał(a):

Cześć, rozstaję się z autem - zapraszam do kontaktu

Garść podstawowych informacji:

* produkcja 2024; rejestracja kwiecień 2024

* przebieg 25tys

* wyposażenie kompletne, poza panoramą i opcjami, które wymagają panoramy

* samochód jest pedantycznie zadbany (żona wytyka mi, że dbam jak o dziecko, lub bardziej…)

* na całym nadwoziu jest folia PPF (kładziona przez ShineFactory, a tam robią to dobrze jak mało kto)

* fotele M z wentylacją bez masażu (bo w tej konfiguracji są to najwygodniejsze oferowane przez BMW)

* zawieszenie adaptacyjne M (bo nie buja jak pneumatyka)

* dodatkowo do samochodu jest komplet kół zimowych, który wliczam w odstępne (koła kupiłem za gotówkę, nie są finansowane w ramach leasingu)

* samochód jest finansowany przez mLeasing, zostały 3 lata kontraktu, można wykupić po drugiej rocznicy, czyli za rok; po cesji można ułożyć na nowo harmonogram spłat kapitału 

* przy cesji będzie odstępne dla mnie (na fakturę VAT)

 

Wiecej informacji i zdjęcia w ogłoszeniu na OtoMoto

Kontakt do mnie przez telefon z ogłoszenia lub wiadomość na forum

A założyłeś te felgi ktore kupiles? Masz foto?

Opublikowano
15 godzin temu, maciek_w napisał(a):

Cześć, rozstaję się z autem - zapraszam do kontaktu

Garść podstawowych informacji:

* produkcja 2024; rejestracja kwiecień 2024

* przebieg 25tys

* wyposażenie kompletne, poza panoramą i opcjami, które wymagają panoramy

* samochód jest pedantycznie zadbany (żona wytyka mi, że dbam jak o dziecko, lub bardziej…)

* na całym nadwoziu jest folia PPF (kładziona przez ShineFactory, a tam robią to dobrze jak mało kto)

* fotele M z wentylacją bez masażu (bo w tej konfiguracji są to najwygodniejsze oferowane przez BMW)

* zawieszenie adaptacyjne M (bo nie buja jak pneumatyka)

* dodatkowo do samochodu jest komplet kół zimowych, który wliczam w odstępne (koła kupiłem za gotówkę, nie są finansowane w ramach leasingu)

* samochód jest finansowany przez mLeasing, zostały 3 lata kontraktu, można wykupić po drugiej rocznicy, czyli za rok; po cesji można ułożyć na nowo harmonogram spłat kapitału 

* przy cesji będzie odstępne dla mnie (na fakturę VAT)

 

Wiecej informacji i zdjęcia w ogłoszeniu na OtoMoto

Kontakt do mnie przez telefon z ogłoszenia lub wiadomość na forum

Co nastepne ? 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
2 godziny temu, Marchall napisał(a):

A założyłeś te felgi ktore kupiles? Masz foto?

 Jeszcze nie są założone, czekają na skompletowanie wszystkich pozostałych gratów (sprężyny obniżające od AC Schnitzer obsunęły się o ponad miesiąc…)

Pierwsze prawdziwe M, do tego kombi

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d; G05 M60i)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
1 godzinę temu, Serek3005 napisał(a):

Co nastepne ? 

M3 Touring, jeśli sprawnie pójdzie sprzedaż X5

Pierwsze prawdziwe M, do tego kombi

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d; G05 M60i)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Podbijam 

Pierwsze prawdziwe M, do tego kombi

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d; G05 M60i)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

W ratach są odsetki, których nie wliczam do ceny.

Cena auta to odstępne plus wartość samego kapitału do spłaty - łącznie taką wartość można porównać z cenami innych samochodów albo ofertą dealera. Koszt finansowania jest odrębnym tematem, który trzeba uwzględnić dodatkowo - jak przy każdym innym zakupie finansowanym inaczej niż za gotówkę 

Pierwsze prawdziwe M, do tego kombi

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d; G05 M60i)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
18 minut temu, Ratm napisał(a):

Pierwszy... i jednoczesnie ostatni SUV? 😉

Pewnie nie ostatni. Ale nadszedł czas na pierwsze ///M 😅😇

Pierwsze prawdziwe M, do tego kombi

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d; G05 M60i)

Opublikowano
4 godziny temu, maciek_w napisał(a):

W ratach są odsetki, których nie wliczam do ceny.

Cena auta to odstępne plus wartość samego kapitału do spłaty - łącznie taką wartość można porównać z cenami innych samochodów albo ofertą dealera. Koszt finansowania jest odrębnym tematem, który trzeba uwzględnić dodatkowo - jak przy każdym innym zakupie finansowanym inaczej niż za gotówkę 

Stary - bez urazy, to jest tak z dupy zrobione, że mało kto się zainteresuje cesją z cenami na zasadzie "priv". Pisze się zawsze prawdziwe kwoty z odsetkami chyba, że masz jakiś amulet, dzięki którym one nagle znikną. A rekalkulując leasing (skracając) można je zmniejszyć, ale nigdy się ich całkowicie pozbyć, więc radzę napisać w ogłoszeniu jak to realnie wygląda, albo się tego auta szybko nie pozbędziesz. Popytaj ludzi to Ci napiszą, że to prawda chyba, że lubisz ten dreszczyk niepokoju, jak auto miesiącami wisi i traci na wartości.

Nowe sztuki w niezłych cenach też nie ułatwiają, a ta Twoja z tego, co widzę po tych kombinacjach alpejskich z odsetkami do najtańszych nie będzie należeć.

 

  • Lubię to 1
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Rozumiem, co mówisz. Odsetki wynoszą 2900 zł/mc

Natomiast ta informacja wprowadza jeszcze większe zamieszanie, wydaje mi się. Bo trzeba teraz wyjaśnić, że brałem ten samochód w leasingu, który de facto był dla mnie jak najem bez intencji wykupu. Dlatego RV miało być duże, a rata mała. Wiadomo, że jak prawie cały kapitał wisi do końca spłaty leasingu, to odsetki są koszmarne

Wychodzę z założenia, że ktokolwiek przejmie to auto, to natychmiast zmniejszy RV - i wtedy płaci odsetki mniejsze od tych z mojego harmonogramu, ale których wartości nie jestem w stanie ustalić. Co więcej, jak obniży RV do powiedzmy 100-120 tys, to jeszcze odrobi część spłat, jak po wykupie sprzeda samochód kolejnemu nabywcy. Tego także nie uwzględniam w wycenie

Amuletu na pozbycie się odsetek nie mam, ale można ich nie płacić wykupując samochód z leasingu. Można za 10 miesięcy to zrobić, a na ten czas zmniejszyć RV choćby do 1% (i znów: odsetki bardzo spadną)

Edytowane przez maciek_w
  • Lubię to 1

Pierwsze prawdziwe M, do tego kombi

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d; G05 M60i)

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano

Dlatego przy obecnym Wiborze wysoki wykup koszmarnie podbija ratę co zniechęca kupujących.

Wszelkie zmiany harmonagramu kosztują ekstra, VW leasing chyba chce 2%, w Santanderze płaciłem teraz 500zł,

 

Z całym szacunkiem wyboru V8 w X5, to na takie auto trzeba amatora. Sporo ludzi odpadnie brak haku.

Przy obecnej nagonce prędkośc zabija, to jak ktoś chce benzynę wybierze X5 40i, ma teraz 381KM.

Tyko petrolheadzi wybierą V8. Do tej pory cierpię zmiejąc z V8 w AMG na R6 w M4 😞

  • Lubię to 1
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, Rufio napisał(a):

Dlatego przy obecnym Wiborze wysoki wykup koszmarnie podbija ratę co zniechęca kupujących.

Wszelkie zmiany harmonagramu kosztują ekstra, VW leasing chyba chce 2%, w Santanderze płaciłem teraz 500zł,

 

Z całym szacunkiem wyboru V8 w X5, to na takie auto trzeba amatora. Sporo ludzi odpadnie brak haku.

Przy obecnej nagonce prędkośc zabija, to jak ktoś chce benzynę wybierze X5 40i, ma teraz 381KM.

Tyko petrolheadzi wybierą V8. Do tej pory cierpię zmiejąc z V8 w AMG na R6 w M4 😞

Wibor, jaki jest, każdy widzi. I jest taki sam w przypadku wszystkich samochodów w leasingu. Anyway niebawem spadnie, bo może w końcu NBP obniży stopy
 

Natomiast koszt zmiany harmonogramu i cesji odliczam od ceny (czyli płacę za to ja)

Edytowane przez maciek_w

Pierwsze prawdziwe M, do tego kombi

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d; G05 M60i)

Opublikowano
13 godzin temu, maciek_w napisał(a):

Rozumiem, co mówisz. Odsetki wynoszą 2900 zł/mc

Natomiast ta informacja wprowadza jeszcze większe zamieszanie, wydaje mi się. Bo trzeba teraz wyjaśnić, że brałem ten samochód w leasingu, który de facto był dla mnie jak najem bez intencji wykupu. Dlatego RV miało być duże, a rata mała. Wiadomo, że jak prawie cały kapitał wisi do końca spłaty leasingu, to odsetki są koszmarne

Wychodzę z założenia, że ktokolwiek przejmie to auto, to natychmiast zmniejszy RV - i wtedy płaci odsetki mniejsze od tych z mojego harmonogramu, ale których wartości nie jestem w stanie ustalić. Co więcej, jak obniży RV do powiedzmy 100-120 tys, to jeszcze odrobi część spłat, jak po wykupie sprzeda samochód kolejnemu nabywcy. Tego także nie uwzględniam w wycenie

Amuletu na pozbycie się odsetek nie mam, ale można ich nie płacić wykupując samochód z leasingu. Można za 10 miesięcy to zrobić, a na ten czas zmniejszyć RV choćby do 1% (i znów: odsetki bardzo spadną)

Czyli w tej racie już są podane odsetki? Bo tak można zrozumieć z ogłoszenia na OM 🙂

I kwestia ile jest tego odstępnego też niezbyt wiadomo.

Pamiętaj, że ogłoszenie, tym bardziej cesji, powinno być klarowne dla przejmującego i zachęcać, a nie być na poziomie fizyki kwantowej 😉 

 

image.thumb.png.f81f9fd066cefc75ed68c49ca98cadb0.png

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Tak, w tej racie są odsetki. W ogłoszeniu na OtoMoto jest napisane wprost: rata 3400 (kapitał i odsetki), odstępne 100 tys netto 

Pierwsze prawdziwe M, do tego kombi

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d; G05 M60i)

Opublikowano

Faktycznie, ale ostatnio chyba nie było wzmianki o odstępnym. 2900 zł/msc odsetek przy takiej racie to grubo, ale taki produkt finansowy. Coś za coś, powodzenia.

  • Lubię to 1
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Odświeżam 

Pierwsze prawdziwe M, do tego kombi

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d; G05 M60i)

  • 3 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nowe ogłoszenie: 
Facebook Marketplace

Pierwsze prawdziwe M, do tego kombi

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d; G05 M60i)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Odświeżam

Zmienił się przebieg => teraz 27 tys km

Obniżam odstępne => teraz 95 tys zł netto, plus spłaciłem kolejne raty (zostały 34)

Pierwsze prawdziwe M, do tego kombi

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d; G05 M60i)

  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Sprzedane

 

  • Lubię to 2

Pierwsze prawdziwe M, do tego kombi

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d; G05 M60i)

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.