Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Borykam się z problemem wibracji podczas kręcenia kierownicą na biegu jałowym. Drży cała buda, czuć to i słychać. Wystarczy delikatne dodanie gazu i problemy znikają. Na ten moment wymieniłem pompę wspomagania, płyn na ATF II, poduszki silnika i od poprzedniego właściciela mam fakturę na regenerację przekładni. Co jeszcze może być za to odpowiedzialne? Po wymianie pompy przez krótki czas było lepiej, ale stawiała opór w skrajnych pozycjach. Teraz nadal stawia opór w tych momentach i drgania powróciły 

Opublikowano

Z jakiego powodu ATF? Jaki masz korek i co na nim jest napisane? Ja akurat mam benzynę, ale wiele aut i nie tylko BMW jest na olejach hydraulicznych, a nie ATF. Jak masz zielona naklejkę i napis CHF11S to musi być zielony olej hydrauliczny. Takie objawy przez nieprawidłowy olej miałem 2 razy w Audi. Sprawdż może wg VIN jaki powinien być olej, bo w sumie korki mógł ktoś kiedyś zamienić.

Opublikowano

Na korku mam „ATF only”. Zanim zmieniłem pompę wraz z olejem poprzednio był dedykowany. Gość który zajmuje się regeneracją pomp wspomagania podpowiedział mi żeby przy nowej pompie zalać atf 2. Kiedyś w 730d miałem wyjącą pompę i załatwiło sprawę na lata. W przypadku piątki żadne rozwiązanie nie działa 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.