Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A ile trzeba przygotować hajsu na zdrową, poliftową 3.0 w dieslu? Co do wyposażenia to bardziej bogate niż biedne. Wiem że moge sprawdzić na Allegro ale tam jest dość duży rozstrzał.

 

tu masz od forumowicza za 50tys 2008r polifta i to jeszcze na FV 23 % :)

viewtopic.php?f=5&t=308576

NO forumowicz 10 postow a kolega ktory zna 2 posty :duh:

Strasznie poważni forumowicze :mrgreen:

1.VIII.1944 - 3.X.1944 Pamiętamy 63 Dni Chwały

  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Hmmm szczerze powiedziawszy to nie zwróciłem uwagi na tło zdjęcia, samo auto wygląda "ładnie".

Takie egzemplarze (ponaprawiane tanim kosztem) niestety sprzedają się za zaniżoną cenę, a handlarz na tym jeszcze zarabia :/

No i weź tu sprzedaj za "normalną" cenę auto bezwypadkowe...

Opublikowano

Witam

Od 3 miesięcy szukam zadbanego e90/91 330d. Nie musi być dobrze wyposażony, byle manual i zdrowy. Malowany też może być, od kilku letniego samochodu nie oczekuje bezwypadkowości - ważne żeby nie miał na sobie szpachli. Ot taki zadbany egzemplarz....

 

https://www.olx.pl/oferta/2006-bmw-330-d-m-pakiet-CID5-IDhnlgZ.html#f4db281d12 - z Katowic wybrałem się do Kielc, próżna droga i przestrzegam innych. Nawet nie miałem ochoty wsiąść do auta.

Byłem też w Poznaniu i innych miastach.... sytuacja rynkowa raczej b. ciężka przy założonym budżecie (do 35k)

Opublikowano

Za taką kwotę powinieneś znaleźć zadbanego 4 cylindowca. Na 6 cylindrów nie licz w dieslu. Te co są w tych cenach, przebiegi po milion, lub walone. Ewentualnie mix :wink:

nie szukaj okazji, a jeśli chcesz 330d to dołóż trochę kasy i cierpliwie szukaj. Powodzenia.

Opublikowano
No też tak sądzę, że czterocylindrowiec za tą kasę to max. Ja od kilku miesięcy śledziłem nasze portale aukcyjne a skończyło się na zakupie przez mobile.de. Jakoś nie mogłem wyjść z podziwu porównując ceny na mobile i na naszych portalach jak oni (handlarze)to robią, że to samo auto u nas jest tańsze niż na zachodzie a jednocześnie jest właśnie stamtąd sprowadzone. Wybrałem niemiecki komis i porównując nasze ceny to przepłaciłem ale mam przynajmniej jako taką pewność że nikt nie zrobił na mnie wałka. W sumie z kosztami sprowadzenia i opłatami rejestracyjnymi model e90 318i 129 km wyniósł mnie ponad 34 tyś. Nie żałuje. Auto zadbane z aktualnym tuv i przebiegiem. Tak więc masz jako takie porównanie. Nie ma okazji. Coś za coś.
Opublikowano
Jestem na etapie szukania 330d dla zonki. Interesuje mnie wersja po lifcie, z Polska, optimum to manual/kombi, ale jak to zwykle bywa ciezko znalezc dokladnie to co sie chce i znalazlem 335d w sedanie z automatem. I teraz pytanie na lie problematyczny jest to silnik w porownaniu do 330d? Czytalem opinie na forum i w odroznieniu od testow gazetowych nie ma dramatu? Czy automat w tym silniku z racji momentu nie stwarza problemow?
Opublikowano
Jestem na etapie szukania 330d dla zonki. Interesuje mnie wersja po lifcie, z Polska, optimum to manual/kombi, ale jak to zwykle bywa ciezko znalezc dokladnie to co sie chce i znalazlem 335d w sedanie z automatem. I teraz pytanie na lie problematyczny jest to silnik w porownaniu do 330d? Czytalem opinie na forum i w odroznieniu od testow gazetowych nie ma dramatu? Czy automat w tym silniku z racji momentu nie stwarza problemow?

Nie, nie stwarza. W serii jest raptem 580Nm a u mnie ponad 800 i skrzynia nie szarpie. Poprzednią zrobiłem ze 20tys km a miała 785Nm. Co do 335/330 to różnią się znacznie ceną ale z czegoś to wynika, z punktu widzenia użytkowania nie ma różnic w serwisie. Jak kupisz dobry egz to tylko eksploatacyjne materiały wymieniasz i tyle w myśl zasady jak dbasz tak masz :)

Opublikowano

stoi +-2mies w ogłoszeniach, pierwotnie była wystawiona o 10tys drożej

wg mnie technicznie może być to dobre auto a stoi tyle bo jest dość biedna wersja: brak navi mocno odstrasza, do tego jasny środek, zwykłe fotele, brak Mpaka i koła 17.

Ale rocznik 2010 świeży i przebieg symboliczny, duży plus że od początku serwisowana w ASO. Jak auto Ci się podoba to wg mnie warto obejrzeć a w.w. rzeczy można doposażyć stopniowo tylko to będzie koszt z 10tys mniejwięcej

Opublikowano

Witam,czy na pierwszy rzut okiem cos wam sie rzuca w oczy w tym modelu?

Wiem,ze to komis, ale auto wyglada dobrze.

Mam tam 300 kilometrow i nie chce jechac na darmo ,dlatego chcilabym sie dowiedziec jak najwi3ecej o tym samochodzie,jako ,że za bardzo się nie znam ,o co moge spytać?

http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-salon-pl-serwisowana-sedan-ksenon-automat-163km-ID6yEqK7.html#1c83d3d011

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

We wrześniu stał za 28900 PLN. Potem zszedł na 27900. Teraz kolejny 1000 w dół. A komis jeszcze na tym zarobi.

Według danych z historiapojazdu.gov.pl między marcem 2015 a marcem 2016 przejechał 3350km. :lol:

Miał kolizje. Musisz tylko dojść do tego jak został naprawiony.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Piękne zdjęcia na dziwnym podnośniku ale już baterii nie starczyło na przyzwoite zdjęcia środka i silnika? :lol: Zdobądź numer VIN i zadzwoń pod numer na pieczątce - pośmiejecie się wspólnie.
Opublikowano
Czy jednostka 177KM jest awaryjna? Na co zwracać uwagę?

 

Jak ma 177 KM to silnik ma oznaczenie N47D20A. Awaryjny. Miałem e91 rocznik 08/2008 z tym silnikiem (pre lift). Odradzam, sprzedałem i zmieniłem na model z innym silnikiem. Plus za to, że jest dynamiczny i oszczędny. Łańcuch rozrządu szeleści i się rozciąga. Rozrząd tak czy inaczej po pewnym przebiegu należy wymienić, a ten znajduje się po złej stronie tzn. od strony skrzyni biegów tj. silnik w górę albo wymiana rozrządu po demontażu skrzyni.

Opublikowano
przeciez 177 były też "C"

 

A N47D20C nie wychodziło przypadkiem od 03/2010 i miało moc 184 KM? Było też N47D20C także w wersji 163 KM Efficient Dynamics (ED) i wersji 143 KM (318d), nie wiem jak z 316d.

 

http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-diesel-serwisowany-w-aso-ID6yBSIz.html#674e3a8b79

 

Z ogłoszenia wynika, że 2010 r., ale sprzedawca pisze, że 177 KM także wg moich informacji to jeszcze nie "C".

 

Podaj jakiś przykład N47D20 o oznaczeniu "C" o mocy 177 KM, może czegoś nie wiem.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No chyba czegoś nie wiesz :) C weszły z końcem 2008... a tak je poprawili że pękają i rozciągają się tak samo jak A...
Opublikowano

To teraz juz wiem :wink: Tak czy inaczej ja osobiście N47 bym drugi raz nie kupił, obojętnie jaka literka alfabetu nie stałaby za kodem N47D20.

 

cyt:

 

Kolega LEO na http://www.bmw-sport.pl napisal:

 

"Każdy coś wie ale nie do końca ;) Po pierwsze to są 4 rodzaje tych silników

A B C i D

A- tragedia Single turbo

B- tragedia biturbo

C- poprwiony A i już bezprolemowy

D- całkowicie poprawiony motor A też bezproblemowy ale różniący się wieloma rzeczami, niezamienny z A

 

Problemem w tym silniku jest wyciągający się łancuch rozrządu, pekające łyżwy i pękające tuleje (cylindry)

Zrobiliśmy tych silników już dziesiąti i zawsze da się ten silnik naprawić. Jak kot jezdzi do konca to przy koncu życia tego islnika zawory zaczynają walić w tłoki i słychać to charakterystycznym grzechotem (to nie dzwoni łańcuch) łańcuch chroboli jak zaczyna zasuwać po obudowie rozrząądy wtedy go słychać lub w momencie kiedy wytarł już dekiel i skończyły się możliwości napinające napinacze. Najgorzej jak pęknie łańcuch wtedy pękają też wałki i koniki w których są łożyska igiełkowe i rozsypują się po cąłym silniku (bardzo ciężko je później wybrać bo są dosłownie wszędzie). "

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Koledze "smyk" strzelil ostatnio w 2010 roczniku i silnik sie uratował, splanował tylko głowice - więc często silnik się ratuje po strzale rozrządu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.