Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Wie ktoś co ten błąd moze oznaczać?

Na desce rozdzielczej wyświetla się MOTORNOTPROGRAMM i zapala się kontrolka trakcji, auto wchodzi w tryb awaryjny.

Dzieje się to tylko podczas jazdy ze stałą prędkością poniżej 100km/h


ZAqK1f.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Co bylo robione przed pojawieniem się komunikatu?
Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
Opublikowano
Co bylo robione przed pojawieniem się komunikatu?

 

Kupilem auto w lato jakies 3 lata temu i ze sterownikami nie bylo nic robione, ani z absem. Dodam że czujniki abs są orginalne

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Błędy w sterowniku silnika, licznika, jak skrzynia automat to też odczytaj.
Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
Opublikowano
Błędy w sterowniku silnika, licznika, jak skrzynia automat to też odczytaj.

 

XNt1ZT.jpg


He1wyX.jpg



cdWl08.jpg


Krokowiec jest zmieniony. Nie ma problemu na jałowym, nie drży i nie faluje.

Jedynie jak wpadnie w tryb ten awaryjny wtedy potrafi przerwać i ma mało mocy.


Zauważyłem gdy mocno przyspieszam potrafi dosłownie na chwilke ułamek sekundy ją zamulic, jakby vanos się zamulił. Ale kolega sprawdzał vanosy i mówi że są ok.


Skrzynia auto zero błędów.


Na zegarach jakiś błąd. Wszystko działa, paliwo przy rezerwie świruje i pixele się kończą.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Masz dostęp do pasofta?

Ewentualnie licznik przekoduj pustym plikiem przez ncs

Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
Opublikowano
Masz :lol: dostęp do pasofta?

Ewentualnie licznik przekoduj pustym plikiem przez ncs

 

Nie mam, chłopie ja ledwo inpe umiem obsłużyć i to nie do końca :D

To pomoże z tym trybem awaryjnym?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Przeinstaluj jeszcze raz inpe, lub zastosuj inny kabelek do komunikacji i odczytaj ponownie sterownik silnika, gdzieś masz błąd przy odczycie. Jakiego windowsa używasz?
Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
Opublikowano
Przeinstaluj jeszcze raz inpe, lub zastosuj inny kabelek do komunikacji i odczytaj ponownie sterownik silnika, gdzieś masz błąd przy odczycie. Jakiego windowsa używasz?

 

Win10

Ok jutro zerkne na innym kablu

  • 1 rok później...
Opublikowano (edytowane)

witam podepnę pod temat poniewaz mam identyczny problem w swojej bmce tez wystepuje problem bledu 211 silniczka krokowego w zakresie 1500 - 2000 obrotów. Ręce już zaczynam rozkladac w tym temacie. 

Z rzeczy które juz zniwelowalem krok po kroku to:

podmianki sterowników silnika, 

inspekcja wiażki silnika miernikami i zarowkami 

lewe powietrze w dolocie

disa zregenerowana wpełni sprawna

odma aut z przebudową na cutch tunk

vanos po kompleksowej regeneracji

nowa przepływka continental

kilka silniczków krokowych, łącznie z nowym

nowe przewody dolotu powietrza.

czujniki połozenia wałków i wału wymieniane, podmieniane

Generalnie problem zaczął sie od tąpania silnikiem przy dodawaniu i odpuszczaniu gazu w trakcie jazdy. na obecną chwile po tak długiej walce rozkładam ręce.

Spotkał sie ktoś z was z takim problemem i udało mu się go rozwiązac

Edytowane przez Pawele39m54
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Przy tym błędzie, to bardziej bym się zajął przepustnicą, pedałem gazu i ich wiązką. Podejrzyj w inpie czy wartości dla przepustnicy i pedału gazu zmieniają się płynnie.

Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.