Skocz do zawartości

Wspomaganie-wymiana płynu,czy cos jest nie tak?Help


Lego

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Wymieniłem płyn we wspomaganiu w ten sposób

1 Odpiąłem węża

2 Zlałem płyn

3 odpaliłem silnik,pokręciłem kiera zeby wyleciało wszystko

4 odpiąłem węze (dwa) od zbiorniczka bo opaski były luzne i rosiło

5 wymyłem,wyczyściłem zbiorniczek wodą i ropą

6 poskładałem (użyłem nowych opasek), gruby wąż (od pompy do zbiorniczka) dalem na duża koncówkę w zbiorniczku a mały waz od magłownicy(chyba) dałem na mała koncówkę do zbiorniczka (tego punktu nie jestem pewien ale chyba nic nie pomyliłem (raczej nie wykonalne)

7 przykreciłem węża do pompy

8 nalałem płynu ATF czerwony (niebieski opakowanie jakis niemiecki)

9 odpaliłem auto,wciagło płyn, dolałem znowu-wywaliło

 

Cały czas bulgocze (juz drugi dzien )](*,) Krece prawo lewo do oparu ,pompa pracuje głosno czasami leca bąble z płynu i płyn jest cały czas spieniony

Co robie zle?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Wymieniłem płyn we wspomaganiu w ten sposób

1 Odpiąłem węża

2 Zlałem płyn

3 odpaliłem silnik,pokręciłem kiera zeby wyleciało wszystko

4 odpiąłem węze (dwa) od zbiorniczka bo opaski były luzne i rosiło

5 wymyłem,wyczyściłem zbiorniczek wodą i ropą

6 poskładałem (użyłem nowych opasek), gruby wąż (od pompy do zbiorniczka) dalem na duża koncówkę w zbiorniczku a mały waz od magłownicy(chyba) dałem na mała koncówkę do zbiorniczka (tego punktu nie jestem pewien ale chyba nic nie pomyliłem (raczej nie wykonalne)

7 przykreciłem węża do pompy

8 nalałem płynu ATF czerwony (niebieski opakowanie jakis niemiecki)

9 odpaliłem auto,wciagło płyn, dolałem znowu-wywaliło

 

Cały czas bulgocze (juz drugi dzien )](*,) Krece prawo lewo do oparu ,pompa pracuje głosno czasami leca bąble z płynu i płyn jest cały czas spieniony

Co robie zle?

 

 

CZeść! mogę się mylić ale kumpel miał takie objawy jak zalał wspomaganie olejem ATF hipola po prostu się zagotował, pompa też wydawała dziwne dźwięki,moja rada kup ATF Mobil1 i wymień jeszcze raz powinno być ok!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie sciemniaj tu ! polski ATF JEST BARDZO DOBRY bynajmniej dla mnie , mam go w skrzyni biegów od 3 lat ! i jezdze !

lepiej sie dowiedz jaki twoja BMW miala tam olej , bo ja mam zielony ! i jak u ciebie też tak ma byc , a nalałes ATF-a to sobie załatwiłes pompę , zreszta jak ja ! sie przyznam !!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Również jako nowy posiadacz BMW zapytam :

 

Jak działa wspomaganie w BMW - czy działające wspomaganie to kierownica

którą można kręcić jednym palcem, czy też wprost przeciwnie i mimo że

wspomaganie jest, to trzeba użyć pewnej siły żeby obrócić koła?

 

Wiesław - kręć kołami na postoju. Gdy dokręcisz do oporu to słychać będzie

pracę pompy, jeśli żyje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem układ jest nie odpowietrzony - wymianiałem płyn i nie miałem problemów - z tym że po zalaniu dalikarnie kręciłem kierownicą nie na max w prawo i lewo lecz po około 10 stopni a nawet mniej ( z tego co wiem wtedy uzyskuje sie najlepszy efekt) i jednoczesnie druga osoba dolewała tak aby nie ubyło go ze zbiorniczka jednak całkowity efekt pawidłowej pracy wspomagania uzyskalem po nocy (po wymianie płynu delikanie pompa jescze w niektórych losowych miejscach skręcania kierownica popiskiwała - na drugi dzień po nocy kiedy samochód "odstał" wszystko było juz ok) - załem 1 litr płynu i tyle powinno było wejśc (nie wiem ile w E36)

Powodzenia

http://img221.imageshack.us/img221/9561/bmw9bq.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

mialem identyczne objawy - po wymianie przewodu ( ciekl ) wspomaganie niezle wylo..

powodem okazala sie podkladka...mechanik ktory wymienial przewod zalozyl stara podkladke...i uklad sie zapowietrzal.

nowa podkladka i po problemie

 

Hof 525tds

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tegoco wnioskuję masz zalany dextron III Castrola jest bardzo dobry w porównaniu z ATF sprawdzczy masz odpowietrzony i czy nie przecieka na uszczelce wymień uszczelkę i dolej tego smego płynu a wtedy zobaczysz

jak nie pomoż to szukaj nowej pompy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Generalnie czytajac watki na temat wspomagania ciezko dojsc do jednego wniosku. Mam problem ze wspomaganiem, mianowicie wlasciwie nie dziala jak silnik jest na malych obrotach przy wiekszych zaczyna byc ok ale pompa wyje praktycznie przy kazdym ruchu kierownicy. Pisze pompa ale w sumie nie wiem czy pompa czy maglownica. Lalem i dexrona III i CHF 11S i w zasadzie zadnej roznicy nie ma. Efekt ten sam dokladnie. TO wycie doprowadza mnie do szalu a silowanie sie z kierownica przy manewrach na parkingu albo w trakcie jazdy jak obroty sa zbyt male jest koszmarnie nieprzyjemne i na dodatek bardzo niebezpieczne. Czy ktos potrafi mi odpowiedziec na takie pytania ?

1. czy wycie przy ruchu kierownicy moze wydobywac sie z maglownicy czy tylko z pompy ?

2. co moze byc przyczyna takiego zachowania ?

3. jakie sa metody odpowietrzania ukladu wspomagania ?

 

Pozdrowka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.