Skocz do zawartości

Korekty po remoncie


Albercik20

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Mam problem ze swoim bmw e60 525d lift 197km mianowicie 2 miesiące temu strzelił rozrząd i bmw poszło na remont, dół silnika nieruszony sprawdzony i nie wymagał naprawy a góra cała naprawiona i po części wszystko jest ok bo samochód ma Moc dobrze jedzie ale telepie bardzo przy odpalaniu. Wtryskiwacze przy okazji były wyciągnięte i zawiezione na sprawdzenie w rezultacie wszystkie okazały się sprawne i oddane z rachunkiem 570zl. Dzisiaj podłączyłem pod bmtools i jest błąd 4B10 regulator płynnej pracy i korekty na ciepłym silniku:

1 -2,15

2 +0,04

3 -3,34

4 -0,09

5 +2,09

6 +3,48

Na zimnym są jeszcze gorsze bo np wtrysk nr6 pokazuje +5.

Jak wcisnę gaz na korektach to na obrotach wszystkie wtryski normują się do bliska 0.

Dpf się zapycha i chyba przez ten błąd nie załącza się wypalanie bo muszę przez aplikacje za każdym razem wymuszać wypalenie.

Co się mogło stać ? Możliwe ze wtryski po sprawdzeniu nagle się zepsuły? Przed remontem wtryski były dobre i wszystkie korekty były w normie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak chcesz spróbować coś zrobic z wtryskami bez demontażu, zastosuj płyn do czyszczenia. Ostatnio robiłem w A6 C6 z wtryskami piezo. Korekty krótkoterminowe w oczach schodziły do dołu. Sam jestem sceptyczny do różnych cudownych preparatów, ale dane nie kłamią. Zużycie w mieście spadło o około 4 litry :shock:

Płyn to ten TEC2000

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

A sprawdzałeś jak korekty przed remontem wyglądają?


Ja robiłem na Liqui moly, właśnie kończę proces, bo to leci tych ziorników paliwa na płukanie trochę.


W LIQUI MOLY spulung - 2666 wyczytałem, że przy zafajdanych wtryskach można wlać do filta, czy puścić silnik bezpośrednio z puchy.


U siebie pierwszą puchę wlałem na mniej niż 1/4 zbiornika, doszedłem od rezerwy, zalałem drugą puchę, paliwo do pełna i wyjeździłem do końca.


Potem zalałem system-reiniger na pełny zbiornik.


W międzyczasie też wszystkie 3 termostaty wymieniłem.


U mnie dramatu nie było. Foto przed i po. Spalanie też trochę spadło przy okazji, a chodzi równo jak masełko.


VeQvhw7.png


8RG69S9.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.