Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć,

Nie znalazłem nigdzie podobnego tematu, czy poduszki pod silnikiem w N47 prawa i lewa wymienię w przydomowym garazu z kanałem ? 

Mocno trzeba unieśc silnik , poduszki sa pod silnkiem / samochodem osobiscie jeszcze nie zagądałem.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nie ma zadnego problemu z wymianą poduszki .Jedynie przy silnikach V jest ciasno aby odkręcić górną śrube ,wiem bo się namęłem w e64

Trzeba podniesc troche powyżej śruby poduchy i wyjdzie. Temat do ogarnięcia nawet na ulicy.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano (edytowane)

Zabieram się an to za tygodniu 

czy poduszka na silniki uszkodzona moze powodować ze na drive są wibracje a P i N.nie ma takich dużych ?

dodaktowo orientujesz się czy są w zamienniku do N47 ? E60 

Edytowane przez Ptysiek1971
Opublikowano

Do mojego N47 tylko oryginały.

Zakupiłem corteco zamiennik z 2,5 ale tylko wyrzuciłem pieniądze. Nie było żadnej zmiany. Po zakupie oryginałów - 0 drgań.

Opublikowano

Nic nie widać, ale dlaczego pytasz? Jak nic się nie dzieje to jeździj. 

Poduszki mają to do siebie że z czasem się ubijają (siadają) i np wspornik oprze się o poduchę przez gumę (fartuch).

Silnik nie będzie bardzo latał a zaczną przenosić się drgania na karoserię.

Opublikowano

A no mianowicie to są założone poduszki silnika oraz skrzyni i mam problem że są właśnie drgania na karoserii fotelach i kierownicy i nie ważne czy to P D N R ale jak już jadę i obroty są powyżej 1300 drgania zanikają i znów się pojawiają jak na przykład dojeżdżam do świateł bez gazu i obroty spadną poniżej 1000 znów zaczyna się telepanie 

Opublikowano
W dniu 19.04.2024 o 13:01, Lukixx967 napisał(a):

A no mianowicie to są założone poduszki silnika oraz skrzyni i mam problem że są właśnie drgania na karoserii fotelach i kierownicy i nie ważne czy to P D N R ale jak już jadę i obroty są powyżej 1300 drgania zanikają i znów się pojawiają jak na przykład dojeżdżam do świateł bez gazu i obroty spadną poniżej 1000 znów zaczyna się telepanie 

Ja mam podobnie tylko w F31, też n47.. walczę z drganiami wyczuwalnymi na niskich obrotach od dawna. Po mocnym rozgrzaniu problem praktycznie znika. Wymieniłem już wtryski na nowe, poduchy, koło pasowe, rolki alternatora, regulator ciśnienia paliwa i czujnik paliwa.. i nadal bez zmian. Mechanicy się poddają po kolei mówią że nie ma co naprawiać, 0 błędów. Kurwicy można dostać. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.