Skocz do zawartości

M50 w E28


Łukasz82

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 103
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Członkowie klubu
Jako classic to lipa, straci na wartości, ale jako peterda, to ok...

Auto Classic Service - 603975574

BMW Partner

Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW

Swapy i indywidualne modyfikacje

AUTOPOMOC

BMW M7 - 1:44.821 Tor Poznań

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Jesli chodzi o dostawanie na swiatlach od innych E28 z silnikiem 3.5 to nie wydaje mi sie aby tak bylo.

 

Nie przesadzaj dlaczego 3,5?? , M30B35 zje Cie na sniadanie, nie liczac wyeksploatowanych szrotow i pomyslowych egzemplarzy :mad2: ze zwezka od instalacji gazowej na przeplywomierzu.

 

W zaleznosci od stanu silnika i zastosowanych przelozen powienienes sie bardzo cieszyc jesli auto rozpedzac bedzie sie szybciej od seryjnego 528i. Masz w sumie szanse bo M50 ma w serii skrzynie biegow z krocej poskladanymi kolejnymi biegami.

 

Nie wiem z kad bierzesz dane o osiagach, jezdziles kiedys jakimis BMW??

 

Moze ktos nastepny wpadnie na pomysl swapu na 1,8 IS. Swietna proporcja spalania do osiagow :lol:

E24 628CSi 12/1982 Delphin-Metallic - wegetacja... :(

E28 524td 06/1985 Karminrot ze szpera :) i silnik nowka!!!


Nowe amortyzatory BILSTEIN B6, CZESCI UZYWANE

Kontakt: 0049-176-4889-3646, 0695039390, GG 244669 lub PW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym chętnie założył sobie takie M50B25 ale niestety koszty są zdecydowanie za duże jak na moją kieszeń narazie... teraz zastanawiam się czy remontowac mój silnik czy lepiej za te pieniądze kupic sobie jakieś m20b25 + 40 koni piechotą nie chodzi :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znow pomarudze :mrgreen:

teraz mam prawko sporo juz natrzaskalem i juz mi nie powiecie mi ze jak nie mam prawka to nie moge sie odzywac :mrgreen:

a wiec moim skromnym zdaniem jakakolwiek przerobka jest kiepska chociaz uwazam ze dopazenie auta czy np z 535i zrobic M535i to nie grzech ale jak widze te wasze swapy i inne cuda to az hmm totalna zenada...

wiecej mocy?? to moze inny model BMW?? dla mnie e28 jest klasykiem pelna geba i takie ingerencje mnie sie nie podobaja...

akurat E28 jest takim modelem ze nie liczy sie moc a klimat :wink:

niestety dla mnie E28 po takich ingerencjach nie ma klimatu...

przeciez nie kupuje sie starej bmw po to zeby miec przeplywke elektroniczna?? ja np. sobie nie wyobrazam teraz jak np. Kolega Rapid mialby przerabiac w E28 a nawet doposazac dla mnie grzech ale kazdy ma inne zdanie a forum jest po to zeby sie nim wymieniac :wink:

moje modele
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znow pomarudze :mrgreen:

teraz mam prawko sporo juz natrzaskalem i juz mi nie powiecie mi ze jak nie mam prawka to nie moge sie odzywac :mrgreen:

a wiec moim skromnym zdaniem jakakolwiek przerobka jest kiepska chociaz uwazam ze dopazenie auta czy np z 535i zrobic M535i to nie grzech ale jak widze te wasze swapy i inne cuda to az hmm totalna zenada...

wiecej mocy?? to moze inny model BMW?? dla mnie e28 jest klasykiem pelna geba i takie ingerencje mnie sie nie podobaja...

akurat E28 jest takim modelem ze nie liczy sie moc a klimat :wink:

niestety dla mnie E28 po takich ingerencjach nie ma klimatu...

przeciez nie kupuje sie starej bmw po to zeby miec przeplywke elektroniczna?? ja np. sobie nie wyobrazam teraz jak np. Kolega Rapid mialby przerabiac w E28 a nawet doposazac dla mnie grzech ale kazdy ma inne zdanie a forum jest po to zeby sie nim wymieniac :wink:

 

To ze masz prawko to nic nie zmienia - gowno wiesz o autach zrobiles z 5000km z czego 1000 z instruktorem i 3500 z tata i bedziesz sie tutaj wymadrzal. Pokory dziecko troszke. To po pierwsze.

 

Po drugie wysmiewasz czyjes swapy ? A sam ile swapow zrobiles ? Tata zrobil nie wiadomo co a sobie przypisujesz ile to swietnych swapow zes mial okazje ... chyba ogladac bo co innego. To dwa.

 

Trzy - dla mnie e28 w pelnym klasyku jest wypas ale i scigacz z np. m30b35 z turbo tez jest spasem po calosci albo np. z silnikkiem 4,5T ktory byl montowany w e23. I nie wymadrzaj sie - mowie po raz kolejny bo jak udowodniles gowno wiesz a glowe za wysoko nosisz. Troche pokory dziecko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie z niedosytem mocy idą w kierunku hot-rodów :wink:

 

Ale jeżeli w przyszłości będziecie trzeba sprzedać E28 po swapie, to ona już nie trafi w ręce kolekcjonera... :cry:

 

Kolega Rapid mialby przerabiac w E28 a nawet doposazac dla mnie grzech ale kazdy ma inne zdanie a forum jest po to zeby sie nim wymieniac :wink:

 

Spoko, spoko. :naughty:

Nawet stalowe felgi z oryginalnymi kołpakami zostają. Jedyną "przeróbką" będzie półka pod radio na 8 kaset (gadżet BMW; już czeka) i radioodtwarzacz Blaupunkt Bavaria Electronic, tudzież Becker Mexico (typ 714) w miejsce aktualnego, nieoryginalnego wynalazku. Gdy tylko znajdę godny uwagi egzemplarz... :|

 

A najnowszą "przeróbką" są nowe kable wysokiego napięcia w miejsce oryginalnych, które jeszcze poprawnie działały, ale wyglądały na 23 lata.

 

Eta zyskała na stabilności pracy na przy biegu jałowym, a niedosyt mocy stał się jakby mniej odczuwalny. Chociaż pewnie bardziej dlatego, że coraz lepiej porozumiemam się z 4HP22. Ten automat lubi wyraźne polecenia. Sugestii nie pojmuje. :wink: :wink:

- No, stał tutaj! Był! Patrzył na swoje paznokcie! Rozpłynął się! Nie ma go!

(Bogumił Kobiela we "Wszystko na sprzedaż". Rok później rozbił się na amen swoim białym BMW).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4,5T ktory byl montowany w e23. I nie wymadrzaj sie - mowie po raz kolejny bo jak udowodniles [bAD] wiesz a glowe za wysoko nosisz. Troche pokory dziecko.

haha, 4.5T z e23!! jak znajdziesz to mozesz wsadzic do e28, albo sprzedac mi, biore w ciemno!

 

745i mialo 3.2T a potem 3.5T, a w poludniowej afryce byla tez krotka seria z silnikiem M88. nie trzeba znac szczegolow, ale uwazac ze bmw w tamtych latach produkowalo 4.5i i to jeszcze uturbione? gratuluje

 

rozumiem ze to jest ta wiedza do swapow w bmw, ktora dixiego ma nauczyc pokory?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ze masz prawko to nic nie zmienia - [bAD] wiesz o autach zrobiles z 5000km z czego 1000 z instruktorem i 3500 z tata i bedziesz sie tutaj wymadrzal. Pokory dziecko troszke. To po pierwsze.

 

Po drugie wysmiewasz czyjes swapy ? A sam ile swapow zrobiles ? Tata zrobil nie wiadomo co a sobie przypisujesz ile to swietnych swapow zes mial okazje ... chyba ogladac bo co innego. To dwa.

 

Trzy - dla mnie e28 w pelnym klasyku jest wypas ale i scigacz z np. m30b35 z turbo tez jest spasem po calosci albo np. z silnikkiem 4,5T ktory byl montowany w e23. I nie wymadrzaj sie - mowie po raz kolejny bo jak udowodniles [bAD] wiesz a glowe za wysoko nosisz. Troche pokory dziecko.

W domu nie nauczyli Cię szacunku do innych :?: Rodzice wyzywali Cię ciągle od dzieciaków :?: W sumie to by tłumaczyło dlaczego 5 raz w tym temacie użyłeś słowa "dzieciak". Nie wiem po co Dixiemu ciągle to wytykasz :?: Nie wiesz, że można być młodszym wiekiem, ale starszym rozumem :?: Denerwuje Cię to, że Dixi ma większą wiedzę na temat BMW od Ciebie :?: Wytykasz mu, że się wymądrza, ale zdaje mi się, że widzisz siebie, bo na każdym kroku to Ty się mądrzysz. Zawsze masz racje i nikt Ci nie przetłumaczy, że jesteś w błędzie, a jak braknie Ci argumentów to zamiast nich używasz inwektyw. Jeśli chcesz nauczyć kogoś pokory to zacznij od siebie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4,5T ktory byl montowany w e23. I nie wymadrzaj sie - mowie po raz kolejny bo jak udowodniles [bAD] wiesz a glowe za wysoko nosisz. Troche pokory dziecko.

haha, 4.5T z e23!! jak znajdziesz to mozesz wsadzic do e28, albo sprzedac mi, biore w ciemno!

 

745i mialo 3.2T a potem 3.5T, a w poludniowej afryce byla tez krotka seria z silnikiem M88. nie trzeba znac szczegolow, ale uwazac ze bmw w tamtych latach produkowalo 4.5i i to jeszcze uturbione? gratuluje

 

rozumiem ze to jest ta wiedza do swapow w bmw, ktora dixiego ma nauczyc pokory?

 

Ja juz staram sie nie wlaczac w takie dyskusje ale powoli nie daje rady.

 

Peron atakuje piszac bzdury i uwidaczniajac swoj calkowity brak wiedzy o starych BMW nie po raz pierwszy i chyba nie 10ty, za takie zachowanie + wprowadzanie w blad uzytkownikow powinny byc jekies ostrzezenia czy cus... Zwlaszcza jak porusza sie tematy czysto techniczne.

E24 628CSi 12/1982 Delphin-Metallic - wegetacja... :(

E28 524td 06/1985 Karminrot ze szpera :) i silnik nowka!!!


Nowe amortyzatory BILSTEIN B6, CZESCI UZYWANE

Kontakt: 0049-176-4889-3646, 0695039390, GG 244669 lub PW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się z przedmówcami co do kwestii tego Pana... :) A wracając do tematu
Rapid "Ale jeżeli w przyszłości będziecie trzeba sprzedać E28 po swapie, to ona już nie trafi w ręce kolekcjonera... Crying or Very sad"
może nie trafi w ręce kolekcjonera ale kogoś kto choruje na BMW i też napewno będzie o nie dbał więc chyba to bez różnicy ! Ktoś wie czy przepływka z m20b20 będzie działac w m20b25 ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może nie trafi w ręce kolekcjonera ale kogoś kto choruje na BMW i też napewno będzie o nie dbał więc chyba to bez różnicy!

 

:naughty: :naughty: :naughty: Dla klasyków po swapach bardziej prawdopodobny jest właściciel-fanatyk BMW, jeżdżący do Torunia popalić laczki, albo driftujący po lotniskach, co de facto szkodzi jeszcze bardziej...

 

Niedawno sprzedawało się na Allegro bidne E28, bez prawa do poruszania się po drogach publicznych, bo pozbawione tylnych hamulców. Tylko po to, żeby łatwiej było gumę utylizować. :mad2: :duh:

- No, stał tutaj! Był! Patrzył na swoje paznokcie! Rozpłynął się! Nie ma go!

(Bogumił Kobiela we "Wszystko na sprzedaż". Rok później rozbił się na amen swoim białym BMW).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie niech każdy sobie przypomni zasady jakie tu panują.Ten dział został założony dla garstki ludzi dla których Bmw powinno być takie jak go fabryka stworzyła.Nikt nikomu nie będzie zakazywał robienia swapów ale niech nikt też nie oczekuje poparcia dla takich pomysłów.

Prosze o uszanowanie zasad i ludzi tworzących ten dział :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może nie trafi w ręce kolekcjonera ale kogoś kto choruje na BMW i też napewno będzie o nie dbał więc chyba to bez różnicy!

 

:naughty: :naughty: :naughty: Dla klasyków po swapach bardziej prawdopodobny jest właściciel-fanatyk BMW, jeżdżący do Torunia popalić laczki, albo driftujący po lotniskach, co de facto szkodzi jeszcze bardziej...

 

Niedawno sprzedawało się na Allegro bidne E28, bez prawa do poruszania się po drogach publicznych, bo pozbawione tylnych hamulców. Tylko po to, żeby łatwiej było gumę utylizować. :mad2: :duh:

 

Echhh fanatyk BMW jeżdżący palic laczki do Torunia to kupi sobie E36 a nie E28 z jakimś mocnym silnikem po swapie bo nikt takowego nie odda za małe pieniądze... Dobrze Zalew mówi nie ogólniajmy tak że tylko kolekcjoner będzie dbał o samochód ! Nie przesadzajmy tak z tym konserwatyzmem na forum bo nie długo zaczną się disy za to że ktoś sobie nie oryginalne żarówki zakłada... Każdy samochód może fajnie przerobic także E28 ! Driftowóz z rekina ? Dlaczego nie ? Czy to jakiś przypał ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten dział został założony dla garstki ludzi

 

No właśnie... i to jest bardzo smutne bo mogło by powstac naprawdę ciekawe forum...

 

Zle rozumiesz pojecie garstki ludzi w tym znaczeniu, chodzi o garstke uzytkownikow np. E28 ktorzy darza ten samochod z nalezytym szacunkiem a nie jako starego taniego dziada i material do przerobek za dwa grosze. Jest 1000 roznych forum tuningowych a to w moim mniemaniu nie jest jedno z nich, to forum samochodow KLASYCZNYCH, przerobki, swapy, instalacje tanszych paliw alternatywnych, pomysly czym zalatac zeby przejezdzilo jeszcze rok, palenie kapcia itd... to nie sa tematy na to forum.

 

To , ze ludzi "odpowiednich" jest garstka to smutny fakt a napewno nie zamierzenie moderatorow.

E24 628CSi 12/1982 Delphin-Metallic - wegetacja... :(

E28 524td 06/1985 Karminrot ze szpera :) i silnik nowka!!!


Nowe amortyzatory BILSTEIN B6, CZESCI UZYWANE

Kontakt: 0049-176-4889-3646, 0695039390, GG 244669 lub PW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

temat 'oryginalnosci' to jeden z watkow-bumerangow, nie ma sily by nie wracal..

 

to ze ludzi zamilowanych w '80 jest malo.. i dobrze i zle.. dobrze bo mozna sie czuc w pewnym sensie wyjatkowym; zle bo im wiecej ludzi z zapalem, wlasnymi doswiadczeniami i wiedza, tym lepiej..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok Zalew w sumie masz racje już nie będe zadawł tu takich głupich pytań :oops: ! Mam jeszcze jedno pytanie dotyczny ono obniżenia samochodu o tym chyba można porozmawiac na tym forum ? Może ktoś ma jakieś doświadczenie ze swoim E28 jakiej firmy sprężyny, chcę obniżyc samochód bo po założeniu nowych 16 calowych felg będzie wyglądał jak terenówka na oryginalnych spręzynach :) Edytowane przez MAJSU_WuWuA
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie uwazam twojego pytania za glupie... dla mnie rekin ze swapem to nie przypal, gdyby mnie bylo stac to bym wsadzil do swojej silnik z m5 i mial jeszce wiecej frajdy z jazdy.. po prostu niektorzy sa bardziej konserwatywni i nie ma co sie przekonywac nawzajem bo i tak wspolnego wniosku sie raczj nie osiagnie... przynajmniej tak mi sie wydaje z dotychczasowych rozmow na forum i live
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Majsu ten dział założyłem właśnie dla takich konserwatystów.Te zasady może i są drastyczne ale właśnie po to żeby ludzie wiedzieli czego sie spodziewać i czego maja przestrzegać.Możesz mi wierzyc że takich ludzi bedzie przybywać i nie tylko dlatego że kupią samochód i zaczna tak mysleć ale w głównie dlatego że wkońcu jest miejsce gdzie ktoś dba właśnie o tą kontrowersyjną oryginalność i mogą ujawnic sie ze swoją pasją na zasadach jakie im odpowiadają.Bo w Polsce jest troszke takich ludzi którzy nie maja swojego miejsca...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.