Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam pytanko do użytkowników autek z tym silnikiem. Zastanawiam się nad kupnem z Niemiec takiego modelu z 1998 r. Auto ma 230 tyś. Żadnych uszkodzeń na lakierze, nie bite i od 1-szego własciciela. Przebieg udokumentowany a auto serwisowane. orientuje się ktoś jak wytrzymałe sa takie silniki ? ile można zrobić km zanim trzeba będzie inwestować w remont silnika ?

Dodam że auto ma pełną opcję oprócz skóry. Żadnych zniszczeń w środku i na zewnątrz (łacznie z kierownicą). Co myslicie ?

Z drugiej strony lepiej chyba kupić cos takiego niż auto z cofniętym licznikem. Bo watpie aby samochóg zbliżający sie do 10 lat miał mniej niz 150 tys km.

Opublikowano

A i jeszcze jedno. Napiszcie mi na co zwracac uwagę przy kupnie, gdzie są jej słabe punkty.

Nigdy nie miałem BMKi i nie planowałem miec :) Ale... szukając autka dla Żony złapałem bakcyla na E39. także jej zostawiam Megankę do jazdy :)

Jak z awaryjnością tych samochodów ? Ale tak obiektywnie. Bo wiadomo że każdy chwali co ma i sie nie chce przyznac do ustrek.

Opublikowano

jeżeli jest tak jak piszesz to bierz i nie patrz na przebieg, wytrzyma jeszcze sporo, zakładając prawidłowe użytkowanie.

TDS-y które są w polsce raczej nie mają mniejszego przebiegu

musisz pogrzebać na forum, było sporo tematów o awaryjności tds-ów, ja swoją zrobiłem dopiero 9 000km i jedyna usterka to przepalona żarówka stopu :8)

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
...ja przejechałem swoją (co prawda E34 ale z tym samym silnikiem) 12 000km i wymieniałem rozrząd (przy przebiegu 200 000km), 1 poduszkę silnika,pompkę paliwa oraz pompkę wtryskiwaczy szyb... reszta (odpukać) idealna!
Opublikowano

na zimno powinna odpalac na dotyk

 

jak jest zimny odkrec kurek wlewy oleju i od przedniej sciany widac łancych rozrzadu: wez srubokret i postaraj sie go podniesc (na zimno nie powinien sie podniesc wiecej jak 0,5 cm)

 

nastepnie rowne i stale obroty po nagrzaniu ok 750 czyli dokladnie w polowie pomiedzy kreskami (pamietaj zadnego falowania!)

 

nie powinien kopcic na siwo bo turbina bedzie do regeneracji

 

nie powinien kopcic na czarno bo wtryski beda do roboty

 

przejedz sie wciskaj gaz do dechy bo wtedy sprawdzisz go dobrze i bedziesz widzial maksymalne osiagi powinien troche wciskac w siedzonko a wskaznik temperatury powinien stac idealnie w polowie ( no momentami moze sie wychylic o 0,5 grubosci wskazówki za ta srodkowa kreske

 

sprawdz klime i ogrzewanie dokladnie

 

takie auto jak napisalem bez tych wad warto brac

 

ewentualne niedomaganie wymienione powyzej i jego naprawa kosztuje powyzej 2000 pln za kazde niedomaganie

 

a jak auto sprawne to oki ale trzeba dbac bardziej niz o inne

BMW jest tanie dla bogatych

http://img102.imageshack.us/img102/1093/copyright6phpki9.th.jpg

Opublikowano

Ja swoja mam od roku, 240 tys przebiegu tylko ze z 96r

Usterki :

Regeneracja maglownicy

Regeneracja koła-dwumasowego

Wymiana pompy wody

Amory

Napinacz paska

Pompa paliwa

i padniety sterownik swiateł ( jeszcze nie zrobione)

Podsumowując : im wiecej defektow wychwyciz przy kupnie ( o ile beda ) tym mniej bedziesz miał problemow ;)

Pozdrawiam

 

ps, co nie znaczy ze nie jestem z niej zadowolony ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.