Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dzień dobry , mój problem jest taki . Jestem w trakcie remontu silnika w swojej e70 4,8i 355KM. Nie mogę dostać tulei cylindrowych na właściwy wymiar. Są w jakichś nadwymiarach i zachodzi obawa że po założeniu ścianki bloku mgą być zbyt cienkie i coś popęka. Czy moje obawy są słuszne ? Ewentualnie jak zdobyć te własciwe. Sugestia mechanika jest taka by szukać całego dołu. lkub słupka. Głowice są już po kompletnej regeneracji. Kolejne pytanie to czy silnik z serii 7 pasuje do x5 e70 ? Dół silnika jest robiony w firmie specjalizującej się w takich naprawach. 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Sluszne. Wedlug mojej wiedzy, tulejowac mozesz bloki zamkniete a n62 to blok otwarty niestety. 

Opublikowano

Czy mam rozumiec że doświadczona firma tego nie wie? A je żeli tak jest jakie rozwiązanie będzie najlepsze? Kupno drugiego dołu?

 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nie traktuj moich wypowiedzi jako pewnika. Technicznie to slabo widze tuleje w tym bloku. Robilem (zlecalem) tulejowanie ale do blokow zamknietych (n63) i to chodzi. Informacje mam tylko z neta, chlopaki wstawiali tuleje do m62 czy tez n45b20 (si) i z tego co wiem to byly problemy. Tu masz namiar do gosci z Poznania. Na pewno beda cos wiedziec, zadzwon, 500644276. 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Niby tak ale... Zobacz jak tu jest malo miejsca pomiedzy cylindrsmi, n62Screenshot_20240305_005625_com.android.gallery3d.thumb.jpg.75c22bf4b385b94c35a6d87903ec0b30.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

A tu n63 na tulejach, ile tu jest "miesa"... 

IMG_20230921_103033.jpg

  • Lubię to 1
Opublikowano (edytowane)
W dniu 4.03.2024 o 22:52, kkx5 napisał(a):

Nie traktuj moich wypowiedzi jako pewnika. Technicznie to slabo widze tuleje w tym bloku. Robilem (zlecalem) tulejowanie ale do blokow zamknietych (n63) i to chodzi. Informacje mam tylko z neta, chlopaki wstawiali tuleje do m62 czy tez n45b20 (si) i z tego co wiem to byly problemy. Tu masz namiar do gosci z Poznania. Na pewno beda cos wiedziec, zadzwon, 500644276. 

Dzwoniłem do człowieka i powiedział że ogarnia temat, więc jest szansa że to zrobi . Dzięki za kontakt. Pozdrawiam

 

Edytowane przez Dark68
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witam, problemu ciąg dalszy. Okazuje się że człowiek jest w stanie ogarnąć tuleje ale brak panewek i pierścieni. Czy to faktycznie takie nieosiągalne?

Pierwotnie nie miało być z naprawą silnika żadnych większych problemów a tu lipa. Silnik rozebrany , głowice zrobione a dołu nie ma. Może ktoś coś doradzi... może ktoś ma do sprzedania jakiś dobry dół albo cały pewny słupek od e 70 n62b48  355 KM ?

 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

883384925, zadzwon do Huberta (na face Pan silnik pl), powolaj sie na Krzyska, dostarczal mi pierscienie do aut po tulejach. Moze cos doradzi. Sprawdze jak temat z panewkami. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.