Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dzis z nudów polaczylem sie bimmer toolem i skanujac auto wyskoczyly mi aż 4 błędy (silnik) od zaluzji gornej i dolnej.

Kody 21B042 21B043 21B044 13820A

Najdziwniejsze ze nie da sie ich wykasowac, normalnie bledy da sie przeciez skasowac i wracaja jak problem nadal występuje przy kolejnym odpaleniu silnika. Drugie ze nie pali sie ikona check. Gybym przypadkiem nie zeskanowal nawet bym nie wiedzial ze jest problem.

🙃🙃

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Skoro dwie rolety stoją to do sprawdzenia najpierw wiązka, ew. zrobić ich test (elementów wykonawczych)

U mnie jednego silnika nie dało się wykasować i dziabnięty był silnik. Po wymianie wszystko śmiga, a nawet po pracy słychać, że jest dużo lepiej.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Auto bylo w aso. Zrobili kalibracje klap i bledy sie wykasowaly i nie wróciły. Wlasnie rolety nie staly. Obie sie ruszaly ale dawaly bledy, ktorych ja b toolem nie moglem skasować

🙃🙃

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ja dzisiaj bawiłem się bimmerlinkiem i też mam błąd do dolnej żaluzji, którego skasować nie mogę.

Roleta działa normalnie, po odpaleniu się zamyka, po zgaszeniu otwiera.

Podobno problem jest taki, że chodzi o czas jej otwierania/zamykania.

Jeśli dzieje się to za wolno, wywala błąd.

Generalnie wypadało by rozebrać mechanizm i wyczyścić, nasmarować.

W lecie pierwszy raz wywaliło błąd, jak wbił mi się jakiś badyl i blokował klapkę.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
U mnie rzeczywiście dolna roleta cały czas otwarta.

Z ista da radę ogarnąć te kalibrację?

Na rwzie temat zostawiam i nie wymieniam nic

No raczej. Myślisz, że w ASO czego używają ???

Krzysztof
  • 2 lata później...
Opublikowano

Witam. Chciałbym się podpiąć do tematu ( odświeżyć). Ostatnio zauważyłem że żaluzje dolne i górne są cały czas otwarte. Po podpięciu bimmer tool wyskoczyły mi błędy 13820A i 138220. Czy ktoś posiada wiedzę czy chodzi o dolną czy górną roletę? Od czego zacząć . Bmw G01 2018 rok. 2.0 benzyna 

Screenshot_20250501_175836_bimmer-tool lite.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zaczac od zdjęcia zderzaka i sprawdzenia obu rolet.

Opublikowano

Ja się dołączę do tematu tylko g20 mam uszkodzona roletę dolną czy można wymienić sama roletę ( jest odpinany silniczek?) czy trzeba razem z nim wymienić całą roletę i pózniej kodować nowy?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Mozna wymienić sam silniczek - bo chyba o to pytasz?

Nie trzeba kodowac.

Opublikowano (edytowane)

Silnik jako pojedyncza cześć zamienna do klap jest dostępny tylko do górnej rolety. Dolna część rolet jest dostępna jedynie jako silnik i roleta razem. W G01 jest podobnie. 

Edytowane przez bankowiec
Opublikowano

Tak silniczek mam sprawny tylko sama roleta jest uszkodzona i dlatego się zastanawiam czy jest możliwość odpięcia i przepięcia do nowej rolety. Widziałem na allegro nowe dolne rolety bez silniczka i zastanawiam się nad zakupem.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
29 minut temu, Bmw86 napisał(a):

Tak silniczek mam sprawny tylko sama roleta jest uszkodzona i dlatego się zastanawiam czy jest możliwość odpięcia i przepięcia do nowej rolety. Widziałem na allegro nowe dolne rolety bez silniczka i zastanawiam się nad zakupem.

Nowe, nowe - z ASO to w komplecie przychodzą - jak @bankowiec napisał.

Nie jest to duża różnica w cenie, a szkoda by dwa razy zderzak zrzucać.

Tak czy inaczej - można sam silniczek przełożyć jak wyżej pisałem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.