Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dziś zamek po str. kierowcy dostał szału - zaczął sam sie otwierać / zamykać. Siedząc w środku, próbując z kluczyka zamknąć drzwi następnie otworzyć, dostawałem takie coś - https://files.fm/u/h8xx8q9fm -

Mam Keyless - wszystkie klamki odłączyłem - błąd nie zniknął. Gdzie szukać przyczyny ?


Bimmertool pokazuje takie błędy:


FEM - przedni moduł nadwozia

- 9307A9

- 9307AE

- 9307AF

- 9307B6

- 9308B0

- 9307BA


Po wykasowaniu błędów, zostają tylko dwa:

9307af - drzwi pasażera / tylna strona niedozwolona aktualna wartość na linii odblokowania

9307B6 - drzwi kierowcy / przednia strona niedozwolona aktualna wartość na linii odblokowania

Opublikowano

Cześć

Ja po odpięciu klamek w F11 mam "stałe" 4 błędy uznane przeze mnie jako błędy systematyczne :D - wszystkie "niedopuszczalna wartość prądu na linii odblokowania".

U ciebie natomiast wystepuje 6 błędów...

1- "9307A9" nie mogę nigdzie rozszyfrować...

2- "9307AE" - Elektronika klamki zewnętrznej, drzwi pasażera: linia DATA, zwarcie do masy

3 i 4 - standardowe W/G mnie błędy odpięcia klamki

5- "9308B0" - "Identification transmitter: undervoltage, battery" co google przetłumaczył: - "Nadajnik identyfikacyjny: podnapięciowe, akumulatorowe"

6- również nie mogę namierzyć.

Piszesz, że wszystkie klamki odpiętę więc błędów o niedopuszczalnej wartości prądu... powinieneś mieć sztuk cztery...

Bardziej bym się zainteresował tym ewentualnym zwarciem i niskim napięciem z błędu 2 i 5.

Pozdrawiam SIEKIER'A

:twisted:

Opublikowano

Tam te błędy zniknęły, zostały poniższe - czyli tak jak wyżej, pewnie po odłączeniu klamek:

9307A1

9307A8

9307AF

9307B6


Lecz drzwi w czasie otwarcia wciąż zachowują się tak jak na filmie - czy to może być linka drzwi kierowcy? Które bezpieczniki mógłbym ewentualnie sprawdzić? Z góry dzięki za informacje

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Wymieniłem zamek kierowcy - problem ustał. Brałem zamiennik z allegro, pierwsze wrażenie takie, że trzeba mocniej drzwiami zamykać - ori, bez dociągów łatwiej się domykał... więc raczej polecałbym ori (chyba że na taką sztukę trafiłem) - sama wymiana przy drzwiach kierowcy była problematyczna, jest tam pręt taki plastikowy do awaryjnego otwierania drzwi, żeby go wyciągnąć, to trzeba cały zamek odkręcać, później się nagimnastykować...
Klamki zamówione z Ali - na razie dwie, zobaczę jak z jakością, później resztę wymienię.

Opublikowano

Klamki z Ali dzialaja od kilku do kilkunastu tygodni. Informacja od żądnych tanich rozwiązań znajomych... Ja wymieniłem u siebie wszystkie na ori i nie ma z nimi problemów.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Podepnę się pod temat, przestał mi zamykać/otwierać się zamek w drzwiach pasażera z pilota i przycisku na desce (ciągniecie za klamkę otwiera i wciśnięcie cypla zamyka). Pytanie czy da się dostać do środka zamka żeby go ew. naprawić czy tylko wymiana na nowy/używany/zamiennik?

Retrofity: 2VB - TPMS (RPA -> RDC); 302 - alarm; 5AC - HBA; 5AS (Driving Assistant: LDW+FCW); 5AS -> 5AT (Driving Assistant Plus: ACC+LDW+FCW); 5AR - TJA; 6UK+5A3 - NIVI3 + Targeted illumination

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.