Skocz do zawartości

[f11] 520d 184km. ] Problem z Temp. Olej / Woda


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Po Dlugiej rozmowie z osoba ktora siedzi w diagnostyce i naprawie BMW problemem na 99% jest niestety wiazka/sterownika zalany ropa. 
Jak bd mial jakies nowe wiesci/ uda sie naprawic dam znac czy to napewno bylo to. . Dzieki wszystkim za cenne uwagi. 

  • Lubię to 1
Opublikowano

Nie moge edytowac postu. W Tygodniu bd jechal do osoby ktora sprawdzi to auto. Kazano sprawdzic mi czujnik temperatury paliwa który zazwyczaj jest winowajca zalewania elektryki. Czujnik jest suchy nie ma w nim ropy. Bd informował jeżeli bd cos wiedzial ponieważ sytuacja jest mega dziwna 😄 

Opublikowano

Chodzi o czujnik CIŚNIENIA paliwa znajduje się pod filtrem oleju po prawej stronie trzeba odpiąć wtyczkę i sprawdzić czy nie ma ropy. Dobrze że postawiłeś na diagnozę mechanika to może wyjdzie najoszczędniej w tym wypadku. 

Opublikowano (edytowane)
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Witam Panowie po czasie problem rozwiązany. Okazało sie, ze byl pęknięty jeden przewód  w izolacji który wchodzi w kostkę do czujnika temperatury. Kabel zlutowany zalozone termokurczki i wszystko jest okej. 

  • Lubię to 1
Opublikowano

Super, że napisałeś co było nie tak i rozwiązanie problemu! niestety to rzadkość... a może się przydać kiedyś komuś:)

Retrofity: 2VB - TPMS (RPA -> RDC); 302 - alarm; 5AC - HBA; 5AS (Driving Assistant: LDW+FCW); 5AS -> 5AT (Driving Assistant Plus: ACC+LDW+FCW); 5AR - TJA; 6UK+5A3 - NIVI3 + Targeted illumination

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.