Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć,

Po pół roku po regeneracji maglownicy zorientowałem sie ze mam 2 obroty w lewą stronę a w prawą 3 obroty. W prawą stroną gdzie więcej obrotów przy max skręcie skutkuje to błędem na desce DSC i dziwnym zapiszczeniem paska.

 

Co jest winne takiego stanu rzeczy ? Zbyt rozkręcone drążki podczas zbieżności ( jeden skręcony , drugi zbyt wykręcony )  ? Czy maglownica nie ma zera względem kierownicy ?

 

Wszystko montaż i regeneracje przeprowadzałem serwis.

 

Opublikowano

Chyba nikt na odległość tego nie powie. A co do serwisów, różne rzeczy już w życiu widziałem. Pasek piszczy, bo można by zgadywać, że skoro nie ma środka, to w jedną stronę nie dochodzi do otwarcia zaworka w przekładni w skrajnym położeniu, ciśnienie wzrasta, a pompa pompuje, aż pasek zaczyna się ślizgać.

Opublikowano

Bylem pod autem koła na wprostu listwa po jednej stonie bardziej wychodzi,  jak ustawie na równo koła są skrecone , w wekkend biore sie za regulacje drązkami i wybieram sie na zbieżność, ktoś zakładał magiel miał koła w powietrzu i listwa sie przestawiła

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.