Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

:worried: Witam wszystkich.

 

Wlasnie wchodzi na rynek nowe BMW coupe z silnikiem 335i - jak wiekszosc z Nas wie, jest to silnik podwojnie doladowany. 33 lata minely od ostatniego BMW z turbo i przez te wszystkie piekne lata Nasza ulubiona firma z Bawarii na kazdym kroku poakazywala Nam jak bez turbo robic najlepsze silniki. To bylo zawsze dla mnie cos - ten brak turbo a mimo to dobra charakterystyka, ze o osiagach nie wspomne. Moje pytanie brzmi:

CO SADZICIE O POWROCIE BMW DO TURBO?

a pamietajcie nie jest to jedyny a pierwszy w kolejce silnik turbo, ktory wchodzi na rynek pod tym znaczkiem.

Wstrzasaj i kasaj
Opublikowano

Bez turbo silniki bmw były i tak najlepsze, dołożenie jeszcze turbo do tego to będzie już kosmos.... pewnie będą wyciągać ze 200 kuni z litra....

 

Poza tym ja osobiście bardzo lubię turbo....

Opublikowano
:) Tak tak. Ja tez uwielbiam turbo. Nie jest az taki kosmos bo z prawie 3 l wyciagnieto 306 KM, ale nie bylo celem zrobienie potwora mocy tylko ideala i to wyszlo. Silnik malo pali, jest bardzo mocny, kreci sie od dolu a brzmi - ahh super
Wstrzasaj i kasaj
Opublikowano
takie jest zapotrzebowanie - BMW, to nie tylko marka - to przedsiębiorsto i ma przede wszystkim przynosić zyski - dzis wszyscy mają turbo, wszyscy robią kompakty, kombi, suv,y - skoro można zarobić, to trzeba to zrobić - innej filozofii sie nie doszukuj :idea:

beemki to choroba - nieuleczalna, ale za to bardzo przyjemna

miłośnik E30 ... użytkownik E46 :)

Opublikowano
takie jest zapotrzebowanie - BMW, to nie tylko marka - to przedsiębiorsto i ma przede wszystkim przynosić zyski - dzis wszyscy mają turbo, wszyscy robią kompakty, kombi, suv,y - skoro można zarobić, to trzeba to zrobić - innej filozofii sie nie doszukuj :idea:

 

:8) Szczerze mowiac ja sie zadnej takiej filozofii nie doszukuje - poprostu nie wytrzymali i musieli - dlatego pytam sie co Wy o tym sadzicie. Oczywiscie technicznie to wspanialy krok bo teraz juz nikt nie doscignie BMW, ale szczerze mowiac kiedy dowiedzialem sie o tym jakies pol roku temu to szczerze mowiac nie wiedzialem czy to nie zart.

Wstrzasaj i kasaj
Opublikowano
33 lata minely od ostatniego BMW z turbo

http://taint.org/xfer/2006/c64-o-rly.gif

 

a e23 745i to sie nie liczy?

 

Prawda mozna by powiedziec 33 lata od ostatniego coupe BMW z turbo. A jakies 20 lat od turbo - racja, przepraszam za blad.

Wstrzasaj i kasaj
Opublikowano

Ale mowa o benzynowych silnikach z turbo bo przeciez caly czas diesle sa robione :)

 

No i moje skromne zdanie - w dieslach tkwi caly potencjal :) brzmia jak benzyna, z dolu od razu momencik, moment jak w tirach ... Diesle to jest przyszłosc :)

Opublikowano
Ale mowa o benzynowych silnikach z turbo bo przeciez caly czas diesle sa robione :)

 

No i moje skromne zdanie - w dieslach tkwi caly potencjal :) brzmia jak benzyna, z dolu od razu momencik, moment jak w tirach ... Diesle to jest przyszłosc :)

 

Tak diesle sa ok-sam jezdze nowiutenkim dieslem ale nie sadze zeby BMW stalo sie ON-potega i dazylo w ta strone, choc tak jak benzynowe i wysokoprezne silniki robia wspaniale. Oczywiscie rozmawiamy o benzynie. Jesli chodzi o moment i jego charakterystyka w dieslu to sprawka turbiny glownie - BMW 335i ma 400 Nm podobnie jak 530d jesli sie nie myle

Wstrzasaj i kasaj
Opublikowano
BMW też kiedyś twierdziło, że wystarczy im 5 biegów podczas gdy konkurencja oferowała już 6. A tu proszę mus to mus :) Oby tylko silnika poprzecznie nie wsadzili żeby było przestronniej w kabinie :?
Opublikowano
No i moje skromne zdanie - w dieslach tkwi caly potencjal :) brzmia jak benzyna, z dolu od razu momencik, moment jak w tirach ... Diesle to jest przyszłosc :)

 

O Boże!!!! Brzmią jak benzyna???? Chyba komuś słoń na ucho nadepnął! Co jak co ale benzyniaki BMW akurat ciągną bardzo ładneie od dołu!

Diesle to sie na statki nadają albo do pociągów, ewentualnie tirów! Sorry ale nie trawie tego klekotu i wycia przy 4 tys!! Benzyna rządzi!!

Straight six in the front, manual gearbox in the middle and drive goes to the back - that's the chapter one, page one of the petro-sexual handbook :D
Opublikowano
... Diesle to jest przyszłosc :)

 

Niekoniecznie, benzynki przeżywają teraz też ewolucję. Małe pojemności + turbo np. silnik TSI VW. BMW zaprezentowało nowy silnik ze współpracą z PSA 1.6 Turbo do nowego MINI i Puga 207GT, no i Renalult wprowadza 1.2 Turbo 100PS do Clio... Przyszłość to wg mnie nie tylko diesle ale i benzyna z bezpośrednim wtryskiem i doładowaniem.

Opublikowano
nowy silnik ze współpracą z PSA 1.6 Turbo

 

Mmm... to psy są napędzane silnikiem 1.6 Turbo? :D

 

Przyszłość to wg mnie nie tylko diesle ale i benzyna z bezpośrednim wtryskiem i doładowaniem.

 

A moim zdaniem przyszlością są napędy na gaz ziemny, hybrydowe jak i wodorowe.

Opublikowano

A moim zdaniem przyszlością są napędy na gaz ziemny, hybrydowe jak i wodorowe.

 

Miałem na myśli rozwój klasycznych silników. Poza tym wynalazki typu Prius, Insight itp. nigdy mnie nie interesowały i zapewne nigdy interesować nie będą :lol:

Opublikowano
Ciebie moze nie, ale nasze dzieci, wnuki, prawnuki i tak dalej beda zmuszone z tego korzystac.

 

naszczęście tego forum jeszcze nie czytają więc chyba wybaczą mi pominięcie owych silników

Opublikowano
No i moje skromne zdanie - w dieslach tkwi caly potencjal :) brzmia jak benzyna, z dolu od razu momencik, moment jak w tirach ... Diesle to jest przyszłosc :)

 

O Boże!!!! Brzmią jak benzyna???? Chyba komuś słoń na ucho nadepnął! Co jak co ale benzyniaki BMW akurat ciągną bardzo ładneie od dołu!

Diesle to sie na statki nadają albo do pociągów, ewentualnie tirów! Sorry ale nie trawie tego klekotu i wycia przy 4 tys!! Benzyna rządzi!!

 

No niestety nie miałeś widocznie przyjemnosci jezdzic chociazby 535d w nowej piatce - silnik oferowany glownie w kombii - dwie turbinki, kreci sie diesel do 6500rpm i jezdzi lepiej niz nowe m5 i m6 - wyniki na 1/4 mili.

Opublikowano
Sory ,ale 535dA napewno nie jest szybsze na 1/4 mili od M5 ,a napewno nie jest szybsze na torze ,ale jest równie szybkie co 545iA . Na Hockenheim uzyskały ten sam czas . Jednak diesla są po prostu od oszczędzania paliwa ,a od szybkości są benzynowe ,bo Alpina pokazała co może zrobić z 545iA doładowując ją . Jednak według mnie nawet w BMW diesel nie brzmi jak benzyna ,no chyba że benzyna po przejściach . U nas jest socjalizm- małe zarobki,wysokie podatki ,czyli wysokie ceny wszystkiego ,więc MUSIMY lubić diesle i samochody na gaz . W USA za nowe ,podstawowe 335i płaci się, po dzisiejszym kursie dolara, ok 125 000 zł (dodatkowe wyposażenie też jest tańsze) :shock: ,a u nas 194 000 zł bez polskiego pakietu :mad2: . Nawet jeżeli niebrałoby się pod uwagę ceny dolara, to i tak w USA ludzie lepiej zarabiają od nas .
Opublikowano
W USA za nowe ,podstawowe 335i płaci się, po dzisiejszym kursie dolara, ok 125 000 zł (dodatkowe wyposażenie też jest tańsze) :shock: ,a u nas 194 000 zł bez polskiego pakietu :mad2: . Nawet jeżeli niebrałoby się pod uwagę ceny dolara, to i tak w USA ludzie lepiej zarabiają od nas .

 

Nie wziales pod uwage ze normalnie wygladajace 335i bedzie kosztowalo nie 125tys tylko 150tys zl do tego dojdzie jeszcze podatek i astronomiczne ubezpieczenie. Calkowita suma bedzie i tak najnizsza na swiecie. Nawet Niemcy (producent) swoje samochody sprzedaja drozej. :jawdrop:

Opublikowano
W USA za nowe ,podstawowe 335i płaci się, po dzisiejszym kursie dolara, ok 125 000 zł (dodatkowe wyposażenie też jest tańsze) :shock: ,a u nas 194 000 zł bez polskiego pakietu :mad2: . Nawet jeżeli niebrałoby się pod uwagę ceny dolara, to i tak w USA ludzie lepiej zarabiają od nas .

 

Nie wziales pod uwage ze normalnie wygladajace 335i bedzie kosztowalo nie 125tys tylko 150tys zl do tego dojdzie jeszcze podatek i astronomiczne ubezpieczenie. Calkowita suma bedzie i tak najnizsza na swiecie. Nawet Niemcy (producent) swoje samochody sprzedaja drozej. :jawdrop:

 

Właśnie chciałem na stronie bmwusa.com skonfigurować na full 335i ,ale nie ma całego wyposażenia . Jednak z navi ,skóra ,radio satelitarne ,pakiet premium ,automat ,szyberdach i coś tam jeszcze ,wyszło 160 000 zł . Sprawdzałem kiedyś Audi A4 3.2 FSI quattro ,tiptronik ,navi ,tv ,skóra ,elekt.fotele ,bose ,xenony itd. wyszło 150 000 zł w USA :shock: ,a u nas coś około 300 000 zł z tym wyposażeniem . Dlatego trzeba pamiętać ,że w socjaliźmie samochód jest luksusem ,a w kapitaliźmie samochód jest narzędziem pracy . My mamy socjalizm i nie wierzę ,że w Polsce jest prawica . Ten kraj nie widział na oczy kapitalizmu .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.