Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich pasjonatów! Pisze pierwszy post na tym forum bo już każdy rozkłada ręce więc może ktoś miał podobne przeżycia ze swoim N43B20

Mianowicie zakupiłem  trójkę z tym silnikiem jakieś pół roku temu,silnik rozstał odrazu kompleksowo wyremontowany(nowy słupek,rozrząd etc.wtryski zostały sprawdzone)

Jakiś miesiąc temu zapalił mi się check przy odpaleniu i autem zaczęło całym trzęść oraz chodził jakby nie pracował na dwóch cylindrach,po zgaszeniu auta check zgasł a auto wydawało się jakby normalne. Pojechałem usunąłem błędy i po jakimś tygodniu znów to samo(po zgaszeniu znikło) chciałbym jeszcze zaznaczyć że błędy jakieś się pojawiły trzy razy z rzędu to A298(moduł sterujący silnikiem,wałek rozrządu na wlocie do wału korbowego,odniesienie)

2D06-system masy powietrza 

30DA Czujnik tlenku azotu 

Dodatkowo w aucie odczuwam jakby spadek mocy,słabe ruszanie spod świateł(na zimnym silniku jest tragedia czasami) lekkie poszarpopywanie przy zmianie biegów oraz coraz dłużej kreci przy odpalaniu. 
Czy miał ktoś może podobny problem i chciałby się podzielić od czego zacząć?Widzialem gdzieś post o wymianie czujnika wałka ale chce spróbować dowiedzieć się czegoś więcej,pozdrawiam 

Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, matuszke napisał(a):

wtryski zostały sprawdzone

W jaki sposób? 

 

Kompleksowa diagnostyka INPĄ od tego musisz zaczać, lukaszewski z tego forum Ci w tym pomoże. Bez tego nawet nie próbuj podejmowac się napraw na ślepo. 

Edytowane przez KucaQ

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.