Skocz do zawartości

papryke39

Zarejestrowani
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 525 2001

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia papryke39

  1. Tyle że ja mam automat i czy mozna odłączyć wtedy abs? No nie wydaje mi się przeciez nie bedzie wgl odczytu prędkości.
  2. Małą i dużą ? Czy którąś z nich, bo są dwie chyba
  3. Tak, odkąd mam auto. Co każda jesień do wiosny 😂 najwidoczniej nie lubi zimna lub wilgotnego powietrza.
  4. Te bledy wyskaluja w parze zawsze przy komunikacie motornotprogramm Jeden ze sterownika abs a drugi ze sterownika silnika
  5. Niestety nie udało się. W lato problemu nie ma ani na wiosnę i ciężko szukać przyczyny, nie przykładam się za bardzo do tego bo nie mam czasu. Co najśmieszniejsze kolega kupił e39 i po czasie też mu wywala ten błąd identyko tylko że cały rok 😂 Ze wzgledu na to, że auto ciągle jest potrzebne i sam dlubałem wieczorami, nie doszedłem co jest przyczyną. Przez taki czas wymieniłem kilka gratów Prąd ładuje jakies 13.6-13.9 Masa sprawdzana na silniku w bagażniku. Chyba ze jeszcze gdzieś jakies miejsce jest jeszcze ważne. Jeż robił mi ambaras to został zmieniony Wsadzona przepustnica z e60 m54 Chodzi tak samo i błąd wyskoczył na jesieni w tym roku i do teraz przy stałej jeździe mnie męczy. Krokowiec przez ten czas zmieniany był i czyszczony. Dalej ten sam ciort. DISA teraz mi klekocze. Zmienię ja w ten weekend jeśli zdąży przyjść 🤭 Sprawdzana w inpie przepływka na 3 biegu juz nie pamiętam wartości ale coś tam na necie sprawdzałem i chyba się zgadzało. Wywaliłem odmę i takie tam głupoty. Vanos niby też jest ok. Ale może uda mi się to wszystko w ten weekend przepatrzec nagrać coś i wrzucić... Nie wiem co znaczy mały wsad. Zapłon mam elegancki po takim czasie
  6. Win10 Ok jutro zerkne na innym kablu
  7. Nie mam, chłopie ja ledwo inpe umiem obsłużyć i to nie do końca :D To pomoże z tym trybem awaryjnym?
  8. Sterownik silnika jest drugi i bez zmian.
  9. Krokowiec jest zmieniony. Nie ma problemu na jałowym, nie drży i nie faluje. Jedynie jak wpadnie w tryb ten awaryjny wtedy potrafi przerwać i ma mało mocy. Zauważyłem gdy mocno przyspieszam potrafi dosłownie na chwilke ułamek sekundy ją zamulic, jakby vanos się zamulił. Ale kolega sprawdzał vanosy i mówi że są ok. Skrzynia auto zero błędów. Na zegarach jakiś błąd. Wszystko działa, paliwo przy rezerwie świruje i pixele się kończą.
  10. Kupilem auto w lato jakies 3 lata temu i ze sterownikami nie bylo nic robione, ani z absem. Dodam że czujniki abs są orginalne
  11. Witam. Wie ktoś co ten błąd moze oznaczać? Na desce rozdzielczej wyświetla się MOTORNOTPROGRAMM i zapala się kontrolka trakcji, auto wchodzi w tryb awaryjny. Dzieje się to tylko podczas jazdy ze stałą prędkością poniżej 100km/h
  12. Po wymianie krokowego juz nie pulsuje na jałowym. Jedynie teraz jak spada z obrotow lub jak dodam gazu ostrzej, czy włączę kierunkowskaz. Dodam ze jak jeżdżę 'dynamiczniej' po mieście błędu nie wywala. Możliwe też że jest słaba masa?
  13. Poszukam jakiegoś dobrego elektronika może da rade
  14. Witam Mam problem od jakiegoś czasu moja 5tka wpada w tryb awaryjny i wyskakuje komunikat motornotprogramm i (czasem) razem z nim zapala sie check (przewaznie po rozgrzaniu) A sam tryb awaryjny potrafi wyskoczyć nawet po przejechaniu 1km Przy wolnej jezdzie coś około 1500/2300obr. Obroty bardzo delikatnie falowaly na cieplym silniku. Widać to było po rozjasnianiu i sciemnianiu się wyswietlacza przy zegarach. Byłem u speców ktorzy podpinali komputer i sprawdzana była szczelność - była ok. Błąd był silnika krokowego (wyczyscili go i wlozyli z powrotem) Błąd cewki 6 - zamienili miejscami z 1 Wilgoci w komputerze nie było styki ok. Po wyjechaniu na test wyskoczyl znowu tryb awaryjny Po ponownym podpieciu pokazało znowu krokowy. Po przejechaniu kilku dobrych km wrocil tez check. Auto po czyszczeniu troche lepiej pracowalo na wolnych, ale to nie było to. Po zgaszeniu auta na kilka min problem mija niestety na krótko Kupiłem uzywany krokowiec i nowe swiece. Auto co prawda lepiej się teraz zachowuje Trzyma fajnie obroty ale niepokoi mnie delikatne drganie na wolnych No i tryb awaryjny dalej wyskakuje. Nie jezdzilem jeszcze za wiele to i nie wiem czy check wróci, narazie nie mam czasu na podjechanie na komputer więc pytam może ktoś obcykany wie co może jej dolegać. Auto ma instalacje LPG ale nie ma znaczenia czy na benzynie czy gazie tryb awaryjny powraca. Auto mialo jakis czas temu kolizje i wystrzelila klema i jeszcze jej nie zmieniłem to ma jakies znaczenie? Wątpię. Zapomnialem specom powiedzieć żeby sprawdzili mi sondy. Nie dawno wymieniałem jedną, ale komputer powinien wskazać też chyba uszkodzoną sondę... Wymieniana była też odma. Ale majster nie wymienił węży możliwe że są niedrożne?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.