Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Bmw F10 2015 2l diesel 

Błąd 4823E6 EPS control unit Internal control unity fault (output stage or EPS motor )
Witam mam problem w moim BMW czasem pojawia się  błąd układu kierowniczego brak wspomagania Jak wyłączę samochód i odpalę ponownie  problem znika, nigdy nie pojawił się w czasie jazdy czy ktoś miał może podobny problem i może coś doradzić gdzie szukać problemu W serwisie powiedzieli przekładnia kierownicza do wymiany😢 tylko problem pojawia się tylko czasem nie jest tak że wspomagania niema cały czas 

Opublikowano

Wydaje mi się że znalazłem odpowiedź co prawda jest to rozwiązanie problemu z mini ale opis usterki dokładnie taki sam jak u mnie i kod błędu ten sam https://static.nhtsa.gov/odi/tsbs/2015/MC-10147641-9999.pdf   
Mam pytanie do znawców tematu w marcu mam wizytę w serwisie Bmw na wizytę akcji naprawczej egr, poduszek powietrznych i coś z oprogramowaniem i się zastanawiam czy wtedy mogą usunąć tą usterka czy trzeba to zgłosić dodatkowo 

Opublikowano
W dniu 13.02.2024 o 20:41, marko1166 napisał(a):

tylko problem pojawia się tylko czasem nie jest tak że wspomagania niema cały czas 

Bo się kończy aż z czasem padnie całkowicie 

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
W dniu 15.02.2024 o 11:32, gom3z napisał(a):

Bo się kończy aż z czasem padnie całkowicie 

Wydaje mi się że to nie jest problem padającej przekładni ponieważ błąd wyskakuje czasem i nie w momencie gdy pracuje przekładnia jak kręcę kołami ,wtedy to by wskazywało na kończącą się przekładnię Błąd wskakuje w 99% jak włączę wyłączę samochód kilka razy pod rząd raz mi się tylko zdarzyło że zapaliłem i wskoczył błąd od razu Jestem bardziej za tym że problem jest w kodowaniu jak to jest opisane w tym co podałem 

Opublikowano
22 minuty temu, Mateo1994 napisał(a):

Możliwe że sterownik abs powoli szwankuje . Miałeś kolizję z którejś strony ? 

Nie wiem nic na ten temat mam samochód dopiero od miesiąca 3 właściel a nic nie widać żeby były jakieś roboty blacharskie 

Opublikowano

Sprawdź sobie historię auta po vin . Często po kolizji dochodzi do rozszczelnienia sterownika , i wilgoć wchodzi do środka . Przez co sterownik ulega uszkodzeniu .  

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.