Skocz do zawartości

Albercik20

Zarejestrowani
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 525d lift 197km

Osiągnięcia Albercik20

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. W piątek właśnie wlalem tec 2000 z polecenia i jak narazie przejechałem może ze 100km ale obawiam się ze to jednak nie to…
  2. Albercik20

    Korekty po remoncie

    Witam! Mam problem ze swoim bmw e60 525d lift 197km mianowicie 2 miesiące temu strzelił rozrząd i bmw poszło na remont, dół silnika nieruszony sprawdzony i nie wymagał naprawy a góra cała naprawiona i po części wszystko jest ok bo samochód ma Moc dobrze jedzie ale telepie bardzo przy odpalaniu. Wtryskiwacze przy okazji były wyciągnięte i zawiezione na sprawdzenie w rezultacie wszystkie okazały się sprawne i oddane z rachunkiem 570zl. Dzisiaj podłączyłem pod bmtools i jest błąd 4B10 regulator płynnej pracy i korekty na ciepłym silniku: 1 -2,15 2 +0,04 3 -3,34 4 -0,09 5 +2,09 6 +3,48 Na zimnym są jeszcze gorsze bo np wtrysk nr6 pokazuje +5. Jak wcisnę gaz na korektach to na obrotach wszystkie wtryski normują się do bliska 0. Dpf się zapycha i chyba przez ten błąd nie załącza się wypalanie bo muszę przez aplikacje za każdym razem wymuszać wypalenie. Co się mogło stać ? Możliwe ze wtryski po sprawdzeniu nagle się zepsuły? Przed remontem wtryski były dobre i wszystkie korekty były w normie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.