Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano

Same akumulatory wysokiego napięcia dla i3 kosztują mniej niż 70tys. zł co i tak jest dużą kwotą ale nijak ma się do tej wyceny.

 

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

załóżmy że wymienisz te baterie - bo cię stać....bo kochasZ to "auto"

jaki zasięg ma ten odkurzacz na nowych bateriach? Latem i zimą? 

250 latem, 150 zimą? :-)

  • Lubię to 1
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

to zdecydowanie obecnie najsłabszy punkt baterii - w sumie takie auto staje się jednorazowe, do końca żywota baterii, a nie daj jak się jej coś szybko uszkodzi

Opublikowano

Wikipedia podaje że zasięg jest do 526km, ale pewnie w praktyce jest dużo mniej. Tylko że to jest samochód na miasto, nie potrzebuje ogromnego zasięgu - nie zdarza mi się naszym małym samochodem (mamy inny) przejechać więcej w ciągu dnia. A w nocy i tak się naładuje - więc w praktyce nigdy nie jeździsz na stację tankować, to jest myślę bardzo wygodne.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Szanowni,

jeżdżę takim iTrzy już prawie 3 lata, wiem naprawdę sporo.

 

Ale wiem NIE dzięki internetowi i "Super-newsom" tylko dzięki specjalistom z branży EV.

Jednym z nich  Mój Sąsiad Paweł, który już w 2013 roku reperował Tesla Roadster.

Bo się na tym zna, bo to po prostu lubi... Bo jest elektronikiem z wykształcenia.

 

I On powiedział, że takich baterii się nie wymienia - takie baterie się regeneruje,

odnawia, wymienia pojedyncze ogniwa...

Przecież jak masz swoje e60 model np 530d to raczej nie wymieniasz w nim CAŁEGO silnika,

można zacząć od remontu częściowego, gruntownego oczyszczenia, wymiany psujących się podzespołów?

 

POZDRO :)

---

JayZet®

---

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

@JayZet mam dość częsty kontakt z bateriami co prawda są to baterie wykorzystywane do napędu sprzętu magazynowego i to są baterie firm które zajmują się produkcją baterii od dziesiątek lat a ich naprawa/regeneracja też przewidywała wymianę pojedynczych cel co było wyrzucaniem pieniędzy w błoto bo te baterie odzyskiwały jakąś tam sprawność tylko na kilka miesięcy i nie była to 100%-wa sprawność. Zgodzę się z faktem że regeneracja jest możliwa pod warunkiem że wyłapiemy problem na początku problemu z baterią co jest praktycznie nie realne bo zanim sie skapniemy że mamy problem to uszkodzona cela już zasiała spustoszenie w pozostałych celach naszej baterii i teraz to tylko kwestia czasu jak zaczną padać nastepne cele naszej baterii po regeneracji a serwisant tylko ręce zaciera bo ma kasę za roboczogodzinę a nie za zregenerowanie baterii na następne 10~20 lat bo z tego nie ma zarobku. Jakie było moje zdziwienie jak tydzień temu regeneracja baterii przeprowadzona była na wymianie wszystkich cel co daje takiej baterii status 100% nowa. Muszę się jeszcze dopytać dlaczego tym razem zrobili to inaczej niż przez ostatnie 15 lat jak pracuję w tej firmie ale myślę ze odpowiedź już podałem wcześniej.

Pozdrawiam kolegę.

  • Lubię to 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.