Skocz do zawartości

Jaki silnik do e90?


suchatowka

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Moderatorzy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiem tego parcia na "bezwypadkowe"

Jak sprzedawałem 320d to mierzenie miernikiem było rytuałem jakby to było świętością. Wszędzie były wskazania poniżej 100 a w jednym miejscu było 120-130 i zaczęło się dociekanie skąd, a dlaczego tak , co za przygoda tu była :duh: a przecież 120 to też jest oryginał

nerfy ja ci tylko tyle powiem że moje poprzednie 335d bezwypadkowe nie było, tak samo obecne i nie odczuwałem tego negatywnych efektów.

No i nie kosztowały jak Rufio pisze 75tys tylko sporo taniej. Wg mnie wywalanie 75tys na 9letnie 335d mija się z celem bo i tak po zakupie władujesz kilka tys w pakiet startowy a potem jak przyjdzie do sprzedaży to sprzedasz za 45-50koła a i tak jeszcze będziesz się z tym bujał żeby ktoś kupił bo na 335 musi być specyficzny klient.

Wg mnie jak auto jest sprawne mechanicznie, zadbane od NORMALNEGO sprzedającego i nie miało megadzwonu tylko stłuczkę i dobrze naprawione to warto kupić taniej niż wywalać 75tys i potem drapać się po głowie przy sprzedaży ile to dziesiąt tysięcy jest się w plecy. Od handlarzy bym unikał tylko od prywatnego szukaj bo idzie coś do 50tys kupić sensownego, a potem z 5k wyłożyć na porządny serwis i cieszyć się autem. Ale to tylko moje zdanie z punktu widzenia użytkownika drugiej sztuki 335d :) Powiem tylko tyle że poprzednie 335 kosztowało mnie niewięcej jak 55tys z serwisem ,przejechałem nim ze 20tys km bezawaryjnie i nie widzę sensu kupować takiego samego za 75k chociaż trzeba wziąć pod uwagę że ty szukasz e92 a ja miałem/mam e90 a coupety są droższe. Może poszukaj e90/e91 toznajdziesz sensowną w budżecie koło 50k, z e92 będzie trudniej

Edytowane przez Vaporr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@vaporr : wtoruje tobie z takim malym ale... trzeba rozroznic stluczke i gruby wypadek. Nie sadze aby bylo mozliwe jezdzenie przez 8 lat autem bez np szkody parkingowej i to nie zmienia wiarygodnosci samochodu. Za to owiniecie sie na slupie przy100 km/h juz czyni samochod malo atrakcyjny.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co innego spawana "ćwiara", a co innego wymiana zderzaka, maski, drzwi czy innych elementów "eksploatacyjnych". Problem jest tego typu, że jak już jest powypadkowy to raczej jest to 2w1 niż przycierka. Jeśli jest sprzedawany jako przycierka to coraz częściej niestety jest to "chłyt" marketingowy polegający na zostawieniu do naprawienia jakiegoś detalu aby zmniejszyć czujność na pozostałe naprawy (poza tym godzimy się wtedy na zakup auta uszkodzonego więc ciężej jest je zwrócić jeśli się okaże, że było składane z dwóch).

 

W autach używanych każde auto jest indywidualne i nie można zbyt wiele generalizować, moim zdaniem oczywiście.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@vaporr : zgadzam się z Tobą prawie w 100% jest jedno ale z doświadczenia wiem że bardzo naprawdę bardzo ciężko kupić lekko uszkodzone sportowe auto zazwyczaj jak są lekko uszkodzone to się takie auta naprawia jak widzę na aukcjach auta z mocą przewyższającą 250KM to jakimś dziwnym trafem lekko uszkodzone nie są :8)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na zdjęciach poza wyślizganym kółkiem od radia nic nie widać aby było przetyrane lub nie, najlepiej wziąć więcej dokładnych zdjęć i później sądzić. A to że coś od innego auta to ja problemu w tym nie widze. Sam mam wydech od 30d i dokladany m pakiet
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiem tego parcia na "bezwypadkowe"

Jak sprzedawałem 320d to mierzenie miernikiem było rytuałem jakby to było świętością. Wszędzie były wskazania poniżej 100 a w jednym miejscu było 120-130 i zaczęło się dociekanie skąd, a dlaczego tak , co za przygoda tu była :duh: a przecież 120 to też jest oryginał

nerfy ja ci tylko tyle powiem że moje poprzednie 335d bezwypadkowe nie było, tak samo obecne i nie odczuwałem tego negatywnych efektów.

No i nie kosztowały jak Rufio pisze 75tys tylko sporo taniej. Wg mnie wywalanie 75tys na 9letnie 335d mija się z celem bo i tak po zakupie władujesz kilka tys w pakiet startowy a potem jak przyjdzie do sprzedaży to sprzedasz za 45-50koła a i tak jeszcze będziesz się z tym bujał żeby ktoś kupił bo na 335 musi być specyficzny klient.

Wg mnie jak auto jest sprawne mechanicznie, zadbane od NORMALNEGO sprzedającego i nie miało megadzwonu tylko stłuczkę i dobrze naprawione to warto kupić taniej niż wywalać 75tys i potem drapać się po głowie przy sprzedaży ile to dziesiąt tysięcy jest się w plecy. Od handlarzy bym unikał tylko od prywatnego szukaj bo idzie coś do 50tys kupić sensownego, a potem z 5k wyłożyć na porządny serwis i cieszyć się autem. Ale to tylko moje zdanie z punktu widzenia użytkownika drugiej sztuki 335d :) Powiem tylko tyle że poprzednie 335 kosztowało mnie niewięcej jak 55tys z serwisem ,przejechałem nim ze 20tys km bezawaryjnie i nie widzę sensu kupować takiego samego za 75k chociaż trzeba wziąć pod uwagę że ty szukasz e92 a ja miałem/mam e90 a coupety są droższe. Może poszukaj e90/e91 toznajdziesz sensowną w budżecie koło 50k, z e92 będzie trudniej

 

 

 

Ależ ja się nie napalam na bezwypadek i na przebieg poniżej 200 tyś. Może być malowany, może być przebieg 250 tyś tyle właśnie kwestia tego, czy robił to ktoś z głową i sensownie gada, zna historię napraw, a najlepiej sam coś tam wymieniał (w sensie, nie kupił i od razu pcha dalej), no i dbał o ten samochód. Obejrzałem tą od handlarza, generalnie mechanicznie wydawała się ok , ale zaniedbane auto strasznie i po jakimś zalaniu, wszędzie nalot rdzy i oba fotele wytarte włącznie z kierą. Rozumiem że ciężko będzie w tym budżecie znaleźć, ale już znam kilka przypadków że do tych 60 tyś udało się znaleźć fajne sztuki i to nawet tu na forum. Nie jestem cierpliwy niestety, ale nie mam wyjścia, czekam aż coś wpadnie i będę oglądał, a co jakiś czas też dostaje na PW propozycje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

przymierzam się do zakupu swojego pierwszego BMW. Wybór padł na E90/E91 i 3 litrowego diesla - jeżdzę głównie w trasie, roczie robiąc ok. 25-30tys km. Ze wstępnego przejrzenia rynku wychodzi, że za 70-80tys PLN można już kupić zadbany egzemplarz w rocznikach 2007-2010 i to zarówno jeśli chodzi o wersję 335d jak i 330d. Nie mam jeszcze konkretnego egzemplarza na oku.

 

Po przejrzeniu wszelkich dostępnych informacji, w tym tego świetnego forum, wychodzi, że koszty utrzymania są podobne a przy takich autostradowych prędkościach spalanie jest praktycznie takie same.

 

Mam jednak pewien dylemat, bo wychodzi na to iż 335d E90/E91 nie był oferowany z xdrive a nie ukrywam, że początkowo ten napęd był jednym z moich priorytetów. Chciałem żeby samochód miał napęd na cztery koła, żeby pewnie jeździło się zimą i w deszczu, ale coraz bardziej się zastanawiam czy faktycznie xdrive jest konieczny, wziąwszy pod uwagę choćby zwiększone koszty eksploatacji.

 

Z waszego doświadczenia jeśli chodzi o zimę i deszcz oraz polskie drogi to czy 335d to dobry wybór (oczywiście przy dobrych oponach)? Czy 335d zimą czy w deszczu to walka o przeżycie i walka z trakcją czy też nie taki diabeł straszny? Czy jednak lepiej trochę słabszy 330d ale za to xdrive?

 

Z góry dziękuję za odpowiedzi :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chcesz jeździć szybciej niż 99% aut na drodze kupuj 335, do normalnej żwawej jazdy 330 ci starczy ale możesz z czasem odczuwać niedosyt zależy czego oczekujesz od auta

jak pada deszcz czy śnieg to nawet xdrive ci nie pomoże jak nie dostosujesz prędkości do warunków na drodze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Są jacyś posiadacze albo znawcy E90 330i 272km? Jeśli tak to prosiłbym o kontakt na priv ;)

Moje BMW E90 :) http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=293073


Sprzedam: -Komplet opon zimowych 205/55/16 - 150zł - do negocjacji!

-2 Opony letnie Dunlop Sport Maxx RT 245/40/17 - 400zł - do negocjacji!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chcesz jeździć szybciej niż 99% aut na drodze kupuj 335, do normalnej żwawej jazdy 330 ci starczy ale możesz z czasem odczuwać niedosyt zależy czego oczekujesz od auta

jak pada deszcz czy śnieg to nawet xdrive ci nie pomoże jak nie dostosujesz prędkości do warunków na drodze

 

Wlasnie o to chodzi czy w 335d ta granica dostosowanej predkosci i dynamiki jazdy w zlych warunkach jest duzo nizsza niz w w 330d z xdrive? Nie ukrywam, ze to bedzie poczatek moich przygod z autem ponad 200KM i raczej bedzie uzywany do dojazdu do pracy i wypadow weekendowyc. Oczekuje ze auto bedzie dawalo frajde z jazdy i bedzie na tyle dynamiczne, ze bedzie odstawialo wszystkie korpo diesle 2.0 170KM, ktorych pelno na drogach a ich kierowcy mysla ze droga nalezy do nich. To bedzie jedyne moje auto, wiec w zimie rowniez bede pokonywal te 2500km miesiecznie i musze miec auto w ktorym bede czuc sie pewnie w kazdych warunkach, oczywiscie przy zachowaniu rozsadku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na dojazdy do pracy to akurat bym na twoim miejscu za benzyna sie rozejrzał bo zanim auto złapie właściwą temperature 90stopni to zwykle mija 8-10km a jak mróz to i ze 12, chyba że masz daleko do pracy. Przez pierwsze 10km i tak 335/330d nie pociśniesz bo szkoda auta ,musi się nagrzać ,wez to pod uwage
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Jeżdziłem 320d E91 zrobioną na 185Km i 380Nm, teraz jeżdzę 330d 265KM i 580Nm.

Problem to prześit na śniegu i ruszanie.

E93 330d to mój samochód na codzień, jeżdzę 7 lat i przejechane 180 tys km. Bez przesady 335d czy zaczipowane 330d to przy obecnych systemach kontoli jest w pełni bezpieczne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Zamierzam w niedalekiej przyszłości zakupić BMW E90.

Chciałbym się zwrócić do "znawców" z prośbą o podpowiedzenie mi który silnik najlepiej wybrać.

Bardziej zależy mi na ekonomicznej jeździe i niedużych kosztach eksploatacyjnych niz 300km pod maska.

Z góry dzięki za wszystkie porady

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co polecicie mi do 50 tys. Zł?

Tak aby miało ponad 200 hp, było w benzynie, sedanie. Do jazdy w 90% po mieście. Aby silnik był mocny, ale ekonomiczny ;)

Moje BMW E90 :) http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=293073


Sprzedam: -Komplet opon zimowych 205/55/16 - 150zł - do negocjacji!

-2 Opony letnie Dunlop Sport Maxx RT 245/40/17 - 400zł - do negocjacji!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

https://www.olx.pl/oferta/bmw-seria-3-e92-330xi-272km-bixenon-navi-profesional-skory-performance-okazja-CID5-IDhXaW7.html#540fc35ee3

i jeszcze zostaje ci $$$ na serwis, mody

272konie to już nawet jedzie nieźle + 4x4 na miasto dobre ze świateł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.