Skocz do zawartości

Jaki silnik do e90?


suchatowka

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

w przypadku pojazdów "Kup teraz" nie jest jednoznaczne z zakupem :) Nie jest to wiążące w żaden sposób, więc jak komuś podpadł jakiś handlarz, można potrollować :D

Strona internetowa : http://www.moto-check.pl

Kontakt : biuro@moto-check.pl

Tel : 511-105-106, 506-105-106

Na hasło "BMW KLUB" - 15% zniżki, na każdą usługę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciekawe jest to co napisałeś że kup teraz nie jest równoznaczne z zakupem czyli zawarciem umowy tyle że na odległość ? dlaczego nie jest to wiążące ? pamiętam jeszcze kilka lat temu jak ludzie przegrywali w sądzie tylko dlatego że w cenę wkradł im się błąd i wystawili np zamiast 10 tyś 1tyś zł
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak kolego, masz rację :) Właśnie przez takie sprawy allegro musiało wprowadzić kilka poprawek w swoim regulaminie i efektem tego jest paragraf który brzmi następująco :

 

"Celem Transakcji dotyczących sprzedaży lub wynajmu nieruchomości, Transakcji w kategorii „Wakacje” oraz Transakcji w kategorii „Motoryzacja” (serwis motoAllegro), w podkategoriach „Samochody”, „Motocykle”, „Maszyny budowlane”, „Maszyny rolnicze”, „Inne pojazdy i łodzie”, "Przyczepy, naczepy" oraz "Wózki widłowe", Transakcji w kategorii "Usługi" oraz Transakcji w w podkategorii "Żywe zwierzęta" nie jest zawarcie umowy, jakiekolwiek czynności podejmowane przez Użytkowników w ramach tych Transakcji nie są wiążące, a Transakcje te mają charakter wyłącznie ogłoszeniowy."

 

Jeżeli mamy na to patrzeć jak na umowę zawartą na odległość : Każda ze stron ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyn w czasie 14 dni od jej zawarcia :)

Strona internetowa : http://www.moto-check.pl

Kontakt : biuro@moto-check.pl

Tel : 511-105-106, 506-105-106

Na hasło "BMW KLUB" - 15% zniżki, na każdą usługę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema

 

Poluję na jakąś sztukę i wpadło mi w oczy coś takiego:

 

http://olx.pl/oferta/bmw-seria-3-330-diesel-coupe-CID5-IDaYeKL.html#0ff1db645a

 

Może ktoś zna lub był oglądać ten egzemplarz?

 

To 325d

 

A swoja drogą szukając 6cylindrowej e92 za 44tys naprawdę prosisz się o problemy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema

 

Poluję na jakąś sztukę i wpadło mi w oczy coś takiego:

 

http://olx.pl/oferta/bmw-seria-3-330-diesel-coupe-CID5-IDaYeKL.html#0ff1db645a

 

Może ktoś zna lub był oglądać ten egzemplarz?

 

To 325d

 

A swoja drogą szukając 6cylindrowej e92 za 44tys naprawdę prosisz się o problemy.

 

Do mnie jak ludzie dzwonią to się pytają czemu tak drogo chce za swoje jak wysyp e92 po 44 - 50 tys.....odpowiadam im udanego zakupu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko, że BMW jest marką premium, to nie jest VW, Toyota czy Citroen - BMW nie traci tak na wartości i nie zawsze chodzi o wartość rynkową.

 

Auto ma osiem, a nie dziesięć lat, jest to spora różnica przy określaniu jego wartości. W tym konkretnym przypadku cena aż tak bardzo nie odbiega od normy, patrząc na brak navi (w copue/cabrio ma duży wpływ na cenę) oraz na przebieg - jeżeli jest oryginalny.

 

- Auto po serwisie wartym ponad 1000 zł, więc w cenie na pewno jakoś sprzedawca chce to "odzyskać" - choć dla mnie pisanie o wymianie "itp." to po prostu porażka i brak ogłady.

- Auto sprowadzone z Niemiec, więc ktoś kiedyś (nie wiemy czy sprzedawca) zapłacił od niego prawie 19% akcyzy, co było pewnie kwotą powyżej 10 000 zł.

 

Czysto hipotetycznie, bo tu nie musi tak być :

Nie spodziewaj się, że ktoś kto w przeciągu 1-2 lat sprowadził takie auto do kraju, wywalił samych podatków grubo ponad 10 000 zł, odda je za taką cenę. Jedyna opcja, to taka, że sprowadził auto uszkodzone -> naprawił -> trochę pojeździł -> sprzedał z niewielkim zyskiem i od nowa : sprowadził auto uszkodzone ->.... itd.

Strona internetowa : http://www.moto-check.pl

Kontakt : biuro@moto-check.pl

Tel : 511-105-106, 506-105-106

Na hasło "BMW KLUB" - 15% zniżki, na każdą usługę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rzeczowa wypowiedź, dzięki.

 

Rozmumiem że BMW jest marką premium, bo tylko tymi samochodami się poruszam od ładnych kilku lat.

 

Skoro teraz seria 4 rocznik biezący kosztuje 130k (2.0i przebieg słownie 9 km) to ile ma kosztować 2007? Rozumiem że auto igła perełka 1 ręka z dodatkami performance i pełnym wypasie może kosztować więcej, ale za taką sztukę IMHO cena ok 40-45k wydaje się rozsądna, i nie przesadzona.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rzeczowa wypowiedź, dzięki.

 

Rozmumiem że BMW jest marką premium, bo tylko tymi samochodami się poruszam od ładnych kilku lat.

 

Skoro teraz seria 4 rocznik biezący kosztuje 130k (2.0i przebieg słownie 9 km) to ile ma kosztować 2007? Rozumiem że auto igła perełka 1 ręka z dodatkami performance i pełnym wypasie może kosztować więcej, ale za taką sztukę IMHO cena ok 40-45k wydaje się rozsądna, i nie przesadzona.

 

Tylko popełniasz kolego podstawowy błąd. Nie możesz porównywać cenowo auta z silnikiem 2.0i oraz 3.0d :) - dlaczego ?

 

BMW Serii 4 Coupe którego przykładem się tutaj posłużyłeś przedstawia się następująco :

420i Coupe 184km - 160 500 zł w wariancie podstawowym

425d Coupe 218km - 192 500 zł w wariancie podstawowym

430d Coupe 258km - 243 800 zł w wariancie podstawowym

 

Różnicę cenową, która również przekłada się na utratę wartości widać gołym okiem :)

Strona internetowa : http://www.moto-check.pl

Kontakt : biuro@moto-check.pl

Tel : 511-105-106, 506-105-106

Na hasło "BMW KLUB" - 15% zniżki, na każdą usługę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisałem raczej ogólnie, bo ceny czy 2.0d czy 325d są IMHO lekko przesadzone w stos do ich wartości początkowej. Pytanie z początku było inne, czy ktoś może coś wie na temat tego egzemplarza, był oglądać itp. Natomiast od razu poszły wypowiedzi że to na bank kibel bo tanio.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolega z Moto-Check S.C. rozpisał temat na części pierwsze, jeśli uważasz że znasz się lepiej, masz nosa i wytropiłeś okazję w dobrej cenie to nic tylko brać, wygląda na to że nikt nie widział tego konkretnie egzep.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Absolutnie nie twierdzę że znam się lepiej. Chapeau bas za wiedzę i doświadczenie.

 

Bardziej chodziło mi o spojrzenie na tą sytuację, skoro można mieć za 130k nowiutką serię 4, nawet ze słabszym silnikiem, to kto będzie wykładał 90-100k za 7-9 letnie auto?

 

Co do linku któy wkleiłem, nie wiem i wątpie że to mega okazja (bo takie się raczej nie zdarzają, a już na pewno nie na allegro), w sumie to okazji nie szukam, raczej rajcjonalnego

 

wyboru. Zachowanie odp. proporcji jakość/cena. A trójka wg. mnie sama w sobie jest przepłacona w stos. do tego co oferuje, 5er jest moim zdaniem dużo lepszą alternatywą w tych

 

samych pieniądzach, tyle że gabarytowo większe, co w przypadku kobiet ma znaczenie.

 

Przy tyluletnim samochodzie oryginalny lakier nie jest na 1 miejscu. Wiadomo że to auto a nie eksponat muzealny, stłuczka może się zdarzyć. Ważne dla mnie el. nośne, czyli

 

wstawione głębokie ćwiary odpadają, nie rzeźbiona elektronika i nie po zalaniu. Mankamenty wiualne bądź mechaniczne nie są dla mnie straszne, wszystko jest do ogarnięcia.

 

6 garów to nie warunek konieczny, taka akurat jest, trafi się w 4 też będzie ok. Nie może być tylko srebrna bądź szara, bo żona takiego nie chce a to dla niej auto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę nie rozumiem tego zawyżania cen, w szczególności trójek. To ile ma kosztować 10-letnie auto? 100 tys? Dodatkowo jeśli nie ma tam jakiegoś specjalnego wypasu, ot zwykłe e92.

ja ci powiem dlaczego

sparwdz w cenniku ile kosztuje gole 430d seri 4 a teraz dodaj sobie do niego maksymalne wyposazenie no powiedzmy 80 procent maxymalnego wyposazenia i wyjdzie ci 240 za podstawe plus 100 za dodatki z tad sie biora wysokie ceny 8 letnich aut :shock: :shock: ????

w moim wypadku moze i zawyzam cene auta ale auto posiada wszytko co wychodzilo na dany rok od navi profesional glosnikow loggic 7 podswietlanych klamek otwierania i zapalania bez klucza aktywnej kierownicy dostepu komfortowego pakietu oswietlenia pilotow do bram w lusterku webasta swiatel bixenonow skretnych i innych dupereli ktore nie sa niestety w standardzie ... auto moje nie posiada jednej opcji dostepnej w swoim roku produkcyjnym - radaru acc wiec oddac 335d z powiedzmy 95% wyposarzenia za 50 tys czy 60 reakcja hahahahhahh zapomnij ....

PS dodatki zamontowane przez poprzedniego wlasciciela to okolo 30 tys wiec jak ktos mi mowi o 44 czy 50 tys to :duh:

Edytowane przez 2zerozero7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolega pytajacy o te wysokie ceny ma e 60 i moze wydaje mu sie ze e 90 powinno byc tansze a chyba tak nie jest

uzywana seria 5 jest o wiele tansza od uzywanej seri 3 tak wynika z moich obserwacji rynku z przed jakis paru miesiecy ....

kilka miesiecy temu pojawil sie w dziale e60 samochod e60530d za 30 tys gdzie najtansza trojka z tym silnikiem kosztowala na tamten czas 50 tys obie byly z 2005 roku cuda :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miloszrr dla ciebie i twojej zony może wszystko jedno czy to R6 czy R4 ale są ludzie którzy wolą za te samą kasę jeździć 2-3lata starszym 330/335d niż 318/320d bo te auta poza innymi zaletami mają spory potencjał

Każdego dnia banan na twarzy się pojawia jeżdząc takim 335d dłubniętym na +-400KM :D czy chociaż 330d na +-300KM i za to się właśnie płaci tę kase że masz nietuzinkowe auto. Dlatego na 100 sztuk e90 tylko 10 to R6 a 90 R4.

95% aut cywilnych jeżdzących po polskich drogach zostaje w tyle i użytkując je czujesz że masz dobre auto klasy premium i z bdb parametrami technicznymi, nadal przy umiarkowanym spalaniu co przy pokonywaniu dużej ilości km w dieslu ma znaczenie.

A takie 318/320d nawet dłubnięte pod 200KM przy nich jest autem do toczenia się z punktu A do B jakich wiele na polskich drogach więc nic dziwnego że jest sporo tańsze. Jak coś jest lepsze i mniej towaru na rynku to musi być droższe, takie życie i logika :lol:

 

a ostatnio natrafiłem na taki ciekawy artykuł, ta skrzynia 8-biegowa jest niesamowita

http://www.autokrata.pl/testy/bmw-335d-jedno-auto-do-konca-zycia_a20379

https://www.youtube.com/watch?v=CSJdkdqAO0w

 

ciekawi mnie tylko dlaczego artykuł jest o 335d a wydech ma jak 330?

I licznik f30 ma wyskalowany do 260 zamiast 280 jest wg mnie zmianą na niekorzyść względem e90 335d :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A takie 318/320d nawet dłubnięte pod 200KM przy nich jest autem do toczenia się z punktu A do B jakich wiele na polskich drogach więc nic dziwnego że jest sporo tańsze. Jak coś jest lepsze i mniej towaru na rynku to musi być droższe, takie życie i logika :lol:

 

2 litrowy diesel - masz rację, ale takie f30 320i dłubnięte osiągami podchodzi już pod e92 335i. Tak więc f30 kupisz za 100-110 tys. a zadbane e92 pewnie ze sporo większym przebiegiem i kilka lat starsze będzie prawie w tej samej cenie.

Wg mnie nie należy porównywać silników (ich parametrów) a osiągi aut. Stosunek cena/osiągi wg mnie o wiele korzystniej wychodzi w f30 niż w e92.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.