Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mam problem na który nie potrafie znalezc odpowiedzi, wiem że tematów z wiskozą jest multum ale wszystkie mijają się z tym czego potrzebuje,

Otóż tak, nowe wisko Meyle pracuje tak że po odpaleniu załącza się na kilka sekund i wyłącza się jak prawidłowe wisko, do momentu zagrzania auta nie włącza się ani razu.

Problem przychodzi gdy auto się już zagrzeje i wisko za cholere się nie wyłączy.

Mogę jechać kilometr w dół bez gazu, odstawić auto nawet na kilka godzin, wisko nie przestanie wiać.

I tu pytanie, na blaszce z przodu wiska ( tej bimetalicznej) zauważyłem dziurkę przez którą na wylot przechodzi mały gwintowany pręcik.

Szukałem na google i wszystkie wiskozy jakie znalazłem mają blaszke w całości.

Czy to może być przyczyną dziwnego działania wiskozy ?

Wklejam zdjęcia jak to wygląda u mnie zjebanewisko.jpg.f5a06861ee2fe3d79098dba5a8242eb3.jpg

 

  • Moderatorzy
Opublikowano

Kiedyśo wisko czytałem, jak sam miałem z tym problem.

Ogólnie to powinno być przechowywane na magazynie w odpowiedniej pozycji - nawet na opakowaniu jest napisane jakie są wytyczne. Natomiast jeśli masz leżaka magazynowego, przechowywane nieodpowiednio, lub słabej jakości - nie będze działać prawidłowo.

W Twoim przypadku najlepiej byłoby oddać na reklamację i kupić coś lepszej jakości, nie pamiętam jakie tam są ale chyba BEHR wymieniałem w dwóch moich e39 i oba działały bez problemów - do momentu zagrzania w korku nie załaczały się. Jak sięzałaczyły podczas stania, to po przekroczeniu 40km/h, jak się zwiększał przewiew pod maską zbijały z obrotów.

Opublikowano

Kiedyś czytałem że visco się ustawia. Nigdzie nie znalazłem info - jak. Służy do tego właśnie ta blaszka z przodu - to bimetal który reaguje na temperaturę.

Ja mam założone visco noname (chyba- bo nie widzę nazwy) - jak auto się uruchamia, lub zagrzeje, to wyje głośno, ale przynajmniej wiem, że działa. (kiedyś miałem przygodę na autostradzie niemieckiej w upalne lato w korku, bez visco....)

W zapasie mam visco FEBI. Ogólnie - wracając do visco - powinno ono być składowane w pozycji pionowej a nie na leżąco.....

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jak po 3 szt. behr (pierwszy montaż) w moim m52tub28 wróciłem do fabrycznego to jak muszę w czymś wymienić to zakładam nrf, zawsze działały prawidłowo. W moim m62tub44 poprzednik założył nfr i też jest bez uwag.

Co do meyle to tylko elementy zawieszenia w opcji hd oczywiście i to do e46, e39 tylko lemforder. Do toyoty rav4 znajomej założyłem łożysko z piastą tył meyle to wytrzymało niecały rok. Filtry oleju robią ok. Odkąd robią praktycznie wszystko jest coraz gorzej z jakością, podobnie jak febi.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.