Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Moderatorzy
Opublikowano (edytowane)

Ja tam dla zasady biorę pakiety na 5 lat i 100 lub 200kkm. Nie szukam w tym opłacalności. Lubię mieć pełen pakiet. W takim przypadku nic mnie nie interesuje przez 4-5 lat jak jeżdżę autem. Płacę jedynie za dodatkowe wymiany oleju (też w ASO), który wymieniam po 2000km, a potem co 8-12tys. km w zależności od silnika.

Edytowane przez s0nar
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

też się zastanawiam po w pakiecie przeglądów 5 lat 80 tyś  łapią się dwa przeglądy, mi powiedziano że  finansowo to  korzyć około 10%, a tych pakietów nie dotyczy upust to jak się bierze samochód w leasing i doliczy oprocentowanie  to się nie opłaca chyba

Opublikowano
2 godziny temu, tolkapon napisał(a):

też się zastanawiam po w pakiecie przeglądów 5 lat 80 tyś  łapią się dwa przeglądy, mi powiedziano że  finansowo to  korzyć około 10%, a tych pakietów nie dotyczy upust to jak się bierze samochód w leasing i doliczy oprocentowanie  to się nie opłaca chyba

Pakiety można wyciągnąć z leasingu. Zarówno rozszerzona gwarancja jak i pakiet serwisowy może zostać opłacony gotówką. Wtedy się opłaca, bo nie masz na to %, a w dodatku rozliczasz sobie to podatkowo.

Opublikowano (edytowane)

pakiet serwisowy mozesz kupic w dowolnym momencie, nawet po 2 latach czy tam 30kkm jak komputer wezwie na pierwszy serwis/wymiane oleju... i cena jest taka sama jak w konfigu... 

Edytowane przez pawelo9

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.