Skocz do zawartości

Jaki silnik do e90?


suchatowka

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Witam, jestem nowym użytkownikiem forum. Chciałbym zapytać Was Panowie co sądzicie o tym egzemplarzu na podstawie aukcji. Wiem, że nie mogę oczekiwać wielu informacji na podstawie aukcji, ale kto nie próbuje ten nie ma :p. Dzięki z góry.

 

http://allegro.pl/bmw-e92-335i-306km-rude-skory-bixenon-duza-navi-i4197429440.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, jestem nowym użytkownikiem forum. Chciałbym zapytać Was Panowie co sądzicie o tym egzemplarzu na podstawie aukcji. Wiem, że nie mogę oczekiwać wielu informacji na podstawie aukcji, ale kto nie próbuje ten nie ma :p. Dzięki z góry.

 

http://allegro.pl/bmw-e92-335i-306km-rude-skory-bixenon-duza-navi-i4197429440.html

 

Prawy blotnik na 100% lakierowany powtornie.

Auto z USA wiec zalatw VIN a z pewnością będzie ciekawie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jade dzisiaj obejrzec to http://otomoto.pl/bmw-320-320d-163-navi-skora-automat-C33148894.html

 

ktos moze jakies uwagi?:)

 

Zwróć uwagę na prawy przód - błotnik malowany, lampa raczej też wymieniona.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak wiem ale jezeli na zywo bedzie ladnie to zrobione to nie przejmuje sie takimi rzeczami. w tej cenie musi byc bita. zalezy tylko czy mocno widac
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Sprzedaję niebawem swoje e90 i zamierzam kupić nowsze, po lifcie 320d albo 320i. Będę jechał po auto, jak zwykle sam do DE i chciałbym się czegoś dowiedzieć konkretnie o tym 2.0l 170km w benznie, bo jak będzie ładny, to będę miał alternatywę dla 320d, a tego ostatniego już znam. Na forum o tym silniku jest bardzo mało informacji. Jest kilka osób, które na pewno coś ciekawego powiedzą o silniku. Interesują mnie jakiś bolączki/wady nie do wyeliminowania, o ile takie są, wrażenia z jazdy ( czy e90 z tym motorem jakoś się zbiera, chociaż na obrotach, czy typowe toczydło ), opinia o silniku, skrzyni, całym napędzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak wiem ale jezeli na zywo bedzie ladnie to zrobione to nie przejmuje sie takimi rzeczami. w tej cenie musi byc bita. zalezy tylko czy mocno widac

 

No ja bym akurat wolał kiepsko wymieniony błotnik niż idealnie wystawioną ćwiartkę

 

Ale jeśli tak podchodzisz do tematu, to może lepiej samemu kupić coś uszkodzonego i ogarnąć naprawę??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wole kupic juz zrobione bo mam malo czasu. auto ma sluzyc przez kilka miesiecy i to prawie wylacznie w miescie wiec dosc luzno podchodze do tematu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja powiem tak, przesiadłem się z Passata B6 140 koni DSG w dieslu na 320i 170 koni po lifcie i nie zamieniłbym się z powrotem dużo lepsze właściwości pod każdym względem (zimą troszkę gorzej). Poza tym wad jeszcze nie doznałem i niech tak zostanie. Odczucie z przyśpieszenia jakby słabsze (mniej w fotel gniecie) ale silnik żwawo ciągnie od 4tys. obrotów do samego odcięcia, a nie jak w TDI przez 1 tys. obrotów i summa summarum Bunia jest dużo szybsza :). I jak się jeździ z głową to rzeczywiste spalanie na poziomie 7,5-8 to moim zdaniem super wynik jak na takie auto i moc.
Jedź szybko tam gdzie wolno :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam w automacie - bardzo fajnie się jeździ, choć po paru miesiącach użytkowania wydaje mi się, że 325i dałoby odpowiednią moc. 170KM na tę budę to coprawda nie mało, bez problemu wystartujesz żwawo ze świateł czy wyprzedzisz długiego TIR-a, ale jakieś 200KM byłoby w sam raz.W każdym razie, przy kickdownie silnik kręci pięknie do czerwonej krechy, a i 4 cylindry brzmią wyjątkowo ładnie.

Bolączki:

- wtryski (robione dwukrotnie, w tym raz na akcji serwisowej, auto ma 130tys. przebiegu, leję wyłącznie 98)

- NOX

Pozostałych wad na razie nie zauważyłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jakoś szukałem teraz, szukałem pół roku temu i nic ciekawego nie znalazłem, także na portalach niemieckich. ( pewnie je przede mną schowali :oops: )

 

Owca007, napisz coś więcej, niekoniecznie w kontekście do passata. Bardziej interesuje mnie sam silnik/napęd. Długo jeździsz tą bemką, robiłeś coś przy silniku, choćby jakieś drobiazgi, może jesteś w stanie napisać coś ciekawego? Mi spali na pewno więcej, tyle co podałeś, to po Gdańsku mi 320d pali.

 

A co z tymi wtryskami, przegrzewają się, dysze topi, czy paliwo nędzne? Ten czujnik to przypadkowe zjawisko?

Też bym sobie kupił, najlepiej 3.0, ale akcyza morduje to auto, ja kupuję tylko z de.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o sondę NOx to jest w każdym nowszym silniku benzynowym z bezpośrednim wtryskiem paliwa i normą Euro5 lub wyższą. We wszystkich markach psuje się praktycznie identycznie. Wtryski są wrażliwe na jakość paliwa, wymienia się je na nowe, koszt 1 sztuki ok 460 zł. W tych silnikach była akcja serwisowa na cewki zapłonowe, zmieniono dostawcę.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich

Noszę się z zamiarem zakupu BMW i moją uwagę przykuło poniższe ogłoszenie

http://otomoto.pl/bmw-330-m-pakiet-full-wyposazenie-C32504461.html

 

Mam dwa pytania

1. czy to auto znane jest może osobom z Krk? Wygląda na miłośnika marki...

2. waham się co kupić e90 320, e90 330 lub poczekać rok i kupić f30 328, wszystko bena - może Wam się wydawać, że to duży rozrzut, ale każda z tych opcji ma plusy. 320 - tania w zakupie, 330 fun, 328 fun+zapewne dosc malo pali, ale cena... (z tych 3, jezdzilem tylko 328i f30 z x-drivem, rewelacja). I teraz pytanie do Was: jaka będzie różnica w spalaniu pomiędzy 320i a 330i e90 w wariantach a) miasto b) autostrada 160kmh bo to najbardziej mnie interesuje. Odniesieniem dla mnie jest saab 9-3aero ktorego mialem bral a) 15l/100 ja 12l/100 żona b) ok. 9l/100

330i będzie brał więcej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym odpuscil ten silnik (n43)

Pomimo wadliwego rozrzadu n47 jest o niebo lepszy od N43

Rozrzad w n47 wymienisz za 3-4 tysie i jezdzisz kolejne 100.000km bez wiekszych problemow.

N43 ma problemy z wtryskami, cewkami i nox. Sam nox to 2 tys pln a jak padnie to silnik pali 2l wiecej.

poza tym n43 tez ma problemy z rozrzadem ( pekaja prowadnice lancuchow, ktore prowadza do kapitalnego remontu)

170konny n43 jezdzi podobnie jak kazdy inny np japonski wolnossacy

2.0i a 184konny diesel bije konkurencje na glowe i przy typowej jezdzie masz odczucia jak w benzynowym 3.0, przy 50% nizszym spalaniu.

Mi n47 w e93 nigdy nie przekroczyl 8.5l (korki/wawa) a n43 w tym samym, ciezkim nadwoziu palil ponad 12l (osiagi gorsze od kompakta 1.6). z4 2.5i pali mi mniej w tych samych warunkach.

Beste Maschine der Welt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O problemach silnika n52 mam nadzieje czytałeś. W tym ogłoszeniu jest jedna nieścisłość. Fv marza to faktura komisowa. Jesli gość miał auto na swoją firmę to powinna być fv zwolniony lub zwykła fv.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli zależy ci na dynamice to tez polecę 184KM. Szczególnie w wersji z automatem różnice są bardzo duże. n43 jest fajnym silnikiem ale imho lepiej sie sprawdzi w lżejszej jedynce.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest duża różnica w momencie obrotowym, N43 170 KM ma 210 NM, a N47 184 KM ma 380 NM. Te 170 NM więcej robi swoje na pewno :)

To akurat nie robi prawie niczego. Auto przyspiesza w takim stopniu w jakim ma mocny silnik.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.