Skocz do zawartości

Czy warto inwestować w "przeszczepiony" samochód ?


rekin5

Rekomendowane odpowiedzi

Znalazłem na allegro ciekawą aukcję , mianowicie :

 

http://moto.allegro.pl/item139648470_najtansze_bmw_serii_6_w_polsce_zapraszam_bcm.html

 

Jest to szósteczka , którą jakiś rok temu obserwowałem , zmieniła właściciela , a obecny też chce się jej pozbyć .

Jest to klasyczny przykład popularnego kiedyś "przeszczepu" , tylko dlaczego akurat na 730 ?? :mad2:

Tak się zastanawiam co można z takim autem zrobić , bo szczerze wątpie żeby obecny właściciel miał oryginalne papiery tego autka , na pytanie czy ma odpowiada że te są oryginalne tylko namieszane jest przy rejestracji :duh: Wysłałem mu maila z prozbą o nr VIN żeby sprawdzić i upewnić sie na 100% (teraz jestem pewny na 99 :mrgreen: ) że auto jest szczepione , narazie brak odpowiedzi .

 

Czy ktoś wie jakie są przepisy dotyczące takich pojazdów i na jakiej podstawie policja może twierdzić że samochód był szczepiony (zawsze można powiedzieć że jest to 730 E23 z zaspawanymi tylnymi drzwiami :norty: )?

Czy warto brać się za takie coś , czy lepiej omijać szerokim łukiem , jak sądzicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z całym szacunkiem dla właściciela...

 

To jest już nie-pamiętam-która próba sprzedaży tego samochodu.

 

Zmienia się tylko "marketing". Kiedyś tam była na części, teraz widzę, że to "najtańsze BMW serii 6 w Polsce".

 

Zerknij sobie co pisze forumowicz "ryba" na forum Szóstek. To jego bryka. Może znajdziesz jakieś cenne informacje "między wierszami" :wink:

http://www.6.com.pl/forum/profile.php?mode=viewprofile&u=210

 

BTW, czego się spodziewasz po E24 wystawionej za cenę typową dla E28 w stanie dostateczny+/dobry- :?: :?: :?:

- No, stał tutaj! Był! Patrzył na swoje paznokcie! Rozpłynął się! Nie ma go!

(Bogumił Kobiela we "Wszystko na sprzedaż". Rok później rozbił się na amen swoim białym BMW).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie spodziewam się za wiele :D

Szukam E24 do remontu im gorsza tym lepiej :mrgreen: , a w tej najbardziej podoba mi się wnętrze , zawsze chciałem mieć szósteczke z kremową skórą .

Chyba żeby ją na części łyknąć i poszukać jakiejś budy z normalnymi papierami .

A że to przeszczep to jeszcze można przeżyć , tylko czy jest sens ładować kase w auto które mogą mi zabrać po pierwszej kontroli na drodze ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto nie jest złe. Za grosze warte kupna, do tego kupić gdzieś silnik o pojemności takiej jak w papierach (o ile jest inna) i będzie śmigać.

P.S. silnik po kapitalce 4tys. i nie chodzi... :lol:

 

Ale generalnie ja za taką szóstkę mógłbym hm nie pić piwa przez 2 miesiące :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ta pozostalosc jest warta jakies 2tysiace i tylko na czesci...

6 jest ciezkim auetm do remontu duzo czesci nie idzie dostac wiec pozostaje tylko ASO a tam ceny wiadomo...

lepiej wylozyc te 5tys euro i kupic jakas ze szwajcari czy niemiec... :cool2:

 

Dlatego 6 jest dosc dużo warta nawet w takim stanie. Bo częsci trudno zdobyc i są drogie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ta pozostalosc jest warta jakies 2tysiace i tylko na czesci...

6 jest ciezkim auetm do remontu duzo czesci nie idzie dostac wiec pozostaje tylko ASO a tam ceny wiadomo...

lepiej wylozyc te 5tys euro i kupic jakas ze szwajcari czy niemiec... :cool2:

 

Dlatego 6 jest dosc dużo warta nawet w takim stanie. Bo częsci trudno zdobyc i są drogie.

 

dokaldnie ale w ta sie nie oplaca wkladac z jakies 25tys bo i tak tyle nie bedzie warta ze wzledu na przeszczep a wogole to nawet wydaje mi sie ze nie dalo by sie zabardzo tego doprowadzic do idealu....

takze lepiej kupic za 5tys euro z szwajcari lub z niemiec i wlozyc 2-3 tysiace na jakies duoerele bo zawsze sie znajda niz pakowac sie w ta ale na czesci jak najbardziej :cool2:

moje modele
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ta pozostalosc jest warta jakies 2tysiace i tylko na czesci...

6 jest ciezkim auetm do remontu duzo czesci nie idzie dostac wiec pozostaje tylko ASO a tam ceny wiadomo...

lepiej wylozyc te 5tys euro i kupic jakas ze szwajcari czy niemiec... :cool2:

 

To nie jest problem wywalić kilka tysięcy ojro na samochód!

Ja wolę kupić złom za małą kasę i powoli dojść do stanu idealnego , wiem że koszt takiej renowacji będzie napewno większy niż te 5tyś ojro ale samochód będzie idealny . Jak kupujesz auto z niemiec to wcale nie będzie jak z fabryki , napewno nie za 5 tyś !

 

A co do części to pasują z E23 , E12 , E28 , nie wszystkie , głównie zawieszenia , części silnika , ale zawsze można coś wykombinować , bo w tej chwili mam już 2 takie szósteczki na oku i jedno E23 , jak się uda to łyknę wszystkie :D tylko muszę przekonać moją kochaną żonę , która niechce przed domem mieć "złomowiska" :norty: a do garażu wszystkiego nie wcisnę .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokaldnie ale w ta sie nie oplaca wkladac z jakies 25tys bo i tak tyle nie bedzie warta ze wzledu na przeszczep a wogole to nawet wydaje mi sie ze nie dalo by sie zabardzo tego doprowadzic do idealu....

 

Zawsze można znalezć papier i przeszczepić na 6 :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no chyba ze ma sie kase i zapal a zone napewno jakos przekupisz albo jakis szantaz :mrgreen: ps daj foty swojej E28 bede wdziczny :mrgreen:

 

Kasa to nie aż taki wielki problem bo nie musisz odrazu wywalać na wszystkie części , a szantaż narazie ona stosuje , czyli jak zobaczy te "graty" pod domem to mogę zmieniać adres zamieszkania :mrgreen:(oczywiście razem z nimi)

Fotki jak tylko będę miał czas pstryknąć to gdzieś wkleję i dam ci znać .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisałem to już kiedyś rybie ale napisze jeszcze raz. To auto nie reprezentuje sobą nic. Ani nie jest to szóstka tylko siódemka w/g papierów. Ani wnętrze nie jest idealne ani blacha ładna, ani silnik super, więc co? No jest to złom to fakt. I teraz, tak samo ryba jak i ty, mówił że chce złoma doprowadzić do idealnego stanu, i zapewne 5 poprzednich właścicieli tak myślało aż w końcu klęknęło. Jeśli masz zacięcie to kup karmanna z allegro. Jak doprowadzisz to historyczne auto do super stanu to będzie warte kupę kasy.

 

Inaczej sprawa się ma jeśli możesz sam działać. Masz migomat, giętarkę, fach w ręku i dużo czasu. Wtedy to ma sens. Siedzisz całą zimę i przygotowujesz auto do malowania. Później malowanko, uzupełnienie wnętrza, silnik remoncik, przeszczep papierów i możesz jeździć. Historia jak z bajki. Efekt piękne auto które będziesz kochać ale bez historii.

 

Mit z drogimi częściami niedostępnymi to kolejna sprawa która wymaga wyprostowania. Mechanicznie to z grubsza e12 do 82r po 82 to e28. Pasują niektóre części z e23 i generalnie sporo jest części wymienialnych między modelami. Większość części można kupić od forumowiczów www.6.com.pl Nie ma problemu z tym. Jest na tyle sporo szóstek w kraju że znalezienie części to nie jest duży problem. Polecam www.realoem.com i tam szukasz w jakim aucie była dana część i szukanie na allegro.

 

Moim zdaniem zamiast bawić sie w tą szóstkę to kup tego karmana

 

http://www.allegro.pl/item136941864_bmw_630_cs_e_24_karman_nr_517.html

 

może uda ci się wynegocjować cenę do 6tys i możesz spokojnie robić remont wiedząc że po zrobieniu, jeśli będziesz wytrwały i dokładny będzie wyglądało jak to:

 

http://www.allegro.pl/item139654372_bmw_630_cs_model_e24.html

 

Czego ci z całego serca życzę! E24 to wspaniale autko!

BMW 2800 csa 70 Nachtblau

BMW 628CSi 85 Karminrot

BMW 635CSiA 89 Shadowline Highline Motorsport

[ Currently: Motorsport na tapecie ]

[ WSZYSTKIE CZĘŚĆI DO E24 = tel 510635633 ]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Inaczej sprawa się ma jeśli możesz sam działać. Masz migomat, giętarkę, fach w ręku i dużo czasu. Wtedy to ma sens. Siedzisz całą zimę i przygotowujesz auto do malowania. Później malowanko, uzupełnienie wnętrza, silnik remoncik, przeszczep papierów i możesz jeździć. Historia jak z bajki. Efekt piękne auto które będziesz kochać ale bez historii.

 

Właśnie o to mi chodzi !

To co jestem w stanie sam zrobić , to zrobie - bo z wszystkim nie dam rady , chodzi mi o wykończenie wnętrza , jakieś prace tapicerskie i lakierowanie , które musi być wykonane profesionalnie a ja niemam do tego warunków.

Mechanika , elektryka i blachara to dla mnie żaden problem , nikt też mnie nie będzie gonił , więc wszystko będzie dokładnie zrobione , nigdzie nie zaoszczędze ani niczego nie pominę.

Co do wartości auta to dla mnie było by bezcenne , a że bez historii to nawet dobrze , bo będzie jak nowe :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak - kupiłem kiedyś 5 letną Corvettę za 1/4 ceny. Samochód był od kumpla, który po 6 miesiącach jazdy wymiękł. Bryka w idealnym stanie (jak na amerykańca) tylko "nieprzerejstrowywalna" (ale w 100% legalna). Każde zatrzymanie dowodu rejstracyjnego itd. wiązało się ze sprzedażą samochodu na części. Ponieważ miałem wtedy 25 lat to średnio się tym przejmowałem. Teraz już by mi się nie chciało bawić w takie cuda... Z drugiej strony mój sąsiad pomykał 2 lata Audi 80 na kwitach od 100 (za czasów samochodów "bezcłowych") i nie miał problemów przy kontroli.
"Aerodynamika jest dla tych, którzy nie potrafią budować silników" - Enzo Ferrari
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie masz problemów przy kontroli aż się zdarzy i wtedy co? Pech? Lepiej znaleźć auto w oryginale i mieć spokój !

BMW 2800 csa 70 Nachtblau

BMW 628CSi 85 Karminrot

BMW 635CSiA 89 Shadowline Highline Motorsport

[ Currently: Motorsport na tapecie ]

[ WSZYSTKIE CZĘŚĆI DO E24 = tel 510635633 ]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.