Skocz do zawartości

Jaki silnik do e90?


suchatowka

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze

Tak to już jest na różnych forach.

 

Za te same pieniądze będziesz miał średnio lepiej wyposażone audi, to prawda.

 

Najlepszą radę ktoś Ci tutaj dał - masz tyle kasy, jedziesz obejrzeć CO NAJMNIEJ PARĘ samochodów w Twoim zasięgu (nie muszą być te same marki czy modele) wybierasz który Ci najbardziej pasuje i kupujesz. Każdy research forumowy odnośnie silników czy typowych usterek też jest dobry bo możesz lepszą cenę wynegocjować. Ludzie często nie wiedzą/udają że nie wiedzą co sprzedają.

3A0jS9b.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

misiu7911 ja tempomatu używam codziennie. Dojeżdżam do pracy 63 km. Dla mnie audi to taki lepszy VW to po co przepłacać lepiej kup Golfa, taniej i tak samo jeździ jak A3.

Ja kupiłem BMW bo bije na głowę pod każdym względem Audi. Osobiście wolałbym kupić Volvo niż Audi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżdżę obecnie A4 B8 i powiem szczerze że na e90 nigdy bym jej nie zamienił!

Lepszy komfort, lepszy silnik, lepsze materiały, itd...

I deska nie wygląda jak z lat 90tych... :D

BMW seri 3 nie kupuje się dla komfortu. A jeżeli chodzi o komfort to od tego jest a6 a nie a4...

 

Manual w volvo i BMW jest bardzo dobry. Napewno nie gorszy od audi. Automat mnie nie interesuje chyba że w nowym aucie a nie 5 letnim bądź starszym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aaben najlepiej jest tak mówisz mam kasę wiem mniej więcej jakich silników unikać pojeździć pooglądać bo przez te dopytywanie i odradzanie na forum już mi trzy poszły koło nosa w ciągu miesiąca jedyna teraz to jest ta srebrna z olx.

 

Blade1984 nie potrzebuję kupować golfa bo już prawie mam :-) A mam Seata Leona 1.8 20V 125 km z 2002 roku więc to to samo co golf :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lukaszbmwe90 po pierwsze zaopatrz się w miernik i mierz w kilku miejscach na każdym elemencie jak ok to wykup historie po VIN. Do tego sprawdzaj daty lamp. Jak wszystko ok to symulowany przegląd techniczny. Jak ok to do ASO bądź mechanika, zdjąć wszystkie osłony pod spodem i przepatrzyć czy wszystko ok. Lepiej stracić 200-300 zł niż kupić trupa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Proszę o jakas opinie na temat tego auta. VIN bede mieć jutro.

http://allegro.pl/bmw-320d-e90-lift-full-opcja-zobacz-idealna-i5906787712.html#thumb/4

2010 rok, całkiem dobre wyposażenie i 29tys.zł.?

No nie ogarniam...

Już po świętach, a nadal dają prezenty.

Załatw vin auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rekord ostatnich kilkudziesięciu stron :) ciekawe gdzie jest pies pogrzebany, oferta totalnie nie realna aż się prosi o kup teraz aczkolwiek niczego to nie wnosi i nie jest już wiążące ani do sprzedającego ani kupującego :(
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Blade 1984 a na jakiej stronie najlepiej sprawdzić vin? czy ktoś tu z forum może sprawdzić bo wszędzie gdzie się chcę sprawdzić to odpłatnie ?

 

Jest określona liczba mikronów przyporządkowana dla modelu e90 gdy się sprawdza miernikiem ?

 

Jeśli chodzi o oględziny to fajnie by było po oględzinach jechać na przegląd. Ale kiedy się jedzie oglądać auto... no w weekend a w weekend są stacje zamknięte. A wziąć wolne w tygodniu i jechać oglądać to lipa .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zależy jaki lakier czy metaliczny czy akrylowy, generalnie oscyluje w okolicach 120 mikronów , pamiętaj tylko że każdy element może mieć inną grubość ale nie wyższą jak 180, oczywiście plus minus podałem te wartości, 300- 400 lub brak pomiaru = szpachel na elemencie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Proszę o jakas opinie na temat tego auta. VIN bede mieć jutro.

http://allegro.pl/bmw-320d-e90-lift-full-opcja-zobacz-idealna-i5906787712.html#thumb/4

Pewnie rok 2009 silnik N47 możliwe że ... "stuka" stąd cena bo wypicowany aż sam bym go pojechał oglądać.

Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Proszę o jakas opinie na temat tego auta. VIN bede mieć jutro.

http://allegro.pl/bmw-320d-e90-lift-full-opcja-zobacz-idealna-i5906787712.html#thumb/4

Pewnie rok 2009 silnik N47 możliwe że ... "stuka" stąd cena bo wypicowany aż sam bym go pojechał oglądać.

 

 

Za taką kasę to nawet bez silnika warto...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Proszę o jakas opinie na temat tego auta. VIN bede mieć jutro.

http://allegro.pl/bmw-320d-e90-lift-full-opcja-zobacz-idealna-i5906787712.html#thumb/4

 

A jak poprosiles o vin, telefonicznie? jak dla mnie to podpucha, ukradzione konto i falszywe ogloszenie z wyludzeniem zaliczki...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Proszę o jakas opinie na temat tego auta. VIN bede mieć jutro.

http://allegro.pl/bmw-320d-e90-lift-full-opcja-zobacz-idealna-i5906787712.html#thumb/4

 

A jak poprosiles o vin, telefonicznie? jak dla mnie to podpucha, ukradzione konto i falszywe ogloszenie z wyludzeniem zaliczki...

Podobnie myślałem :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto fabrycznie malowane może mieć aż taki rozrzut grubości powłoki lakierniczej od 120 do 180 to jest pewne info? Czyli jeśli na którymś elemencie będzie np 220 mikronów znaczy że było kombinowane ?

 

A jeśli będzie tak że np wyjdzie że przód i któryś bok był kombinowany ale jest dobrze spasowane i od spodu dobrze wygląda to warto się nad takim zastanawiać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio sprawdzałem e91 w metaliku i miała właśnie do 180, słupki mają około 70 dach coś około 100-120 komora silnika 50 jakoś tak. 200 mikronów to raptem 0,2 mm, licząc podkład i malowanie kilka razy (5?) razy to chyba w porządku jest. A jak było 220 to możliwe że element wrócił do poprawki, czy się myle :]
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Planuję zakup e92, pod uwagę biorę tylko 3 jednostki napędowe 325, 330 bądź 335. Jak wiadomo mało jest tych autek tym bardziej że chciałbym żeby miała oryg navi i w kolorze białym. Kolor jednak zawsze można zmienić np folią. Chciałbym też żeby nadawała się pod lpg i założyć szpere ale to odrębny temat. Jest teraz egzemplarz na alledrogo 325 06r walnięta w prawy tył z niemiec 31500zl. Chciałbym się dowiedzieć czy warto brać takie egzemplarze pod uwagę? Na co zwrócić uwagę i czemu bardziej się przyjrzeć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.