Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
W dniu 4.04.2025 o 14:28, klurg napisał(a):

 

Ciekawy jestem co zdecydował kolega, który założył ten wątek. Temat żyje swoim życiem 🙂 . W praktyce, jak w większości przypadków chodzi o kasę.

 

Bardzo dziękuję za tak aktywną dyskusje. Po przeczytaniu waszych opinii jestem zdecydowany w 90% na G serie. Wciąż jestem w trakcie poszukiwań, a ostateczną decyzję podejmę po świętach jak wrócę z urlopu.

Wstawiona wcześniej przeze mnie biała 530i była malowana z dwóch stron i sprzedający nie przekonuje... Jest kilka egzemplarzy g31 520d z przebiegiem około 100tys km, jest jedna f11 lci 520d z przebiegiem 65tys km także jest teoretycznie z czego wybierać.

Odnośnie tak komentowanego budżetu oczywistym jest, że za G serie trzeba wyłożyć więcej, nie oczekuje, że za budżet f11 lci kupię super g31.

Nie jest to moje pierwsze Bmw i wiem, że lepiej jest kupić zadbany egzemplarz i utrzymywać ten stan jak ratować i reanimować dana jednostkę.

Opublikowano

Te 65k przebigu w F11 nie koniecznie jest gwarantem nowości i niezawodności. Sam kupiłem auto które stało większość życia, i niestety kilka tulei, przednie łożyska, uszczelniacze, uszczelki chlodnic itp były i tak do zrobienia. Nie przez przebieg a przez najzwyklejszy wpływ czasu na wszelkie klamoty. Polecam celować w pewny przebieg ok 150k. + faktury serwisowe 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Troszke sami sobie przeczycie, piszecie ze g30 to uh ah a tu dalej ze sa auta g... o warte. To jak? 200tys to juz jest g30 g... warte? Zajechane? Niby jak? 

Opublikowano
5 godzin temu, czekeusz napisał(a):

Bardzo dziękuję za tak aktywną dyskusje. Po przeczytaniu waszych opinii jestem zdecydowany w 90% na G serie. Wciąż jestem w trakcie poszukiwań, a ostateczną decyzję podejmę po świętach jak wrócę z urlopu.

Wstawiona wcześniej przeze mnie biała 530i była malowana z dwóch stron i sprzedający nie przekonuje... Jest kilka egzemplarzy g31 520d z przebiegiem około 100tys km, jest jedna f11 lci 520d z przebiegiem 65tys km także jest teoretycznie z czego wybierać.

Odnośnie tak komentowanego budżetu oczywistym jest, że za G serie trzeba wyłożyć więcej, nie oczekuje, że za budżet f11 lci kupię super g31.

Nie jest to moje pierwsze Bmw i wiem, że lepiej jest kupić zadbany egzemplarz i utrzymywać ten stan jak ratować i reanimować dana jednostkę.

Nie mówiłem, że malowana.

Biały kolor dobrze widać jak jest malowany, ciężko go dopasować.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.