rudesmen Opublikowano 5 Lutego Opublikowano 5 Lutego Mam problem z ogrzewaniem i chciałem zapytać jak to jest skonstruowane w E85 z klimą automatyczną. Przy włączonym nawiewie cały czas leci gorące powietrze. Jak włączę klimę to schłodzone gorące powietrze. Zaworów na grodzi jak w innych BMW nie ma. Zawory są głębiej na nagrzewnicy czy to będzie wina jakieś klapki na nagrzewnicy? Największe forum maszyn budowlanych www.kopaczka.pl
Zasłużeni forumowicze nomad66 Opublikowano 13 Lutego Zasłużeni forumowicze Opublikowano 13 Lutego a pokrętło na środku jak ustawione? Samochody które były złe jak były nowe, odradzają się w Polsce jako używane BMW
rudesmen Opublikowano 16 Lutego Autor Opublikowano 16 Lutego (edytowane) Nie ważne jak. Nawet na najzimniejsze. Kupiłem auto z tą usterka, z dwa lata temu ustaliłem że komputer prawidłowo odczytuje ustawienie pokrętła (inpa albo czym innym dziś już nie pamiętam). Objaw dla typowego BMW z elektrozaworami na grodzi (od e34 po e46) jest jak przy uszkodzonym zaworze w pozycji otwartej. Ale w E85 nie ma tych zaworów. Pytanie jest takie czy są zintegrowane z nagrzewnica czy ich tu w ogóle nie ma i ich rolę spełnia jakaś klapka w obudowie nagrzewnicy. Edytowane 16 Lutego przez rudesmen Największe forum maszyn budowlanych www.kopaczka.pl
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się
Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu
Zaloguj się