Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam pacjent BMW e39 520i 1997 brak ładowania mimo że alternetor był regenrowny 2 tygodnie temu.


Wczoraj zgasiłem auto i po 10 minutach nie chciało odpalić naładowałem aku przez noc, podłączyłem i zobaczyłem że mam max 12.5V ładowania na akumulatorze pod maska za to ładowanie jest wzorowe ponad 14V


Pociągnąłem plus z pod maski aż do bagaja przy pomocy kabli rozruchowych i za pomocą miernika sprawdziłem napięcie. Plusa wziąłem z kabla rozruchowego podłączonego pod maską minusa normalnie z klemy na akumulatorze, pokazało 14v. Wiec Plus gubi się gdzieś po dordze od alternatora do aku. Miał ktoś może podobny problem i napisze mi od czego zacząć żeby zlokalizować przyczynę gubienia plusa.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zobacz ile masz przed samą klemą pirotechniczną.
Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Sprawdź skrzynkę bezpieczników w bagażniku nad akumulatorem.


Ech, mój błąd, ten kabel nie jest tam rozdzielony tylko biegnie obok skrzynki. Pozostaje jeszcze miejsce przy kolektorze ssacym gdzie jest staly plus. Przynajmniej w benzyniakach.

Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To jakim cudem pod maską miałeś 14v? :mad2:
Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Było bliżej altka :D
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.