Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam panowie. X3 e83 n47 d20a 2.0

Od pewnego czasu pojawia mi się problem falujących obrotów. Nieważne czy ciepły czy zimny. Niekiedy się uspokaja. Jadąc np. na 3 do 2000 obrotów równomiernie, wyczuwam takie jakby delikatne przyduszanie i przyspieszanie, coś jak jazda z z załadowaną przyczepką.

Podłączyłem iste. Ciekawa rzecz jest taka, że w funkcji sprawdzania korekt obroty się od razu stabilizują. I są ok przez czas testu. Po wyjściu z testu od razu falują. Korekty chyba ok. W przedziale 0,5 do -0,3.

Patrzyłem ciśnienia na CR. Jak pamiętam coś koło 250.

Coś, ktoś?

Czy ktoś wie jakie ciśnienie powinno być na CR i pompie wstępnej?

Dodam, że jakiś 2 m-ce temu walnął mi czujnik temperatury płynu. W ista pisze,.że jego wadliwe wskazania mogą powodować falowanie. Ale wskazuje raczej poprawnie.

Wymieniłem też odme.

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano

Automat? Jeśli tak to brzmi jak konwerter.

Opublikowano (edytowane)

Nie, manual. Falowanie jest nie zawsze. Nie ma reguły czy zimny czy ciepły. Pojawia się i znika :). 2 razy miałem błąd podgrzewacza paliwa przy filtrze. Ale mam też wahania ciśnienia paliwa na listwie. Tyle, że nie wiem czy one powodują falowanie, czy może wynikają z falowania.

Edytowane przez Art.sr
  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.