Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

WITAM PONOWNIE!

MAM KOLEJNY PROBLEM, MAM W BECIE (530Ad Touring 2003 rok) tylną klapę otwieraną elektrycznie i ona coś szwankuje jak jest zimno to muszę jej pomóc się otworzyć I GłOśNO BUCZY. Podobno wlewa się tam jakiś olej.

ALE NIEWIEM JAKI OLEJ I GDZIE SIę GO WLEWA????

Opublikowano
Żadnego oleju się nie wlewa -może sobie teleskopik siłownika posmarować oliwką...ale to na długo nie pomorze..jak trzeszczy to po prostu jest do wywalenia - miałem podobny problem.
http://www.skredyt.pl/projekty/bmw.jpg
Opublikowano

słuchajcie nic nie trzeszczy i nic nie tyrkocze po porstu głośno chodzi a olej jest na pewno bo taką diagnozę telefonicznę postawili w serwise.

tylko nie chcą powiedzieć jaki to olej i gdzie się go wlewa - i to chciałbym się od kogoś mądrego dowiedzieć

  • Członkowie klubu
Opublikowano

Koledze chodzi o hydrauliczne[samoczynne] otwieranie i zamykanie klapy - sam mam coś takiego. Z pilota można całkowicie otwierać klapę bagażnika, bardzo wygodne gdy trzeba coś wstawić do bagażnika a ręce są zajęte.

Na tym rysunku jest to nr 12

 

http://xs208.xs.to/xs208/06455/bmw_klapa11.png

 

Moduł hydrauliczny pewnie znajduje się gdzieś po lewej stronie w bagażniku, musisz się do niego dostać i oblukaj może jest jakiś wlew-kontrolka.

UIHZ9556.JPG

Opublikowano
o widzę że kolega zna się na rzeczy!!!!! dokładnie tak jak piszesz. ale powiedz znasz może specyfikację tego oleju, może można coś innego dobrać, aha jeszcze jedno ten numer 12 to gdzie się m.in. znajduje gdzieś w klapie czy raczej w okolicach zapasu???
Opublikowano

Witam

Posiadam podobny problem w moim BMW. Ja wymieniłem olej i nic to nie pomogło. Silniczek wraz z małym zbiorniczkiem na olej znajduje się w komorze koła zapasowego z lewej strony od tyłu auta. Zbiorniczek w moim przypadku jest przymocowany opaską od dołu silniczka. Aby dokonać wymiany należy wymontować silniczek i zdjąć opaskę i zbiorniczek odchodzi. Nie wim dokładnie jaki powinien być olej, ja zalałem hydrauliczny czerwony (taki był). Być może mam niewłaściwy olej zalany i dlatego nie działa poprawnie.

Opublikowano

ok, wielkie dzięki zobaczę w poniedziałek czy jest tak jak mówisz ( bo ja mam piątkę ale po lifcie i ciekawe czy nic się nie zmieniło . Dowiedziałem sie jeszcze jednej rzeczy w serwisie i być może dlatego u ciebie nadal ta klapa nie działa. Spróbuj odpowietrzyć silniczek!!! tak powiedzieli w serwise na moje pytanie jeżeli to nie olej!

A swoją drogą ciekawe jaką specyfikację ma ten olej bo to że, hydrauliczny to chyba 100%

Opublikowano

Witam! Mam podobne problemy z tylna klapa z tym ze u mnie wystepuje raczej problem elektryczny - tj kiedy otwieram klape przy wlaczonym silniku lub z wlozonym do stacyjki kluczykiem nr 1 to czasami klapa nie reaguje na otwieranie od wewnatrz, lub z kluczyka 1, a kiedy otworze recznie to silnik dluzej buczy. Problem sie z reguly rozwiazuje po nacisnieciu na kluczyk nr 2 (lub po 2-3 godzinach). W aso twierdza ze moze to byc czujnik otwarcia klapy.

 

Mam pytanie do kolegow - czy u was tylna klapa zamyka sie sama po dluzszym przytrzymaniu buttona na kluczyku - w niemieckiej instrukcji wyczytalem, ze jest to opcja Car&Key Memory?

  • 1 rok później...
Opublikowano

dołączam się do problemu.

Mam taki sam problem jak koledzy powyżej czyli pompka działa ale jakby na sucho a ja nie wiem którym otworem wlać olej oraz jaki olej ma to być.

Widziałem taki olej w serwisie i wiem ,że jest on o wiele rzadszy niż zwykły przekładniowy choć również czerwony.

Jakby ktoś grzebał coś w tym temacie to niech coś poradzi.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.