Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dzień dobry, mam problem z załączeniem webasto; w zeszłą zimę wszystko działało. Próbowałem z pilota, nie ruszyło; z aplikacji - pojawia się komunikat, że "pomyślnie wysłano do pojazdu" ale nie załącza się. Próbowałem bezpośrednio z iDriva i też nie załącza. Od czego zacząć poszukiwania zanim dam samochód do warsztatu? może jakiś bezpiecznik padł...

IMG_2778.jpg

IMG_2780.PNG

Opublikowano

masz powyżej 1/4 paliwa w zbiorniku?

a co się dokładnie dzieje jak wciśniesz w idrive ogrzewanie postojowe?

Retrofity: 2VB - TPMS (RPA -> RDC); 302 - alarm; 5AC - HBA; 5AS (Driving Assistant: LDW+FCW); 5AS -> 5AT (Driving Assistant Plus: ACC+LDW+FCW); 5AR - TJA; 6UK+5A3 - NIVI3 + Targeted illumination
Opublikowano (edytowane)

Mam pełny bak i nic. W iDrivie jak wciskam „włącz ogrzewanie postojowe” to nie reaguje. Jak wciskam inne pozycje np. „Tył klimatyzacja” to zaznaczone są takim czerwonym ptaszkiem a tutaj nic się nie zaznacza

IMG_2785.thumb.jpeg.f276f9184db107560a1cabee8b59184c.jpeg

Edytowane przez gripen
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Hej, zacznij od pompki która wymusza obieg płynu chłodzącego. Walczyłem z czymś takim w E90. Wymieniałem szczotki na pompce co 3-4 lata, i webasto wracało do życia. Zanim to odkryłem odwiedziłem kilka warsztatów, i w każdym była inna diagnoza. 
Webasto nie chce ruszyć, dopóki nie ma sygnału, że jest wymuszony obieg plynu.

Opublikowano
15 godzin temu, Cov napisał(a):

Hej, zacznij od pompki która wymusza obieg płynu chłodzącego. Walczyłem z czymś takim w E90. Wymieniałem szczotki na pompce co 3-4 lata, i webasto wracało do życia. Zanim to odkryłem odwiedziłem kilka warsztatów, i w każdym była inna diagnoza. 
Webasto nie chce ruszyć, dopóki nie ma sygnału, że jest wymuszony obieg plynu.

Dzięki za podpowiedź. Byłem w warsztacie i stwierdzono, że to z powodu niesprawnej klimatyzacji (padł kompresor) i że to jakoś łączy się ze sobą (nie wiem, nie znam się). Chciałem to naprawić, ale powiedzieli mi 8 tys za naprawę - odpuściłem na razie...

Opublikowano
10 godzin temu, bbmw napisał(a):

za co 8 tysi???

 

Za wymianę sprężarki, czegoś tam jeszcze i czyszczenie całego układu, że niby jakieś opiłki tam się dostały. 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

to "coś tam jeszcze" może być kluczem do tego dlaczego tak drogo. przy założeniu, że zatarł się kompresor to czyszczenie układu maszyną kosztuje 1 tyś, nowy kompresor 1 tyś i robocizna niech będzie kolejny tyś ... 8 to trochę dużo. jedź do innego warsztatu najlepiej do takiego, który specjalizuje się naprawą klimatyzacji a nie BMW. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.