Skocz do zawartości

Pawele39m54

Zarejestrowani
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e39 sedan m54b25 swap na 2.8

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Pawele39m54

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

  • Pierwszy post Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. witam podepnę pod temat poniewaz mam identyczny problem w swojej bmce tez wystepuje problem bledu 211 silniczka krokowego w zakresie 1500 - 2000 obrotów. Ręce już zaczynam rozkladac w tym temacie. Z rzeczy które juz zniwelowalem krok po kroku to: podmianki sterowników silnika, inspekcja wiażki silnika miernikami i zarowkami lewe powietrze w dolocie disa zregenerowana wpełni sprawna odma aut z przebudową na cutch tunk vanos po kompleksowej regeneracji nowa przepływka continental kilka silniczków krokowych, łącznie z nowym nowe przewody dolotu powietrza. czujniki połozenia wałków i wału wymieniane, podmieniane Generalnie problem zaczął sie od tąpania silnikiem przy dodawaniu i odpuszczaniu gazu w trakcie jazdy. na obecną chwile po tak długiej walce rozkładam ręce. Spotkał sie ktoś z was z takim problemem i udało mu się go rozwiązac
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.